Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itkin, koska tajusin että kuuromiekkonen on hiton hyvännäköinen ja olen ihastunut

Vierailija
20.06.2020 |

Tajuan kyllä, että miekkosesta on helppo pitää, koska hän ei voi möläytellä mitään tyhmää ilman viittomia. Eli kaikki kommunikointi on ollut harkittua. SILTI, olen niin hlvetin pettynyt ja vihainen, että hän kohtelee minua näin.

Kommentit (37)

Vierailija
21/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No hän ei sittenkään pitänyt sinusta niin paljon. Väkisinkö pitäisi olla kanssasi? 

Juu, ihan huvikseen oli treffeillä kahdesta kolmeen tuntia, hymyili ja kaikkea.

Vierailija
22/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No hän ei sittenkään pitänyt sinusta niin paljon. Väkisinkö pitäisi olla kanssasi? 

Herranen aika, ihan hymyili ja kaikkea. Sehän on jo lupaus avioliitosta, vähintään kihlauksesta. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Herranen aika, ihan hymyili ja kaikkea. Sehän on jo lupaus avioliitosta, vähintään kihlauksesta. 

Luuletko ettei hän olisi voinut häipyä puolen tunnin jälkeen tekosyyllä?

Vierailija
24/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyit esittämään normaalia vähän pitempään. Tai sitten tosiaan nämä nettikirjoittelusi ovat tulleet hänen tietoonsa. 

Vierailija
25/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla mitään muuta elämää kuin nämä miekkoset? Aina olet tohkeissasi jostain, ja kirjoitat näitä pitkiä monologejasi.olet kyllä raskas ihminen.

Vierailija
26/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pystyit esittämään normaalia vähän pitempään. Tai sitten tosiaan nämä nettikirjoittelusi ovat tulleet hänen tietoonsa. 

Hehheh, joo ei yhtään kaukaa haettua, kun kaikki tapahtui parissä päivässä.

Vierailija
27/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se nyt niin vaikea hyväksyä, että sittenkään ei natsaa niin hyvin kuin ensin vaikuttaa? 

Vierailija
28/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se nyt niin vaikea hyväksyä, että sittenkään ei natsaa niin hyvin kuin ensin vaikuttaa? 

Onko sinulla mitään käsitystä kuuron kanssa kommunikoimisesta? Siihen tarvitaan "ihan vähän" enemmän kuin pari päivää, että tietää "natsaako" vai ei. Minä kun en osaa viittomia kuin ihan muutaman vain.

Jos viittomia ei ole käytössä, on kaikki kommunikointi tosi harkittua. Mikään ei muuttunut, paitsi se että heti someni nähtyään miekkosesta tuli välttelevä pska. Eikä siellä ole mitään erikoista, ellei sitten kauhistu miekkosia somessani. Kuuromiekkonen kun ei näytä yhtään heiltä. Mutta mielestäni hän on tosi hot, ja se on suomimiekkosessa erityinen piirre.

Vierailija
29/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Somestani saattaa saada vaikutelman, että tykkään ainoastaan tummista miekkosista. Mutta se ei pidä paikkaansa. Kuuromiekkosessa minua kiehtoo ulkonäkö, suloisen oloinen luonne ja siihen lisäksi kuurous tekee hänestä entistäkin mielenkiintoisemman. Toki huomasin heti pari huonoakin puolta, mutta en kerro niitä tänne.

Vierailija
30/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Okei, tulihan se syykin siis selville jo. Hän ei halua tulla ruodituksi somessa, joten lähti karkuun. 

Vierailija
31/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tämä alkaa ollakin jo huvittavaa taas. 

Vierailija
32/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on miekkosen hokeminen, se etäännyttää sinut vähänkään fiksummista ihmisistä. 

No en ole ikinä hokenut miekkosille miekkosista.

Rasittava olmi olet silti. Vaikka olisin neliraajahalvaantuntu, yrittäisin päästä pois luotasi.

Vierailija
33/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on miekkosen hokeminen, se etäännyttää sinut vähänkään fiksummista ihmisistä. 

Rasittava olmi olet silti. Vaikka olisin neliraajahalvaantuntu, yrittäisin päästä pois luotasi.

Se onkin erittäin hyvä juttu, koska en ole kiinnostunut naikkosista.

Vierailija
34/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuuromykkä mies olisi just parasta! Ei tarvitse käydä turhanpäiväisiä keskusteluja eikä varsinkaan kuunnella toisen jaarittelua. Lastenkaan mölyäminen ei häiritsisi. Lisäksi olen aina halunnut oppia viittomakieltä.

Vierailija
35/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuromykkä mies olisi just parasta! Ei tarvitse käydä turhanpäiväisiä keskusteluja eikä varsinkaan kuunnella toisen jaarittelua. Lastenkaan mölyäminen ei häiritsisi. Lisäksi olen aina halunnut oppia viittomakieltä.

Juurikin näin!

Vierailija
36/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vaikka et olekaan, olisiko sinusta silti kivaa, jos joku mies puhuttelisi sinua naikkoseksi selän takana.

Vierailija
37/37 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuuromykkä ei ole nykyään sovelias sana, mutta niin olisi. Rakastan hiljaisuutta, ja minulla oli oikeasti tosi hyvä fiilis treffeillä. Ei yhtään vaivaantunut olo. :)

Ap