Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kutsuttiin yllättäen juhannuksen viettoon

Vierailija
19.06.2020 |

En ole varautunut mitenkään kun yksineläjä olen ja kukaan juuri kutsu ikinä mihinkään. Sanottiin että ruokaa ei tarvitse tuoda mutta eikai sitä tyhjin käsin voi mennä...en tosiaan ole varautunut mitenkään joten ei ole edes jemmassa mitään.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupasta kukkia jasuklaata

Vierailija
2/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaupan kautta juhannuksen viettoon ;)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse kutsuisin näin viime tinkaan jonkun juhannuksen viettoon, niin en odottaisi mitään tuomisia. Mulle olisi tärkein sen kutsutun seura!

Vierailija
4/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kukaan ei ikinä kutsuisi minua mihinkään, niin itselläni tulisi tuollaisesta äkkikutsusta vain mieleen, että olen hätävara kun alkuperäinen kutsuttu ei päässytkään jostain syystä.

Vierailija
5/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vie likaiset pyykit pestäväksi ja tuliaisiksi kaikille triplajuustot lähimmältä mäkkäriltä.

Vierailija
6/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kukaan ei ikinä kutsuisi minua mihinkään, niin itselläni tulisi tuollaisesta äkkikutsusta vain mieleen, että olen hätävara kun alkuperäinen kutsuttu ei päässytkään jostain syystä.

Kiitos kun pilasit iloni. Tiedän että en ole mikään hätävara mutta kiitos tästä.

Vierailija
7/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos kun pilasit iloni. Tiedän että en ole mikään hätävara mutta kiitos tästä.

Kannattiko tehdä aloitus? Olisit vaan käynyt kaupassa ja lähtenyt sinne juhannuksen viettoon. 

Vierailija
8/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kannata ottaa itseensä. Vie vaikka kahvipakett tuliaisiksi tai kukkia, mitä vaan, ehdit vielä.

Vierailija
9/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

mansikoita, saunavihtoja, juotavaa

Vierailija
10/10 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kahvia ja ns kesäkassi keksejä