Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

TYKKÄÄKÖ joku siitä, kun tuntematon kommentoi ulkonäköä positiivisesti?

Vierailija
19.06.2020 |

Missä tilanteissa? Onko se aina mukavaa? Kun mulla menee hermo siihen, jos en saa olla rauhassa. Kun ihan aikuisten oikeasti joku AIKUINEN MIES kokee asiakseen keskellä ruokakauppaa tulla mulle toteamaan, että "jestas sulla on hyvät tissit". Olisiko tämä jonkun mielestä jotenkin positiivinen asia? Kuvitteliko se ällötys että se oli hyvä keskustelunavaus? Muutenkin yritän pukeutua peittävästi ja yritän olla herättämättä huomiota missään. Ei ole millään tavalla harvinaista. Vai olenko mä jokin toopemagneetti? Pienennykseen menen heti kun lapsiluku on täynnä ja imetykset tehty, siitä on turhaa kommentoida yhtään mitään. Että mua ottaa pannuun junttimiehet. KIITOS JOKAISELLE joka jättää tollaiset kommentit tekemättä.

Kommentit (80)

Vierailija
1/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ainakin tykkään kovasti jos mua kommentoidaan positiivisesti. Yleensä se elämän paradoksi on kuitenkin se, että ne jotka sitä huomiota kaipaisivat, eivät sitä saa ja toisinpäin. Itse ainakin olisin erittäin imarreltu, jos joku lähestyy ja kehuu.

N30

Vierailija
2/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi Luoja mikä kommentti :D Tuo ei todellakaan ollut positiivinen kommentti! Joku sellainen "anteeksi että häiritsen mutta oli pakko tulla sanomaan että oot ihan poikkeuksellisen kaunis / mielenkiintoisen näköinen" voisi vielä mennä, mutta olen todellakin onnellinen, ettei tuollaisia kommentteja tulla päin naamaa laukomaan :D Mitä sanoit sille miehelle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ainakin tykkään kovasti jos mua kommentoidaan positiivisesti. Yleensä se elämän paradoksi on kuitenkin se, että ne jotka sitä huomiota kaipaisivat, eivät sitä saa ja toisinpäin. Itse ainakin olisin erittäin imarreltu, jos joku lähestyy ja kehuu.

N30

AP:n saamalla kommentillakin?

-2

Vierailija
4/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

N30

Se käy hyvin äkkiä vanhaksi, voin sanoa. Se on paskin mahdollinen keksustelunavaus. Ihan kuin olisin pala lihaa lihatiskissä.

-AP

Vierailija
5/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi Luoja mikä kommentti :D Tuo ei todellakaan ollut positiivinen kommentti! Joku sellainen "anteeksi että häiritsen mutta oli pakko tulla sanomaan että oot ihan poikkeuksellisen kaunis / mielenkiintoisen näköinen" voisi vielä mennä, mutta olen todellakin onnellinen, ettei tuollaisia kommentteja tulla päin naamaa laukomaan :D Mitä sanoit sille miehelle?

En mä osaa niille mitään sanoa. Mulkaisin vihaisesti ja poistuin tilanteesta. Oon miettinyt kaiken laisia vastauksia mutta en mä niitä saa siinä tilanteessa ulos.

-AP

Vierailija
6/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä hain lapseni ratsastustunnilta. Samassa ryhmässä oli taluttajana teinityttö, joka oli todella kaunis. Ihan semmoinen luonnonkaunis, nähdäkseni ei ollut ollenkaan meikkiä. Olisin halunnut sanoa hänelle, että hän on tosi kaunis ja olemukseltaan viehättävä (ei siis mikään pissis), mutta eihän sellaista voi mennä sanomaan tuntemattomalle tytölle. Olisi saanut ikuiset traumat, kun joku namutäti tulee lirkuttamaan.

Vierailija
7/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää yhtään. Nuorena se oli ihan hauskaa, mutta nyt aikuisiällä haluaisin olla ihan vaan rauhassa. Vaikka en saakaan tuollaisia ällötyskommentteja, vaan yleensä kehutaan silmien väriä ja hiuksia, ja kehujat on usein toisia naisia. Yksi positiivinen kommentti mieheltä jäi mieleen tosi kauan sitten baarissa: mies sanoi  "Onpas sinulla upea ryhti, kannat itsesi kauniisti", hymyili, ja lähti pois. Siinä ei ollut mitään ällöä tai kiusallista. Muutenkin koen eri asiaksi kommentoida baarissa ja kaupassa. Baarissa sitä vähän jopa odottaa.

Vierailija
8/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkonäön kehuminen ei herätä mussa minkäänlaisia tunteita, ulkonäkö muutenkin on mulle täysin toissijainen asia. Jos joku haluaisi muhun vaikutuksen tehdä, niin voisi kehua mun taitoja vaikka harrastusten saralla se tuntuisi mukavammalta.

Vierailija
9/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sait miehen ihan sekaisin rinnoillasi. Se on se naisen valta mieheen. Olisit ylpeä.

Vierailija
10/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on pari kertaa kehuttu komeaksi mieheksi. On mulla peilejä kotona, ei oo uskottavaa. Jotain taka-ajatuksia? Lapsi ja elarit? En mä niin hyvätuloinen ole, enkä niin viksu. Pakoon!!!!!!

Vierailija
11/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit kiitollinen että joku kehuu. Kaikkia ei kehuta.

Vierailija
12/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kehuu tissejä tai peppua, en. Jos sanoo, kaunis, kyllä

Vierailija
13/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se häiritse, mutten toisaalta siitä myöskään nauti. Toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos.

Vierailija
14/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään, kehuipa sitten kauniiksi tai vaikka niitä rintoja. Kunhan ei mene liian lipeväksi, olen imarreltu.

Vierailija
15/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo ei ole koskaan ollut tällaista ongelmaa. Ikinä ei ole kukaan tuntematon tullut kehumaan.

Vierailija
16/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ole kaunis, mutta hiukseni ovat aika upeat (pitkät, paksut, luonnonkiharat ja kauniin väriset) ja saan niistä usein kehuja, enimmäkseen vanhemmilta naisihmisiltä. Ei se epämiellyttävääkään ole, mutta vähän hämmentävää. Tarkoitan että hiuksenihan vain itsestään kasvavat sellaisiksi kuin ovat, en minä ole tehnyt niiden eteen mitään.

Vierailija
17/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tykkään, kehuipa sitten kauniiksi tai vaikka niitä rintoja. Kunhan ei mene liian lipeväksi, olen imarreltu.

Eikö ap:n saama kommentti ollut liian lipevä? Wtf?

Vierailija
18/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Ventovieraiden ei tarvitse puuttua toisten ulkonäköön millään tavalla.

Vierailija
19/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrassaan mielenkiintoinen keskustelunavaus. Pääsisinpä sen miehen pään sisään. Olisi opettavaista ymmärtää ajatuksenjuoksu tuollaisessa asiassa. Kuvitteliko hän ehkä ilahduttavansa? Ajatteliko, että saisi sinusta juhannusseuraa? En voisi koskaan kuvitella kommentoivani vastaavaa yhdellekään miehelle, oli tämä kuinka komea tahansa. Ajatella saatan jos vaikka mitä, mutta aivojen ja suun välillä on suodatin.

Vierailija
20/80 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pahimmissakaan peräkylän junttiloissa törmännyt tuollaiseen tissien kommentointiin, puhumattakaan stadista, joten en voi ymmärtää missä todellisuudessa tuollaista tapahtuu.