Laukesin eilen vaimon rinnoille
Eilen oli todella kivaa kun vaimo antoi minun runkata ja roiskia rinnoilleen. Vaimolla on menkat, joten emme tällä kertaa voineet naida vaan päädyimme tällaiseen ratkaisuun.
Olen ihan hulluna vaimoni rintoihin ja leikin ensin niillä pitkän aikaa keppi koko ajan ihan kovana. Sitten hän asettui eteeni puristelemaan rintojaan viekoittelevasti kaluni edessä. Katselin hänen rintojaan ja aloin runkata niille. Vaikka koetin pitkittää ja tehdä mahdollisimman hitaita liikkeitä, n. parin minuutin jälkeen en enää pystynyt pidättämään. Juuri ennen laukeamistani vaimo päästi rintansa vapaiksi riippumaan ihan kaluni eteen, ja laukaisin spermat niiden yläosaan. Kumpikin rinta sai yhden spermaroiskauksen ja loput tipat valuivat tissiväliin. Mahtava näky/tunne ja liukkaita rintoja oli ihanaa hieroa ja puristella.
Kommentit (10)
Minä tuli tällä kertaa pikapanolla pilluun. Mukulat leikki yläkerrassa ja menin vaimon perässä kylppäriin. Nostin pesukoneen päälle istumaan ja pikkarit lähti, mekko jäi päälle panon ajaksi. Samalla kourin rintoja, kun hullu kiimassa. Ihan mukavia välillä pikasetkin on.
Miksi ette voineet naida? Ei ne menkat mitään estä. Itse en huolisi miestä, jolle menkat ovat ongelma. Orgasmi rentouttaa ihanasti ja helpottaa menkkakipuja ja jostain syystä panetuskin on silloin kova. Mieheni nuoleekin minua, sillä ei sitä verta sentään 24/7 vuoda ja tamppoonikin on keksitty. Olisit voinut edes sormettaa vaimollesi orgasmin. Sika!
mikä hemmetti kiinnostaa joillakin miehil laueta oman käden kautta rinnoille tai selälle..veivata itse...puristusta sen pitää olla joku kolmesta reijästä ja paras kun hiljaa lypsäen laukee mutta että ite veivaa loppuun
Vierailija kirjoitti:
Miksi ette voineet naida? Ei ne menkat mitään estä. Itse en huolisi miestä, jolle menkat ovat ongelma. Orgasmi rentouttaa ihanasti ja helpottaa menkkakipuja ja jostain syystä panetuskin on silloin kova. Mieheni nuoleekin minua, sillä ei sitä verta sentään 24/7 vuoda ja tamppoonikin on keksitty. Olisit voinut edes sormettaa vaimollesi orgasmin. Sika!
Aika monelle naiselle on se paneminen tai jopa sormetus ongelma menkkojen aikana. Toisilla kun on oikeasti aika runsas vuoto.
Ja minä tänään, huomenna lupasi niellä.
Tero
Vierailija kirjoitti:
Ja mitäs vaimo sai?
Ketä se kiinnostaa?
Menkkojen aikana on mukava panna ja ei ole mies eikä mikään joka pelkää verta. Sellaista en päästä sänkyyni. Monenlaisia muitakin seksistapoja on kuin yhdyntä, ja niitä harrastetaan, mutta jos aistin että miestä ällöttää tai kiusaannuttaa kuukautiset niin se on adios.
Mä tulin pakaroille. Tosin otin hänet ensin normaalisti takaapäin ja sitten valtava kalu ulos ja käteen, siitä lastin ohjaus pakaralle.