Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

mikä on kun koko ajan särkee päätä

Vierailija
09.07.2006 |

jos jollain ollu sama niin onko vinkkejä miten saan sen loppumaan

Kommentit (27)

Vierailija
1/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla yleensä päänsärky alkaa kolkutella jos en ole juonut tarpeeksi tai päivän kahviannos on saamatta.

Vierailija
2/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ollut liikaa auringossa? Oletko juonut liian vähän?

Juo paljon ja ota vaikka burana, jos juominen ei auta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en viitsisi koko ajan niitäkään ottaa... ulkona tulee oltua tytön kanssa noin 4h päivässä.... ja noin 2l vettä menee pvä:ssä... pitäiskö juoda enemmän

Vierailija
4/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

miksi suolaa????? ap

Vierailija
5/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun juo paljon esim. vettä,kehon suolatasapaino häiriintyy. Siksi kuumalla pitää syödä enempi suolaa ku muuten. se on elintärkeää, ilman sitä voi vaikka kuolla. eli sipsejä tai suolallista vichyä tms. ihan mitä vaan, kunhan kroppa saa suolaa.

Vierailija
6/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit lantrata sokerimehua (esim. appelsiini, vadelma) vissyyn, niin on miellyttävämpää juoda, jos et pidä vissystä sellaisenaan.

Vierailija
7/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niska -ja hartialihakset kuulemma oli ihan tukossa ja jumissa. Ei oo enää pääkipee, jee!

Vierailija
8/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tuntua säryltä ja vaikka kaksi, jos yksi tabletti ei viimeksi auttanut. Päänsärystäkin tulee helposti kierre, ainakin mulla.

Vierailija
9/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

on ollut jo 4pvä ja ei hellitä yhtään..sen takia en halua koko ajan imeä särkylääkkeitä.... ap

Vierailija
10/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

nykyään saa syödä niitä aika turvallisesti.

Vai haluatko kärsiä että voit valittaa?

" en halua koko ajan syödä lääkettä.." hhooh hoijaa.

Vierailija
11/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

hyvä elimistölle jos vedän koko ajan 500 nappeja... en oikein usko..ja ei ne eedes tehoa.... en valita vaan kysyn neuvoa juuri sen takia kun särkylääkkeet ei auta

Vierailija
12/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos VASTA neljä päivää on särkenyt. Hyvä ihminen, särkylääkkeitä määrätään KUURIKSIN, sehän on lääke, ei myrkky.

ja jos ANNAT pään särkeä, sinä voit saada muita vaivoja, vedät hartioita väärään asentoon, rypistät otsaasi, olet pahalla tuulella ja LISÄÄT pääsärkyä.

Eli kunnolla lääkettä että kierre katkeaa.

Tiedän mistä puhun, koska olen ollut itse samanlainen lääkepelkuri.

Vierailija:

hyvä elimistölle jos vedän koko ajan 500 nappeja... en oikein usko..ja ei ne eedes tehoa.... en valita vaan kysyn neuvoa juuri sen takia kun särkylääkkeet ei auta

Vierailija
13/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

otan lääkkeitä ja jos huomenna vielä jatkuu niin meen lääkärille...ja ei muuta kun kiskalle ostamaan jotain suolaista ja nestettä paljon....

Vierailija
14/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla nimittäin pitäis alkaa tiistaina ja nyt jo koskee helkutisti päähän. Onneksi se mene parissa päivässä ohi.

Vierailija
15/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

alkaa tässä muutaman päivän aikana... voiko se siitä johtuu... en oo ennen kuulluukkaan

Vierailija
16/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei ainakaa mulla auta mitkään tavallise särkylääkkeet. niskan, kaulan ja pään kiinnityskohtien (lihakset kiinnittyy) ärsyyntymisestä johtuva päänsärky voi olla kovaakin ja mulla ainakin jatkuvaa. menee ohi vain viikkojen säännöllisellä oikeanlaisella venyttelyllä ja osaavalla hierojalla. pään ja hartioiden l' ämmittäminen vehnätyynyllä on myös hyvä.

Vierailija
17/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olevaan päänsärkyyn, saan syödä max 3 kpl 500 mg Naprometin tbl/pv. Ja todellakin joudun ainakin kaksi tabua ottamaan päivässä. Onneksi niitä ei tarvitse syödä kuin muutama päivä kuukaudessa. Jospa se mahalaukku sen kestää.

Vierailija
18/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sen verran pitää juoda kylmälläkin kelillä, tod. näk. kärsin jonkin asteisesta nestehukasta ja siitä päänsärky. Tai sitten on niskat jumissa tai stressiä jostain.

Vierailija
19/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Sen verran pitää juoda kylmälläkin kelillä, tod. näk. kärsin jonkin asteisesta nestehukasta ja siitä päänsärky. Tai sitten on niskat jumissa tai stressiä jostain.

Vierailija
20/27 |
09.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljon sitten noin pitäisi juoda jos on tälläiset ilmat.....