Minulla ei ole kavereita
Olen 15 vuotias tyttö ja minulla ei ole kavereita tai kukaan ei voi ikinä nähdä ja joudun olemaan se joka pitää ystäviin yhteyttä. Minulla on muutama kaveri mutta hekään ei koskan voi nähdä esimerkiksi jos ehdotan että lähdettäiskö rannalle jätskille tai uimaan nii tää yks kaveri on että varmaa jos mulla ei oo muuta tekemistä ja sitten ei voikkaan nähdä kun joku parempi kaveri kysyy häntä ja yleensä tekee jotain samaa mitä oon ehottanu tai sitten hän sanoo että voi nähdä ja ootan sitä koko päivän ja laittaaki illalla että sori en ollu huomannu sun viestejä kun oon yrittäny soittaa mutta näin yhen mun toisen kaverin ig stoorista kun hän oli tätä kaveria kenen kanssa olin sopinut. Ja sitten olin ihan innoissani kun mun piti yks päivä mennä yhen mun toisen kaverin kanssa illalla kaupungille ja olin jo suunnitellut kaikkea hänen kanssaan ja sitten hän laittoki viestiä että ei pääse kun hänen pitää mennä mummolaan mutta sitten kyseli ig stoorissa että onko huomenna jossakin jotaki menoa. Musta tuntuu että en kelpaa kellekkään tai mikä mussa on vikana että kukaan ei halua olla mun kanssa. Ja sitten jos käy niin hyvä tuuri että joku kaveri voikin nähdä nii meillä on yleensä tosi kivaa mutta pääosin joudun olemaan se kuka niihin kavereihin pitää yhteyttä ja kysyy voisko nähä. Ja tuntuu tosi nololta kun muut tekee yhessä jotakin mutta itse istuu kotona ja omat vanhemmatki kyselee että miks en kysy ketään kaveria ja normaalit sun ikäset on jossakin kaupingilla viikonloppusin yms. Ja sitten mulla on tullu itsetuhosia ajatuksia yksinäisyyden taki mutta en silti oo tehny ittelleni mitään koska en uskalla. Harrastin myös koripalloa 5vuotta mutta lopetin sen kun mulla ei ollut siinä joukkueessa kavereota ja kaikki muut oli aina yhdessä niissä harjotuksissa ja puhu paskaa selän takana. Oisko jollaki jotaki vinkkejä miten voisin saada uusia kavereita?
Kommentit (34)
Mulla on aina ollut paljon ystäviä ja saan helpisti ystäviä.
Minä olen aktiivinen.
Harrastan, olen käynyt iltakouluja jbe.
Ilkeiden ihmisien kanssa ei kannata aikaa haaskata.
15 v on elämä auki.
Hanki harrastuksia ja mene sinne iloisena. Juttele ihmisten kanssa ja yleensäkin ota kontaktia.
Vierailija kirjoitti:
Kysy äidiltäsi, onko hänen kavereillaan/serkuillaan saman ikäisiä lapsia kuin sinä.
Voit löytää ystäviä myös Demistä.
Kysy vanhemmiltasi, että saisitko omat Demi-tunnukset.Ystävän tunnistaa siitä, että:
•on luotettava
•ei aina kieltäydy kaikesta
•on hauska ja viihdyttävä
•tykkää olla kanssasiMuista kuitenkin, että tosi monella on monta ystävää. Jos on monta ystävää, niin voi olla myös tosi vaikea valita kenen kanssa olisi.
Yritä myös etsiä IG:stä ja muista sosiaalisen median palveluista *luotettavia* ystäviä.
Tsemppiä!
Ps; minulla on ollut sama tilanne kuin sinulla.
Hei kiitos ideoista ja neuvoista :D. Laitoin sinne demin sivuille että etin kavereita ja kerroin vähän itsestäni ja nyt ootan että jos joku vastais siihen :D
Helpp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysy äidiltäsi, onko hänen kavereillaan/serkuillaan saman ikäisiä lapsia kuin sinä.
Kysy vanhemmiltasi, että saisitko omat Demi-tunnukset.Ystävän tunnistaa siitä, että:
•on luotettava
•tykkää olla kanssasiMuista kuitenkin, että tosi monella on monta ystävää. Jos on monta ystävää, niin voi olla myös tosi vaikea valita kenen kanssa olisi.
