Onko nämä sinusta huippumuodikkaat pyllybiknit, jotka saavat naisen tuntemaan itsensä upeaksi ja seksikkääksi? (kuva)
Vai ainoastaan huonosti istuva ja liian ylös vedetty bikinin alaosa?
https://img.ilcdn.fi/PmyUl4XqHKFGZpIfuV-EXNF2TUU=/full-fit-in/612x0/img…
Kommentit (72)
Näyttää, että on biksut vedetty vähän liikaa persvakoon
Rumat monestakin syystä.
Pakarat on syytä paljastaa vain rakkaalleen.
Nolot, miksi peittäisin alaselän, mutta jättäisin perseen paljaaksi? Kaikki tai ei mitään, ei tuollaisia pelkkä-perse-bikinejä...
Vierailija kirjoitti:
Nolot, miksi peittäisin alaselän, mutta jättäisin perseen paljaaksi? Kaikki tai ei mitään, ei tuollaisia pelkkä-perse-bikinejä...
Korkeat bikinipökät peittävät kivasti mahan, hyvä vaihtoehto jos on ihan hyvä perse mutta ruma keskivartalo :D
Kyllähän nuo näyttää hyvältä, jos on hoikka, mutta valitettavasti minun kropalla ei oikein toimi. Tykkään kyllä tästä pakaramuodista ja käytän itsekin pakarat paljastavia alaosia, mutta tuollainen vyötärö saa minut näyttämään vielä enemmän pökkelöltä. Olen kyllä normaalipainoinen, mutta en kuitenkaan hoikkahoikka.
Nykyään on muotia paljastaa pakarat eikä siinä mitään. Tykkään tosi paljon.
Mikä vaivaa ihmistä joka kuvittelee oman mielipiteensä olevan se ainoa oikea??
Ap, onko sinulla omasta mielestäsi psyyke kunnossa eikä minkäänlaista pyllypakkomiellettä?
En antaisi naisystävän pitää tuollaisia.
Hyi saa*ana. Melkein hajut tulee kuvasta ulos.
Tämä ”voimaannuttamisajattelu” alkaa mennä jo liiallisuuksiin. Mikä enää riittää. Kohta esitellään varmaan etupuolikin.
Vierailija kirjoitti:
Mikä vaivaa ihmistä joka kuvittelee oman mielipiteensä olevan se ainoa oikea??
Niukat kognitiot ja psyykkinen häiriötila.
Vierailija kirjoitti:
Et ”antaisi” pitää? Mitä helvettiä :D luojan kiitos oma mieheni ei sano, mitä saan ja en saa pitää päälläni. ”Saisin” mennä ulos vaikka häpyhuulet paljaana, jos niin päätän. En minäkään miestäni omista ja hänen puolestaan mitään päätä, aikuinen mies. Sairasta oikeasti tuollainen.
Vierailija kirjoitti:
Hyi saa*ana. Melkein hajut tulee kuvasta ulos.
Tämä ”voimaannuttamisajattelu” alkaa mennä jo liiallisuuksiin. Mikä enää riittää. Kohta esitellään varmaan etupuolikin.
Kannattaa käydä välillä pesulla, jos perse haisee.
Vierailija kirjoitti:
Pylly näyttää paremmalta sellasissa, jotka paljastaa enemmän. Ei näytä niin lättäperseeltä. Korkeavyötäröiset on hyvät, jos on lyhyet jalat, sillä se saa ne näyttämään pidemmiltä.
En pidä nykyajan voimaannuttamispropagandasta. Olen nainen, eikä minua se "voimauta" yhtään jos kuljen julkisella rannalla selluliittiset kannikat paljaana. Tuntisin itseni lähinnä tyylittömäksi idiootiksi. Minua voimauttaa saavutukseni, oman tilani haltuunotto, oma itsenäinen ajatteluni, taitoni ilmaista asioita ja kykyni tuntea aidosti, ei nakun takapuoleni julkistaminen tai sen ikonisointi.
Nykyisin tunnutaan kuvittelevan (tai kaupallinen propaganda sanoo), että mitä nakumpi nainen olet, sitä voimaantuneempi olet. Ketkähän tämän on keksineet? Miksi miehet ei voimaannu kannikoistaan samalla tavoin, paitsi ehkä tuhannen kännissä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et ”antaisi” pitää? Mitä helvettiä :D luojan kiitos oma mieheni ei sano, mitä saan ja en saa pitää päälläni. ”Saisin” mennä ulos vaikka häpyhuulet paljaana, jos niin päätän. En minäkään miestäni omista ja hänen puolestaan mitään päätä, aikuinen mies. Sairasta oikeasti tuollainen.
Joo ei hän saisi mennä ulos häppärit paljaanakaan. Ei kumppaniltaan kaikkea pidä hyväksyä.
En käyttäisi. Ikinä.