Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko nämä sinusta huippumuodikkaat pyllybiknit, jotka saavat naisen tuntemaan itsensä upeaksi ja seksikkääksi? (kuva)

Vierailija
18.06.2020 |

Vai ainoastaan huonosti istuva ja liian ylös vedetty bikinin alaosa?

https://img.ilcdn.fi/PmyUl4XqHKFGZpIfuV-EXNF2TUU=/full-fit-in/612x0/img…

Kommentit (72)

Vierailija
21/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen tuntee tavalla ja asulla tai toisella itsensä "upeaksi ja seksikkääksi". Jos mies huomaa ja kehuu, palaa heti päreet, koska nainen pukeutuu vain itseään varten. Naiset eivät ymmärrä itseään.

Vierailija
22/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä nykyajan voimaannuttamispropagandasta. Olen nainen, eikä minua se "voimauta" yhtään jos kuljen julkisella rannalla selluliittiset kannikat paljaana. Tuntisin itseni lähinnä tyylittömäksi idiootiksi. Minua voimauttaa saavutukseni, oman tilani haltuunotto, oma itsenäinen ajatteluni, taitoni ilmaista asioita ja kykyni tuntea aidosti, ei nakun takapuoleni julkistaminen tai sen ikonisointi.

Nykyisin tunnutaan kuvittelevan (tai kaupallinen propaganda sanoo), että mitä nakumpi nainen olet, sitä voimaantuneempi olet. Ketkähän tämän on keksineet? Miksi miehet ei voimaannu kannikoistaan samalla tavoin, paitsi ehkä tuhannen kännissä?

Etpä olisi voinut asiaa paremmin ilmaista... Itsekin tätä ihmettelen.

Olen varmaan kamalan alistettu ressukka kun en tunne halua tai tarvetta kulkea ihmisten ilmoilla selluliitit tursuen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä merkki kyseessä nuo kuvassa olevat? En pukisi noita vaikka olisi huippumallin kroppa, en ikinä!!

Vierailija
24/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En antaisi naisystävän pitää tuollaisia.

Ei sinulla ole naisystävää.

Vierailija
25/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen tuntee tavalla ja asulla tai toisella itsensä "upeaksi ja seksikkääksi". Jos mies huomaa ja kehuu, palaa heti päreet, koska nainen pukeutuu vain itseään varten. Naiset eivät ymmärrä itseään.

Etkä sinä ymmärrä naisia yhtään paremmin kuin omaa etuasikaan.

Vierailija
26/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paviaanit peräänsä esittelee.

Joo, musta kaapu on paras, niin miehille kuin naisille.

Vierailija
27/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin lasten kanssa uimarannalla.Edessämme viltillä keekoili pikku pikkubikineissä nuorehko nainen.Valkoinen perse oli melkein paljas, ei häävi näky.Oltaisiin kyllä vaihdettu paikkaa, mutta ei olisi ollut toista yhtä hyvää paikkaa vapaana puun varjossa.

Vierailija
28/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää mummoalkkareilta, jotka on kiskottu persvakoon. Korkea vyötärökin, että röllömaha pysyisi kasassa. Todella rumat.

Vierailija
29/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et ”antaisi” pitää? Mitä helvettiä :D luojan kiitos oma mieheni ei sano, mitä saan ja en saa pitää päälläni. ”Saisin” mennä ulos vaikka häpyhuulet paljaana, jos niin päätän. En minäkään miestäni omista ja hänen puolestaan mitään päätä, aikuinen mies. Sairasta oikeasti tuollainen.

Niinpä! Mieheni tykkää kulkea kulkuset paljaana, mulle ihan okei, aikuinen mies, päättää itse miten pukeutuu.

Vierailija
30/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä tykkään. Olen pieni ja siro, pyöreä pylly on kropassa parasta ja niin kauan kuin se jaksaa kannatella itseään eikä ole selluliittia niin käytän tälläisiä alushousuja ja bikineitä. Joskus tulee sekin päivä että takapuoli on parhaat päivänsä nähnyt ja silloin on aina siirtyä

Peittävämpään alaosaan.

Sääret näyttävät Näissä pitemmältä ja minulla aina mustaa, ei tuollaista kuviollista lastenkuosia kuten mallilla kuvassa. Lopputulos on tyylikäs kuin vanhan Hollywoodin aikaan, eikä lainkaan törkeä tai rivo.

Vierailija
31/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

huonosti istuva ja liian ylös vedetty bikinin alaosa.

Oma pyllyni on kuulemma hyvä, oli niin nuorena kuin näin vanhempanakin, MUTTA MULLA EI OLE NIIN MINKÄÄNLAISTA TARVETTA ESITELLÄ SITÄ YHTÄÄN KENELLEKÄÄN. Mäkin tuntisin itseni tyhmäksi bimboksi, jos alkaisin tollaisiin pukeutua.

Sama myös, että inhoan tätä voimaantumisp**kaa. Sen lienee keksineet juurikin sellaiset, joilla tarvetta ja halua itseään joka paikassa esille nostaa ja saada huomiota. Nyt voivat tehdä sitä muka hyvän asian nimissä. 😂

Vierailija
32/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rumat monestakin syystä.

Pakarat on syytä paljastaa vain rakkaalleen.

