Yksinäiset, mitä teette juhannuksena?
Itse en mitään. Niin sanotut kaveritkaan eivät ole kutsuneet minnekään. Tai oikeastaan laittaneet viestiä nyt noin kahteen kuukauteen. Kutsuin heidät pari viikkoa sitten piknikille, lupasivat tulla mutta eivät tulleetkaan. Illalla sitten oli some täynnä heidän viinikutsujaan.
No jaah, onneksi ei ole rahaakaan niin ei voi ryypätäkään. Selvinpäin kun yritän olla.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Katson telkkua. Ja olen surullinen siitä, kun kukaan ei taaskaan pyytänyt minua juhannukseksi mihinkään.
Lähtisitkö jos kil ti mies kysyisi?
Mäkin oon ollut yleensä aina töissä/tuuraamassa kaikki tämmöset päivät, nyt on sen verran harvinainen tilanne/aikakausi muutenkin alkamassa, että ajattelin ottaa ilon irti enkä edes mieti lähteväni pitämään seuraa jollekin humalaiselle joukolle, kun en itse välitä edes dokailla. Sen verran introvertti olen.
samaa mitä muinapäivinä, mutta ajattelin juoda viiniä niin paljon kuin maha kestää. Yksi pullo kaapissa.
LÄSKI kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luultavasti makaan tuulettimen vieressä katsellen Netflixia tai Areenaa. Tulossa sellaiset helteet tänne Turkuun, että muuta en taida jaksaa. :(
Mäkin oon Turussa, kivaa juhannusta. Tiiät ainakin ettet ole ainoa kaupungissa joka yksin juhannusta viettää :)
Kiitos, mukavaa juhannusta sinullekin. <3
Vierailija kirjoitti:
Käyn kävelemässä, pyöräilemässä ja ehkä uimassakin. Istuskelen nurmikolla lukemassa tai täytän ristikkoa. Kuuntelen kuulokkeista musiikkia ja katselen muita ihmisiä porukoissaan. Laitan jotain ruokaa. Nukun. Katson telkkaria. Eli ihan normipäivä.
Tämä kuulostaa ihan mun unelmapäivältä. Itse joudun juhannuksena töihin, mutta ehkä tällaisen iltapäivän onnistun viettämään.
Ajattelin siivota varastoa :) ehkä sieltä löytyy lisää myytävää tavaraa.
Duunistöis koko juhannusviikonloppu. $$$