Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Servasin isäni leskeä hauskasti sähköpostissa

Vierailija
20.06.2020 |

Kun kyseli kuolinpesän osituksen perään. Osituksen teko ok, joo, mutta kun hän haluaa pesästä tasinkoakin. No, siihen hänellä on lain mukainen oikeus, mutta minulla on vainajan äidiltään saama lahjakirja eräistä osakkeista, jossa on puolison avio-oikeus poissuljettu. Siinä on kuitenkin muotovirhe, kun todistajina ovat lahjoittajan kaksi muuta (silloin jo keski-ikäistä) lasta.
Jos leski ei hyväksy lahjakirjaa, tasinko olisi puolen osakkeiden arvosta verran isompi. Muistutin häntä siitä, että hän ei ole ottanut kantaa lahjakirjaan. Jatkaen, että isoäitihän toki tarkoitti sillä sulkea puolison avio-oikeuden pois. (Eli että sä et saa siitäkään mitään, b*tch). Saa nähdä, haluaako leski kunnioittaa entisen miehensä omaa äitiä :)

Kommentit (62)

Vierailija
41/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahah tää naikkonen kuvittelee olevansa jotenkin terävä ja myrkyllinen, mutta kaikki hänen kanssaan tekemisissä olevat lähinnä säälivät häntä, koska näkevät että ei oo kaikki muumit laaksossa :D

Vierailija
42/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska lesken pitäisi kompensoida minua kohtaan se, että MINUN ÄITINI, jota leskikin vihaa, on kääntynyt minua vastaan tilanteissa, jotka ovat tehneet MULLE vääryyttä. Lesken pitäisi olla tukijani ja puolellani, jos haluaa olla väleissä. Koska hän on osasyy sille, että ÄITINI on satuttanut minua.

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hahah tää naikkonen kuvittelee olevansa jotenkin terävä ja myrkyllinen, mutta kaikki hänen kanssaan tekemisissä olevat lähinnä säälivät häntä, koska näkevät että ei oo kaikki muumit laaksossa :D

Säälikööt ihan vapaasti, siihen hänellä on syytäkin.

Ap

Vierailija
44/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska lesken pitäisi kompensoida minua kohtaan se, että MINUN ÄITINI, jota leskikin vihaa, on kääntynyt minua vastaan tilanteissa, jotka ovat tehneet MULLE vääryyttä. Lesken pitäisi olla tukijani ja puolellani, jos haluaa olla väleissä. Koska hän on osasyy sille, että ÄITINI on satuttanut minua.

Ap

Hänen ahneutensa ja itsekkyytensä on osasyy sille, että minun äitini on satuttanut minua. Hänen olisi pitänyt painaa jarrua, jos tosissaan olisi välittänyt minusta ja pysäyttää toimet, joiden seurauksena minun äitini syytti minua asioista, joita leski halusi.

Ap

Vierailija
45/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

He eivät sääli sinua sen vuoksi, että olisi kokenut jotain kamalaa, vaan sen vuoksi, että olet päästäsi sekaisin vaikka mitään ulkoista syytä siihen ei ole.

Vierailija
46/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos leski olisi kypsä ja aikuinen ihminen, mutta ei ole. Hän olisi todellakin miettinyt, mikä hänen toimintansa vahingoittaa minua ja lopettanut sen, VAIKKA OMAT EDUT OLISIVATKIN KÄRSINEET. Mutta ei. Niin miksi sääälisin häntä tippaakaan?

Ap

Vierailija
47/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

He eivät sääli sinua sen vuoksi, että olisi kokenut jotain kamalaa, vaan sen vuoksi, että olet päästäsi sekaisin vaikka mitään ulkoista syytä siihen ei ole.

Eivät he minua sääli. Ja mitä sitten vaikka säälisivätkin? Mitä siitä sitten? Minä en heidän arvostustaan tarvitse yhtään mihinkään, koska leski on minulle ihmisenä nolla.

Ap

Vierailija
48/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myrkyllinen. Myrkyllinen. Myrkyllinen. Jankuti jank.

Vierailija
49/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Eivät he minua sääli. Ja mitä sitten vaikka säälisivätkin? Mitä siitä sitten? Minä en heidän arvostustaan tarvitse yhtään mihinkään, koska leski on minulle ihmisenä nolla.

Ap

Kaikki säälivät sinua siksi että teet käytännössä itsestäsi täyden pellen.