Yritä myös etsiä IG:stä ja muista sosiaalisen median palveluista *luotettavia* ystäviä.
Tsemppiä!
Ps; minulla on ollut sama tilanne kuin sinulla.Hei kiitos ideoista ja neuvoista :D. Laitoin sinne demin sivuille että etin kavereita ja kerroin vähän itsestäni ja nyt ootan että jos joku vastais siihen :D[/quote
Vähän kyllä jännittää että jos kukaan ei laita sinne mitään että oonko tylsä muiden mielestä.
Helpp kirjoitti:
Helpp kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
•on luotettava
Tsemppiä!
Ps; minulla on ollut sama tilanne kuin sinulla.Hei kiitos ideoista ja neuvoista :D. Laitoin sinne demin sivuille että etin kavereita ja kerroin vähän itsestäni ja nyt ootan että jos joku vastais siihen :D[/quote
Vähän kyllä jännittää että jos kukaan ei laita sinne mitään että oonko tylsä muiden mielestä.
Hienoa että yrität. Älä mieti oletko tylsä. Sitten kun oikea ystävä löytyy niin et ole. Oikea ystävä pitää sinusta juuri sellaisena kuin olet, eikä sun tarvitse miettiä miten olisit mahdollisesti kiinnostavampi tai hauskempi. Onnea ystävän hakuun!
Ap, mistäpäin olet? Eräs 15v tyttö hämeestä mielellään tutustuisi uusiin ihmisiin.
Ei käytä snäppiä mutta esim ig hänellä on ja aina tietysti voi ensin tehdä vaikka anonyymin sähköpostin.
Vierailija kirjoitti:
Ap, mistäpäin olet? Eräs 15v tyttö hämeestä mielellään tutustuisi uusiin ihmisiin.
Ei käytä snäppiä mutta esim ig hänellä on ja aina tietysti voi ensin tehdä vaikka anonyymin sähköpostin.
Oon oulun läheltä :). Mutta se ei haittaa vaikka ei pystyttäis näkemään kauheen usein :)
Tsempit ja sympatiat sinulle, aloittaja. Vika ei ole sinussa, vaan törpöissä kavereissasi. Hyvä, kun laitoit kaveri-ilmoituksen. Älä luovuta, jos et heti löydä sitä kautta ystäviä. Laita viestiä myös muille sivuille. Itse olen sinua tuplasti vanhempi, mutta olen saanut aika vähän viestejä yhden sivun kautta. En silti luovuta. Ehkä se joku ihana tyyppi laittaa minulle viestin jo huomenna. Jos ei yritä, ei mitään saakaan.
Joku mainitsi ketjussa luokattoman lukion. Minulle se oli ainakin todella vaikeaa aikaa. Jäin yksin ja sairastuin sos.tilanteiden pelkoon. Ne sosiaaliset ystävystyivät toisiin, me hiljaiset jäätiin syrjään.
Ap, haluaisitko vaikka sähköpostilla kirjotella? Voitte sitten päättää antaako esim. ig tai fb tms. Henk.kohtaisesti en ainakaan numeroa suosittele heti vaihtaan.
T. 26
Vierailija kirjoitti:
Opettele kirjoittamaan!
Niin, mulleko kommenttisi kirjoitit? Se kun oli kirjotukseni alapuolella.
T. 26
Hanki elämä! Ole nuori, villi ja vapaa äläkä murehdi turhia - varsinkaan elämää!
Mulla ei ole kavereita koska olen ruma kuin perse ja mulla on pienet Munat naiset ei tykkää. Kaikki sanoo että en osaa mitään, en saa töitä ei oo rahaa, niin sitten ei ole harrastuksia. Joku sanoi että pitäs juoda kauhalla oman isän kusta että saisin isommat Munat, mutta isä on kuollut. Taidanpa tehdä itsemurhan ensi viikolla kaikki haluaa että menisin pois
Kysy vanhemmiltasi, että saisitko omat Demi-tunnukset.
Ystävän tunnistaa siitä, että:
•on luotettava
•tykkää olla kanssasi
Muista kuitenkin, että tosi monella on monta ystävää. Jos on monta ystävää, niin voi olla myös tosi vaikea valita kenen kanssa olisi.
Tsemppiä!
Ps; minulla on ollut sama tilanne kuin sinulla.