Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä teistä ei uskottaisi?

Vierailija
18.06.2020 |

Minusta ei uskottaisi varmasti, että minulla on 10 vuotta nuorempi vakiseksikumppani. Olen 35-vuotias kasvatustieteen tohtori, äiti ja opettaja. Luulen, että kaikki pitävät minua pullan tuoksuisena naisena.

Kommentit (66)

Vierailija
61/66 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olen pedo.

Ei tule sympatioita, usko pois.

Puhu vain omasta puolestasi.

Enpä usko.

Taidan puhua myös aika usean lasten vanhemman puolesta tässä maassa.

Jotkut ihmiset ovat hengissä vain koska laki kieltää tappamasta heitä.

Aijaa, toivoisitkos itse sitten saavasi ajoittain ja haluttuasi näkymättömän miehen hahmon, jotta voit toimia laittomasti ja salaa näissä asioissa??

Vierailija
62/66 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kirjoittanut huippuarvosanat lukiosta ja ollut myös kansallista kärkeä yleisurheilussa.

Alkaa välillä jo itekin epäillä menikö nuoruus oikeasti niin hyvin kuin meni.... pari sairautta myöhemmin tilanne ihan toinen

T. Kohta 7 vuotta työttömänä m35v

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/66 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että olen melkein viisikymppinen. Porukka aina ihmettelee mitä kaikkea olen ehtinyt reilu kolmekymppiseksi...

Taidat sairastaa sellaista sairautta, missä ihminen näyttää koko elämänsä teiniltä?

Eihän se sairaus ole, vaan ominaisuus - on olemassa hyvin nuorekkaita, suorastaan lapsekkaan näköisiä aikuisia, jotka eivät tunnu vanhentuneen oikein koskaan.

Paitsi tietenkin oikein vanhoina, kun tukka alkaa väkisinkin harmaantumaan, jolleivät värjää hiuksiaan.

Vierailija
64/66 |
19.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mua pidetään älykkäänä, kun hoksaan asioista. Saan kaikista testeistä poikkeuksetta kuitenkin n. 110 älykkyysosamäärän, eli aika keskitasoinen tulos. Mulla on ainoastaan hyvä sosiaalinen vaisto.

Kiitä onneasi, itselläni on monta kertaa mitattu korkea äo, mutta koska sosiaalisesti olen sangen kömpelö ja se on pilannut koko elämäni.

Olen myös saanut melkoisen korkeita pisteitä aspergerkokeissa, joten sekin saattaa olla syynä ominaisuuksiini.

Vierailija
65/66 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etten ole korkeasti koulutettu varakkaan kulttuurisuvun vesa, vaan kauppaopistonkin aikoinaan kesken jättänyt duunariperheen tytär.

Sisulla, charmilla, sivistyksellä ja hyvillä käytöstavoilla pääsee yllättävän pitkälle. Toki fiiniltä kuulostava ruotsinkielinen nimikin on auttanut mielikuvan luomisessa.

Mulla taas päinvastoin, mua luullaan aina pennittömäksi sossupummiksi.

Oikeasti tulen hyvin varakkaasta perheestä, asun ilmaiseksi perintökämpässä enkä käy töissä koska ei tarvitse.

Ha ha haaa! Teidän pitäis tavata.

No niin pitäisi

Vierailija
66/66 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pitkäjänteinen ja äärimmäisen laskelmoiva. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän yksi