Mitä teistä ei uskottaisi?
Minusta ei uskottaisi varmasti, että minulla on 10 vuotta nuorempi vakiseksikumppani. Olen 35-vuotias kasvatustieteen tohtori, äiti ja opettaja. Luulen, että kaikki pitävät minua pullan tuoksuisena naisena.
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että olen pedo.
Ei tule sympatioita, usko pois.
Puhu vain omasta puolestasi.
Enpä usko.
Taidan puhua myös aika usean lasten vanhemman puolesta tässä maassa.Jotkut ihmiset ovat hengissä vain koska laki kieltää tappamasta heitä.
Ja toki myös siksi että osaavat tarvittaessa puolustautua.
Ei sentään sen ihmeempää kuin musiikkimakuni.
Etten ole korkeasti koulutettu varakkaan kulttuurisuvun vesa, vaan kauppaopistonkin aikoinaan kesken jättänyt duunariperheen tytär.
Sisulla, charmilla, sivistyksellä ja hyvillä käytöstavoilla pääsee yllättävän pitkälle. Toki fiiniltä kuulostava ruotsinkielinen nimikin on auttanut mielikuvan luomisessa.
Vierailija kirjoitti:
Etten ole korkeasti koulutettu varakkaan kulttuurisuvun vesa, vaan kauppaopistonkin aikoinaan kesken jättänyt duunariperheen tytär.
Sisulla, charmilla, sivistyksellä ja hyvillä käytöstavoilla pääsee yllättävän pitkälle. Toki fiiniltä kuulostava ruotsinkielinen nimikin on auttanut mielikuvan luomisessa.
Miksi sitten salailet taustaasi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En salaile, mutten kyllä tuo sitä erityisemmin esiinkään.
Itse pidän siitä että voin kohdata ihmiset ihmisinä enkä sukunsa tai yhteiskunnallisen asemansa edustajana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva varakkaasta kulttuuritaustasta on ehdottomasti etu elämässä.
T. eri
Vierailija kirjoitti:
Mielikuva varakkaasta kulttuuritaustasta on ehdottomasti etu elämässä.
T. eri
Tämä on kyllä totta, mutta miten sellainen mielikuva luodaan jos on lähtöisin jostain lähiöstä ja nimi on Tiina Möttönen.
Vierailija kirjoitti:
Melko moni on vaikuttanut olevan yllättynyt siitä, että olen selkeästi perheemme lyhin (Äiini on noin 170+ cm isä 185) . Olen myös perheesämme ainoa joka on selkeästi kaljuuntunut. Onneksi en ole koskaan kokenut sisaruksieni tai vanhempieni taholta olevani, jotenkin vähempiarvoisempi kuin muut.
Ei vammaisellekaan sanota että hän on vammainen tai hullulle että on hullu. Se on suomalaista korrektiutta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse pidän siitä että voin kohdata ihmiset ihmisinä enkä sukunsa tai yhteiskunnallisen asemansa edustajana.
Hyacinth
Tämmöisestä lehmänhermoisesta leppoisasta läskistä ei moni arvaisi, että menneisyydestä löytyy pari tuomiota pahoinpitelystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyacinth
😂
Kyllä erona vain se että Hyacinthiä ei kukaan muu kuin hän itse usko hienoksi rouvaksi.
Ilmeisesti sitä, että minulla on ajokortti. Sain yllättyneitä reaktioita, kun mainitsin. Ei voi johtua siitä, että näyttäisin liian nuorelta.
Että olen melkein viisikymppinen. Porukka aina ihmettelee mitä kaikkea olen ehtinyt reilu kolmekymppiseksi...
2/3 lapsistamme on ns. vahinkoja. Olemme ulospäin "täydellinen" perhe ja luulen ettei kenellekään tulisi mieleenkään että vain yksi lapsista on suunniteltu. Yhtä rakkaita toki kaikki, mutta kahden alku ollut yllätys ( ehkäisystä huolimatta!)
Vierailija kirjoitti:
Mulla taas päinvastoin, mua luullaan aina pennittömäksi sossupummiksi.
Oikeasti tulen hyvin varakkaasta perheestä, asun ilmaiseksi perintökämpässä enkä käy töissä koska ei tarvitse.
Onhan niitä vaikka mitä. Mutta harva osaa veikata että olen sinkkuna. (laitettiin kiltimmästä päästä niin ei ketju katoa. 😁)
Että rahaa löytyy, vaikka ajelen 20v vanhalla autonrotiskolla, 15v vanhalla pyörällä, asun vuokralla ja pukeudun samoihin kulahtaneisiin ryysyihin kesät talvet.
Ja onko tämä mielestäsi huono asia?