Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Parisuhteeseen miehen kanssa, jolla on erilainen huumorintaju ja halut?

Vierailija
19.06.2020 |

Mies lähestyi ja ehdotti suhdetta. Ikäeroa meillä on kymmenen vuotta ja huumori kukkii erilailla, mies on ronskinpi ja heittää alapää läppää. Halutkaan eivät mielestäni kohtaa - mies haluaa joka päivä ja itselle riittää kerran kuussa. Yhteistä on mielenkiinnonkohteet ja harrastukset.

Kommentit (23)

Vierailija
1/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enpä keksi syytä miksi lähtisin edes miettimään tuollaista. En minä ainakaan huonoon edes ajatella meneväni, vaan arvostan itseäni ja arkeani paljon.

Löysinkin aika helposti aikanaan miehen, jolla on täsmälleen samanlainen huumori kuin minulla, juttua riittää vaikka tuntikausia, halut osuvat yhteen just eikä melkein ja kaikki on hyvin. Yhdessä olemme olleet jo yli 20 vuotta ja arki on mukavaa!!

Vierailija
2/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuhoon tuomittu yritys. Kovin käy tylsäksi, ankeaksi ja lopulta yksinäiseksikin ilman yhteistä huumoria.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"mies haluaa joka päivä ja itselle riittää kerran kuussa"

Ei tule onnistumaan pidemmän päälle. Mies tulee turhautumaan ja sinä ahdistumaan. Parempi seurustella yhteensopivan kumppanin kanssa.

Hienoa, että tiedostat nämä eroavaisuudet jo tässä vaiheessa. Tulet säästämään paljon aikaa ja hermoja, mahdollisesti rahaakin.

Vierailija
4/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö mies, että sinulla ei kauheasti libidoa ole? Vaikea uskoa, että päivittäistä seksiä haluava mies ehdottaisi tapailua naiselle, jonka tietää haluavan seksiä vain ovulaation aikaan.

Vierailija
5/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tietääkö mies, että sinulla ei kauheasti libidoa ole? Vaikea uskoa, että päivittäistä seksiä haluava mies ehdottaisi tapailua naiselle, jonka tietää haluavan seksiä vain ovulaation aikaan.

Tietää hyvinkin, mutta mies on ihastunut ja mielestään olemme täydellinen matchi. Turhauttaa pelkkä ajatus halujen eroista, koska haluan vain kerran kuussa jos silloinkaan ja mies nyt näyttää haluavan paljon ja usein.

Vierailija
6/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emmi?

Vierailija
7/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emmi?

En ole Emmi

Vierailija
8/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle sopisi tuo mies, mutta kaltaisesti nainen ei sopisi.

-Bi N

Vierailija
9/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet miehelle nuori seksiobjekti. 

Jos hän kunnioittaisi sinua ei heittäisi alapääläppää eikä kohdentaisi seksiadditiotaan sinuun. 

Miksi edes täällä kyselet? Eikö hälytyskellot jo soi? 

Pidä rajat, kunnoita ja rakasta itseäsi, kiitos.

Vierailija
10/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tottahan toki kannattaa valita kumppaniksi ihminen, jonka kanssa olennaisissa asioissa ei ole minkäänlaista yhteistä linjaa. Sillä tavallahan se terve suhde rakennetaan. Eikun….

Vierailija
11/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietää hyvinkin, mutta mies on ihastunut ja mielestään olemme täydellinen matchi. Turhauttaa pelkkä ajatus halujen eroista, koska haluan vain kerran kuussa jos silloinkaan ja mies nyt näyttää haluavan paljon ja usein.

Eipä kovin täysillä käy se mies. Etkä sen puoleen sinäkään, kun mammoilta pitää kysyä kannattaako tuollaiseen suhteeseen lähteä. 

Vierailija
12/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sä sen libidon tiedät, jos se vasta lähestyi ja ehdotti suhdetta? Tuolla tavallako nykyään aloitetaan keskustelu? Terve, olen Jorma, ja haluan seksiä joka päivä.

Vierailija
13/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos avoin suhde on sinun juttusi niin ryhdy ihmeessä suhteeseen. 

Vierailija
14/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mistä sä sen libidon tiedät, jos se vasta lähestyi ja ehdotti suhdetta? Tuolla tavallako nykyään aloitetaan keskustelu? Terve, olen Jorma, ja haluan seksiä joka päivä.

Nomen est omen :D

Vierailija
15/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalan kuuloinen ukko.

Älä haaskaa aikaasi!

Vierailija
16/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eipä kovin täysillä käy se mies. Etkä sen puoleen sinäkään, kun mammoilta pitää kysyä kannattaako tuollaiseen suhteeseen lähteä. 

Ei ole paljon kokemuksia miesten kanssa. Ystävät varoittivat ja sanoivat että älä ala suhteeseen huonon miehen kanssa. Ystävien mielestä mies käyttäisi vain halujensa täyttämiseen.

Vierailija
17/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tavatessa huomasin kuinka avoimen seksuaalinen mies on ja kesken kaiken paljasti kuinka usein haluaa.

Vierailija
18/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tavatessa huomasin kuinka avoimen seksuaalinen mies on ja kesken kaiken paljasti kuinka usein haluaa.

Olisi minulle varsinainen turn-off, jos heti tavatessa alkaisi levitellä halujansa. Ei todellakaan mulle tollasta.

Vierailija
19/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No yök!

Vierailija
20/23 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi minulle varsinainen turn-off, jos heti tavatessa alkaisi levitellä halujansa. Ei todellakaan mulle tollasta.

Mies halusi tehdä kerralla selväksi mikä on miehiään ettei jää arvailujeni varaan.