Meille halutaan kylään, mutta meitä ei kutsuta vastavierailulle
Mikä ihme siinä on, että porukka kutsuu itsensä meille kylään, mutta ei heidän kotiinsa?
Aina ollaan niin, että "voitaisiin tulla teille". Näin on käynyt myös myös esim. uuden vuoden aattona. Jos ehdotetaan, että voitaisiin mennä heille kylään, ei sopivaa aikaa löydy kuin ehkä 3 kk päästä.
Meillä on iso talo ja piha, mutta paikat ei aina tiptop, kun on pieni lapsikin. Ja näillä itselläänkin on kivoja koteja, siistimpiä ja pienempiä. Minustakin olisi joskus kiva päästä muille kylään eikä olla aina itse emännän roolissa siivoamassa ja leipomassa.
Osaisiko joku avata, miksi harrastaa tällaista yksipuolista kyläilyä?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Itse en haluaisi että meidän luona vierailtaisiin koska ensinnäkin kukaan ei ikinä tykkää mun laittamasta ruuasta, ja toisekseen tuntuu ettei kukaan oikeasti viihdy täällä. Joten vituttaa joka kerta kun yrittää panostaa ja silti kaikki on päin persettä.
Sama. Olin myös pitkään tuttavapiirini ainoa autollinen, joten mun oli luontevampi liikkua. Nyt, kun kaverit ovat perheellistymisen myötä hommanneet autoja, ovat saaneet myös perseitään irti sieltä kotisohvista.
Kestitseminen on raskasta ja rahatkin menee.
Ennen vieraille tarjottiin pullaa ja kahvia.
Mummolassa aina oli näin.
Nykyään pitää olla kaikennäköistä ja rahaa menee. ja työtähän se on,