Ystävä ei vastaa viesteihin
Olen useamman vuoden seurannut ystäväni toimintaa viestitellessämme. Hän ei usein vastaa viesteihin, lukee ne kyllä mutta ei vastaa mitään vaikka olisin jotakin viestissä kysynyt. Joskus hän saattaa myöhemmin viikon päästä pahoitella ettei ole vastannut mitään viestiini, useimmiten ei pahoittele mitään. Viestittelymme päättyvät usein aina minun viimeisimpään viestiini esim toivottaessani mukavaa päivää tms.. Monesti hän tekee niin että vastaa/kommentoi yhteen asiaan viestistä mutta jättää vastaamatta joihinkin viestissä. En tarkoita sitä että joka kerta pitäisi muistaa kaikkeen kommentoida viestissä mutta tätä tapahtuu hänen kohdalta hyvin usein että valikoiden vastaa viestien kysymyksiin. Kerran en vastannut hänen viestiinsä ja siitä hän melkein heti soittikin perään. Itse pidän tärkeänä ja jo hyviin käytöstapoihin kuuluvana vastata ihmisille. Pidämme yhteyttä tasavertaisesti toisiimme ja pidän ystävyyssuhdetta muutoin tasavertaisena mutta tämä ystävän vastaamattomuus on alkanut ärsyttää todella.
Ymmärrän että hänellä ei ole aina aikaa lasten hoidoltaan mutta tällainen toistuva toiminta ihmetyttää.
Onko kukaan muu kohdannut vastaavaa?
En yleensä vastaa viesteihin jos minulla ei ole niihin mitään vastattavaa. Kasvotusten voi sanoa johonkin asiaan vaikka että en tiedä, en osaa vielä sanoa tms.