Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Yksinäiset, mitä teette juhannuksena?

18.06.2020 |

Itse en mitään. Niin sanotut kaveritkaan eivät ole kutsuneet minnekään. Tai oikeastaan laittaneet viestiä nyt noin kahteen kuukauteen. Kutsuin heidät pari viikkoa sitten piknikille, lupasivat tulla mutta eivät tulleetkaan. Illalla sitten oli some täynnä heidän viinikutsujaan.

No jaah, onneksi ei ole rahaakaan niin ei voi ryypätäkään. Selvinpäin kun yritän olla.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhempien luokse. En haluaisi viettää juhannusta ollenkaan, mutta äiti soittaa ja pyytää mökille. En kehtaa kieltäytyä. Etteivät loukkaannu. 

Haluaisin olla vaan yksin kotona. Koko juhannuksen. Levätä. Maanantaina taas töihin. 

Vierailija
2/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunhan kuluttelen aikaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Istun kotona yksin niinkun muullonkin. Teen ehkä hampurilaisia itse, ostan myös jotain sipsiä ja juomaa(alkoholitonta esim. cokista)ja luen kirjaa. Varmaan vähän yritän kuntoillakin, edes jotain jumppaa Tubesta. Telkusta voin katsoa jonkun leffan, jos tulee joku ok, en ole katsonut tarjontaa(yleensä kyllä vaan surkeita/uusintoja pyörittävät etenkin kesän)

Vierailija
4/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajattelin tehdä eväät ja mennä rannalle istuskelemaan, ehkä uimaankin.

Vierailija
5/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa kuin 364 muuna päivänä vuodessa.

Vierailija
6/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukekaa kirja Olet hyvä tyyppi. Ens vuonna ette ole yksin.

Vierailija
7/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsarin

Vierailija
8/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kävelemässä, pyöräilemässä ja ehkä uimassakin. Istuskelen nurmikolla lukemassa tai täytän ristikkoa. Kuuntelen kuulokkeista musiikkia ja katselen muita ihmisiä porukoissaan. Laitan jotain ruokaa. Nukun. Katson telkkaria. Eli ihan normipäivä.

Vierailija
9/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintoja teen, toivottavasti ulkona joko puistossa tai terassilla. Mitään sen ihmeellisempää en kaipaakaan kuin hyviä säitä.

Vierailija
10/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opintoja.

Vierailija
11/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinäiset ei ole ulkona häiritsemässä muita tai hukkumassa humalassa. Eli heille palkinto. Palkinnoksi saa olla yksin. Onneksi olkoon. Ja unohda ne muka-kaverit. Heillä on FOMO ja olet penkitettynä siihen asti kunnes heille iskee NyyhkyYksinäisyysAhdistus johon kelpaat lääkkeeksi hetken aikaa. Keskity hankkimaan rahaa ja sillä mukavuuksia.

Vierailija
12/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lukekaa kirja Olet hyvä tyyppi. Ens vuonna ette ole yksin.

Muut ihmiset tuskin muuttuvat mukavammiksi ensi vuoteen mennessä :p

Vierailija
13/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Himas dokaan, kuuntelen musaa ja kokkaan. Yksin.

Vierailija
14/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson telkkua. Ja olen surullinen siitä, kun kukaan ei taaskaan pyytänyt minua juhannukseksi mihinkään.

Vierailija
15/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sunnittelin aloittavani kuntoilun pitkästä aikaa kunnolla, mutta menkat iskivätkin päälle joten ainakaan sinne pyörän selkään en jussina haikaile. Ehkäpä sitten jussin jälkeen! Luultavasti tuijotan juhannuksena ainakin illat aikuisviihdettä menkkaoloissani, tulee parempi mieli :D Hankin riittävästi Pepsi Maxia kaappiin ja nyt tekisi mieli pitkästä aikaa syödä jotain lihaakin. Se sen lihan grillaava mies vain puuttuu, joten täytyy harkita vielä tuleeko sitten syötyä sitä kuitenkaan. Ajattelin että hakisin pullon hyvää viiniä, mutta menkkapäissään ei ehkä sitäkään kannata tehdä...

Vierailija
16/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luultavasti makaan tuulettimen vieressä katsellen Netflixia tai Areenaa. Tulossa sellaiset helteet tänne Turkuun, että muuta en taida jaksaa. :( 

17/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luultavasti makaan tuulettimen vieressä katsellen Netflixia tai Areenaa. Tulossa sellaiset helteet tänne Turkuun, että muuta en taida jaksaa. :( 

Mäkin oon Turussa, kivaa juhannusta. Tiiät ainakin ettet ole ainoa kaupungissa joka yksin juhannusta viettää :)

Vierailija
18/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huomenna olen varmaan maauimalassa 14-17 ja loppuillan katson leffan/pelaan pc:llä.

Pyöräilemässä ja salilla sitten viikonloppuna.

M34

Vierailija
19/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Himas dokaan, kuuntelen musaa ja kokkaan. Yksin.

Mitäs juomaa ostit?. Millasesta musasta tykkäät?.

Vierailija
20/31 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi minun pitäisi tehdä jotain erityistä, jos kalenterissa lukee joku juhannus. Lukekoon vaikka pöhännys, en piittaa.  Huvittuneena seuraan uutisista, kun tuskaisen pitkät autojonot matelevat teillä, kun ihmisten pitää sitä juhannusta rientää, madella viettämään. Surullisena voin sitten katsoa vaikka niiden hukkuneiden tilastoja. Minun ei tarvitse tehdä tämän tyhjänpäiväisen juhlan vuoksi yhtään mitään.