Mies, johon olen ihastunut, ei onnitellut syntymäpäivänäni
Mulla on tänään synttärit. Hieman odotin, että mies jonka kanssa olen jo pitkään viritellyt, olisi onnitellut.... vasta viikko sitten puhuimme tänään olevasta merkkipäiväståni. Mahdollista toki että unohti, mutta tuskin.... ehkä ei ole vain kiinnostunut?
Mitä tekisitte - toivottaisitteko huomenna hyvää juhannusta? Ja jos, vihjaisitteko ”kun eilen synttärinä....” jne.
Vai unohtaisitteko tyypin?
Kommentit (39)
Ei ole kiinnostunut tarpeeksi. Äläkä toivota juhannusta huomenna - pitää sinua ajan mittaan kynnysmattona jota voi kohdella miten vaan. Syntymäpäivän kyllä kiinnostunut mies huomioi.
Unohda vain. Ei ole kovin kiinnostunut. Sydämesi särkyy, jos jäät roikkumaan. Nimimerkillä kokemusta on, paaaaljon.
Jos olisi onnitellut, itkisit täällä vanhenemisestasi muistuttamista.
En toivottaisi, en ottaisi synttäreitä puheeksi. Ei kannata pyydellä onnitteluja, jos ei niitä aidosti tule.
Ehkä mies testaa, mikä sinulle riittää. Jos ei hänen tarvitse vaivautua, miksi vaivautuisi.
Vierailija kirjoitti:
Jos hän oikeasti unohti?
Niin, onhan se mahdollista. Kerran kun yleisesti puhuttiin merkkipäivien muistamisesta, hän kertoi olevansa niissä ”toivoton”. Lähisuvun kuulema merkkaa muistutuksiin kännykään mutta muuten ei mitään toivoa.
Jotenkin kuitenkin luulin että muistaisi, kun just viime viikolla puhuttiin - ei varmaan nähnyt sitten aiheelliseksi laittaa mun synttäreitä muistutukselle....🤔😂
Harmittaa toki vähän, vaikka ihan jo aikuisia tässä ollaan.
Ap
Huh huh, miten tiukkoja täällä taas ollaan.
En itse muista ikinä mitään merkkipäiviä ja olen nainen. Unohtaisin mainitut synttärit välittömästi vaikka olisin miehestä miten kiinnostunut tahansa. En vain laita kamalasti painoa tuon kaltaisille asioille, siis synttäreille ja jouluille ja juhannuksille, joten siksi en koe että niistä on jotenkin tärkeää muistaa huomautella.
Totta kai aloittaja voi huomenna toivotella mitä haluaa tai muuten vaan ottaa yhteyttä. Pyydä ulos sitä miestä, mitä sitä viestitasolla keskustelua pitämään.
Vierailija kirjoitti:
Hyväksikäyttäjä. Juokse.
Miten niin hyväksikäyttäjä?
Nyt on lapsellista kitinää synttäreistä.
Eivät aikuiset vietä syntymäpäiviä vaan lapset
Ap tässä.
Toivotin hänelle sitten kuitenkin hyvää juhannusta, ihan neutraalisti. Laitoin myös maisemakuvan mökiltä, viittasin eilisiin synttäreihin sivulauseessa kun tikkataulussa oli kymppi, jonka sain yrittäessäni heittää kymppiin - jossa sitten onnistuin.
Mitä tekee mies? Ei mitään. Ei vastannut mitään. Ei hyvää juhannusta, ei myöhästyneitä onnitteluja - joita en kyllä edes odottanut mutta jotka todellakin itse olisin vastaavassa tilanteessa laittanut.
Tiedän, että eräälle yhteiselle tutulle oli juhannusviestiin vastannut, joten ei se puhelin rikki ole....
😕
No niin. Sainpahan taas nenilleni. Ei siinä sitten.
Ap
Siis millainen ihminen ei vastaa toisen hyvän Jussin toivotukseen, en kehtaisi olla vastaamatta vaikka tulisi väärästä numerosta, saati että kuka tahansa tuttu lähettäisi! Huonoa käytöstä.
Voi ap, ikävää että näin kävi! :(
Kurjaa, mutta parempi niin, ennenkuin rakastuit ja kiinnyit mieheen...
No ei ole ainakaan tällä hetkellä kovin kiinnostunut sinusta, muuten olisi painanut merkkipäivän mieleensä, jotta saisi tehtyä "tikusta asiaa".