Ja huvi päähän jos liikkuu ulkona.

Vierailija
33/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuha vaan uskotellaan valaille, että juu hyvä on ja voimaantuminen.

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/a4f3d342-dda4-4f00-9b45-9b346da47a8d

"– Olen itse huomannut, miten pyllybiksujen laitto rannalle tai uimahalliin on jännittänyt. Lopulta kyse on kuitenkin ollut enemmän omista ”mitä muut ajattelee” -ajatuksistani, sillä koskaan kukaan ei ole tullut sanomaan mitään ikävää. Sen sijaan oma fiilis on ollut suorastaan voimaantunut. Minä uskalsin, tekee mieli tuulettaa, Kihlström iloitsee."

"Aidot, erilaiset ja ylpeästi paljaat peput rannalla voivat nimittäin osaltaan auttaa lapsia ja nuoria suhtautumaan luontevasti myös omaan kehoonsa. Erilaisten vartaloiden näkeminen on tärkeää ja auttaa rikkomaan luutuneita kauneusihanteita."

Joopa joo.

Vierailija
34/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä nykyajan voimaannuttamispropagandasta. Olen nainen, eikä minua se "voimauta" yhtään jos kuljen julkisella rannalla selluliittiset kannikat paljaana. Tuntisin itseni lähinnä tyylittömäksi idiootiksi. Minua voimauttaa saavutukseni, oman tilani haltuunotto, oma itsenäinen ajatteluni, taitoni ilmaista asioita ja kykyni tuntea aidosti, ei nakun takapuoleni julkistaminen tai sen ikonisointi.

Nykyisin tunnutaan kuvittelevan (tai kaupallinen propaganda sanoo), että mitä nakumpi nainen olet, sitä voimaantuneempi olet. Ketkähän tämän on keksineet? Miksi miehet ei voimaannu kannikoistaan samalla tavoin, paitsi ehkä tuhannen kännissä?

Voimaantuminen on hyvä asia, eivätkä kaikki tosiaankaan nauti samoista asioista, mutta onhan nyt aivan per ceestä se, että sinä latelet omia normejasi muille.

Kulje vaikka makuupussiin pukeutuneena ja anna muiden pukeutua kuten haluavat, äläkä jauha patriarkaalista sontaa kuvitellen muiden häpeävän ruumistaan kuten sinä teet.

Hyvä olo ja hyvä itseluottamus pukevat ihmistä toisin kuin kitkeryys, katkeruus, häpeily ja syyttely.

En katsonut mistä pöksyistä pillastuit, mutta KUKAAN EI PAKOTA SINUA KÄYTTÄMÄÄN NIITÄ.

Vierailija
35/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttää tulehdukselle loorassa sen jälkeen kun noita on pitänyt. Miksi naisten kaikki vaatteet on aina helvetin epämukavia?

Vierailija
36/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama. Persebikinien pitää olla pienet eikä mitkään mummostylet.

Vierailija
37/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä uimarannalla pitäisi olla päällä? Ei nuo eroa muista uikkareista. Ihan samalla tavalla kaikki näkyy. Ei se pieni lisäkaistale kangasta auta mihinkään.

Vierailija
38/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuha vaan uskotellaan valaille, että juu hyvä on ja voimaantuminen.

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/a4f3d342-dda4-4f00-9b45-9b346da47a8d

"– Olen itse huomannut, miten pyllybiksujen laitto rannalle tai uimahalliin on jännittänyt. Lopulta kyse on kuitenkin ollut enemmän omista ”mitä muut ajattelee” -ajatuksistani, sillä koskaan kukaan ei ole tullut sanomaan mitään ikävää. Sen sijaan oma fiilis on ollut suorastaan voimaantunut. Minä uskalsin, tekee mieli tuulettaa, Kihlström iloitsee."

"Aidot, erilaiset ja ylpeästi paljaat peput rannalla voivat nimittäin osaltaan auttaa lapsia ja nuoria suhtautumaan luontevasti myös omaan kehoonsa. Erilaisten vartaloiden näkeminen on tärkeää ja auttaa rikkomaan luutuneita kauneusihanteita."

Joopa joo.

Sinulla tilttaa joko lukutaito tai luetun ymmärtäminen.

Tämä ketjukin todistaa tuon viimeisen kappaleen. Sitaattisi alussa puolestaan näkyy se, mitä vastaan on hyvä taistella: vain yhdenlaisen naisruumiin hyväksyntää.

Me olemme kaikki erilaisia, ja on ihan yksi lysti, minkä näköisiä. Sinulla eikä kellään ole oikeutta meidän ruumiitamme arvostella, eikä mielipiteesi edes kiinnosta, joten mökötä itseksesi ja katso peiliin, et sinäkään ole täydellinen.

Eikä tarvitse olla.

Vierailija
39/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän noita voimaantumisbikineitä edes voimaantumista tarvitsevat, eli lihavat, käytä. Enimmäkseen treenatut gigastacyt noita näyttää pitävän. Varmaankin voimaantumisen tekosyyllä, mutta oikeasti vaan huvittaa esitellä treenin tuloksia.

Vierailija
40/72 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläkää älkääkä jäkättäkö muiden perseistä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan seitsemän