Vierailija
50/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitoin meiliin myös, että ” Merkittävintä itseni kannalta on määritellä tasingon suuruus. Kun se on tiedossa, sen verran pesästä kuuluu sinulle (plus tietenkin jo omistamasi osuus yksiöstä ja velkasaatavasi) ja loppu itselleni. :D

Ettei vain pääse unohtumaan, kuka vie pesästä leijonan osan :D Ja muutenkin, että tasinko hänelle on pesän rahaa, ei hänen :)

Ap

Vierailija
51/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

Kaikki säälivät sinua siksi että teet käytännössä itsestäsi täyden pellen.

Ei, vaan ainoastaan viallisille pelleille omien oikeuksien ja puolien pito on pelleä.

Ap

Vierailija
52/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jokainen fiksu ja oikeudenmukainen ihminen ei koskaan katso vääryyttäkokeneen raivon olevan naurettavaa. Vain alistuneista lampaista se on sitä.

Ap

Vierailija
53/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja jos olen nollan mielessä pelle, ei silläkään ole mitään merkitystä mihinkään. Kukaan, joka ajattelisi minusta niin, ei olisi koskaan ystäväni kuitenkaan. Ei karsiutuisi tasotestistä jatkoon. Tasotesti on se, miten hyväksyvä ihmisenä kukin on.

Ap

Vierailija
54/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla tässä on tahtipuikot käsissäni muutenkin, koska olen isäni perillinen, ei hän. Haha.

Ap

Mutta toivottavasti leski siitä huolimatta ottaa sen minkä laki mahdollistaa, välittämättä jonkun toiveista. 

Vierailija
55/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla tässä on tahtipuikot käsissäni muutenkin, koska olen isäni perillinen, ei hän. Haha.

Ap

Mutta toivottavasti leski siitä huolimatta ottaa sen minkä laki mahdollistaa, välittämättä jonkun toiveista. 

No, siitä seuraa hänelle enemmän ikävyyksiä, kuin siitä saa rahallista hyötyä. Voin alkaa aika ikäväksi hänelle jäljelle jäävien omaisuuksien kanssa, joissa hänellä on hallintaoikeus, mutta mä omistan ne.

Ap

Vierailija
56/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin esim. vaatia, että kiinteistöjä pidetään kunnossa. Toisekseen esim. yhden kiinteistön kulut ovat täysin käyttämättömänäkin noin 2000e/v. jos hän, joka ei tule olemaan isotuloinen haluaisi luopua siitä, mitäs jos mä sanonkin, että ei käy? Koska m saisin siitä isot veroseuraamukset. Ja jos en ota sitä vastaan, hänen on pakko vuodesta toiseen maksaa se 2000e. Ja paikka on sen verran huonokuntoinen, että sitä ei ole ihan helppoa laittaa vuokralle plus leski on niin vihamielinen muita ihmisiä kohtaan, ettei se muutenkaan kävisi hänelle kovin helposti. Ja voin alkaa vaatia, että rakennuksia pidetään kunnossa.

Ap

Vierailija
57/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No, siitä seuraa hänelle enemmän ikävyyksiä, kuin siitä saa rahallista hyötyä. Voin alkaa aika ikäväksi hänelle jäljelle jäävien omaisuuksien kanssa, joissa hänellä on hallintaoikeus, mutta mä omistan ne.

Ap

laki on kuitenkin laki, jota sinäkään et ilkeilyilläsi voi muuttaa. 

voi olla että se ikävyys lopulta kaatuukin vaan sinun omaan niskaasi, mutta tee toki niin kuin parhaaksi näet.  

Vierailija
58/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen valmis odottamaan ensi kesän yli, luopuuko paikasta, jos ei, sitten alan vaatia kunnossapitoa. Eikä luopuminen ole enää välttämättä tarjolla.

Ap

Vierailija
59/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Ap

laki on kuitenkin laki, jota sinäkään et ilkeilyilläsi voi muuttaa. 

voi olla että se ikävyys lopulta kaatuukin vaan sinun omaan niskaasi, mutta tee toki niin kuin parhaaksi näet.  

No miten se voisi kaatua? Eipä oikein mitenkään.

Ap

Vierailija
60/62 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska ei hänelläkään näytä olevan tarvetta ko s t aa minulle rakennuksia tahallisesti tuhoamallaja jos mä vaatisin kunnossapitoa, niin sillle pitäisi KANS sitten löytyä perustelut LAISTA.

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi yksi