Itkin, koska tajusin että kuuromiekkonen on hiton hyvännäköinen ja olen ihastunut
Tajuan kyllä, että miekkosesta on helppo pitää, koska hän ei voi möläytellä mitään tyhmää ilman viittomia. Eli kaikki kommunikointi on ollut harkittua. SILTI, olen niin hlvetin pettynyt ja vihainen, että hän kohtelee minua näin.
Kommentit (37)
No eivät sanatkaan aina vain tule, mutta ymmärrätte pointin. Joskus saattaa lipsahtaa jotain, vaikka ei olisi halunnut sanoa niin.
Olen vain hämmästynyt, että suomimiekkonen voi olla ulkoisesti niin mieleeni. En tiedä mitä hän ajattelee omasta ulkonäöstään, mutta minusta hän on 👌🏻👌🏻👌🏻
Vierailija kirjoitti:
Voihan miekkonen tuota sinun miestuuriasi.
En käsitä miksi vtussa miekkoset eivät voi luottaa minuun. Mitä väliä, jos "kaikki muut" ovat antaneet pakit? Minä en antanut. Minä olen aidosti kiinnostunut kuuroudesta ja ylipäätään erilaisuudesta. Olen katsonut varmaan kaikki aihetta koskevat videor youtubessa, ja kerroin tämän miekkosellekin. Molempia hymyilytti treffeillä ja oli kivaa. Ja sitten lopputulos on tämä :)
Se on miekkosen hokeminen, se etäännyttää sinut vähänkään fiksummista ihmisistä.
Vierailija kirjoitti:
Se on miekkosen hokeminen, se etäännyttää sinut vähänkään fiksummista ihmisistä.
No en ole ikinä hokenut miekkosille miekkosista.
Toivottavasti kuuromiekkonen on myös sokea ettei joudu lukemaan miekkostelujasi.
Mulla oli lapsuuden kavereissa tyttö, jonka veli oli kuuro. Olivat isohkon firman perijöitä vielä, eli rahaa oli. Kuuro poika oli aina jotenkin syrjässä muiden lasten leikeilta, mutta oli siis ihan mukava luonteeltaan, ei tapellut eikä tehnyt mitään kolttosia. Jatkoi isänsä firmaa.
Sitten mulla oli kesätöissä kaverina kuuro nainen, joka oli tosi mukava ja kauniskin hän oli. Hänellä oli mies.
Olen suhtautunut heihin kuin normaaleihin ihmisiin. Kuurous unohtuu käytännössä aika nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, miten voisit olla käyttämättä lempisanaasi?
Noh, toivon että miekkonen pohdiskelee ja tajuaa asian laidan. Minusta on todella omituinen ajatus, että "kukaan" ei haluaisi olla kuuron kanssa. Lieneekö oikeasti taustalla jokin luonnejuttu, mutta kuurouteen on helppo vedota... Tai sitten se on totta, ja miekkonen ei voi millään uskoa, että meitä muunlaisiakin naisia on olemassa. Joillekin erilaisuus on jopa plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En usko, miten voisit olla käyttämättä lempisanaasi?
Se on palstasana.
Minusta on muutenkin ihan uskomatonta, että suomimiekkonen voi olla niin hyvännäköinen. Suurin osa heistä ei iske minuun yhtään.
Olisi helppoa mennä eteenpäin, jos tietäisin hänen luonteestaan enemmän. Mutta kuten sanoin, kaikki kommunikointi on ollut harkittua. Kuuleva voi lässäyttää fiilikset hetkessä sanomalla jotain harkitsematonta. Tai puhua liikaa. Kailottaa puhelimeen. Mitä tahansa. Kuuromiekkosen kanssa ei olisi näitä ongelmia.
Minusta on vain käsittämätöntä, että joku käyttää aikaa minuun 2-3 tuntia, ei kiirehdi kotiin, hymyilee ja nauraa, pyytää numeroa... Ja sitten alkaa välttelemään. Miksi vtussa joku kohtelee muita noin?? Joo epävarmuuden takia varmaan, mutta ei se tee asiasta yhtään vähemmän törkeää.
No hän ei sittenkään pitänyt sinusta niin paljon. Väkisinkö pitäisi olla kanssasi?
Joku hänen kaverinsa on lukenut näitä miekkosteluitasi täällä ja tunnistanut kenestä tällä kertaa on kyse. Sitten vähän taaksepäin kurkkausta ja sieltä löytyy lukematon määrä erilaisia miekkosia ja yksityiskohdat kunkin peleistä ja vehkeistä. Mies pelästyi, että mikä kahjo on kyseessä ja pakeni.
Olisikin mielenkiintoista tietää millainen puhuja hän olisi. Olisinko kiinnostunut, jos hän voisi sanoa mitä sylki suuhun tuo? Ja nimenomaan niin, että minä ymmärrän heti. Viittomalla hän voisi seivata itsensä, kun pyytäisin tarkennusta. Sanat vain tulevat.