Hävettää naisystävän käytös sukumme mökillä
Äitini, veljeni vaimo ja siskoni ovat keittiössä valmistelemassa päivällistä. Ainut täysi-ikäinen nainen joka ei ota osaa tähän on naisystäväni, joka makoilee miesten kanssa terassilla siideri kädessä. Hävettää aivan suunnattomasti hänen puolestaan.😰
M27
Kommentit (86)
Mun tyttis taas seuraa mua kuin hai laivaa, ettei vaan joudu tutustumaan perheeseeni. Varmaan tulis vessaankin samaan aikaan...
Joopa joo...
Ainahan sitä voi itse olla esimerkki ja mennä auttamaan keittiöön.
Kyllä. Annan 3.5/5 pistettä ja plussan päälle. Nyt on keksitty niin hyvin ärsyttävä tilanne, että saattaa tulla pitkä ketju.
No joo, kyllä muakin hävettäis tossa tilanteessa.
Ei hänen tarvitse olla siellä auttamassa, ei se ole hänen kotinsa.
Jospa sinä menisit, niin vieraan ei tarvitse.
Jos keittiöön mahtuu enemmän kuin 2 henkilöä se ei ole mökki !
Joten naisesi loikoilu on ihan ok jo logistisista syistä.
Fiksu tyttöystävä sulla. Tekee heti selväksi, ettei ole naisten homma passata laiskoja miehiä. Kumpa olisin itekin aikoinaan ollut noin viisas, mutta olin tuhmä ja yritin kelvata miehelleni. Erohan siitä lopulta tuli, kun hän oli alunperinkin sitä mieltä, että naiset on alamaisia. Olisi pitänyt heti tehdä selväksi, että mä olen tasa-arvon kannattaja.
Vierailija kirjoitti:
Tässä on vähän yritystä jo. 4/5
Vanha vitsi jo vuodelta miekka ja kivi.
Vierailija kirjoitti:
Mun tyttis taas seuraa mua kuin hai laivaa, ettei vaan joudu tutustumaan perheeseeni. Varmaan tulis vessaankin samaan aikaan...
Apua :D Tunnistin itseni tästä.
Mä olin kerran tyttöystävänä vähän samantapaisessa tilanteessa. Ratkaisin ongelman tekemällä hommia rantasaunalla. Miehet toki pääsivät helpolla yhtä kaikki.
Hei, sähän voisit itse mennä sinne keittiön puolelle ja kysyä, miten voit autella? Jospa tuo naisystäväsi tajuaisi itse myös?
Mua hävettäisi enemmän niiden miesten puolesta. Onko miehistä oikeasti ihan okei että toiset tekevät ruokaa ja itse vain istuskelee ja kävelee valmiiseen pöytään? Mitä heillä liikkuu päässä? Kuvittelevatko he että heitä nyt vain palvellaan kun he sattuvat olemaan miehiä? En ole ikinä ymmärtänyt.
Mitä, eikö teillä naisille tarjota olutta vaan pelkästään siideriä?
Keittäs "minijä-ehrokas" eres kaffia !
Mutta ei ---- makaa laiska laiturilla ja lukee vanhaa Reginaa!
Ehkei tyttöystävällä ole kokemusta miten toimia. Jos seuraavan kerran siiderinhakumatkalla pysäytät ja sanot että keittiössä saatetaan tarvita apua.
Eikö se tajua että naisen paikka on keittiössä!?