Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mieheni haluaa erota, minä en.

Vierailija
08.07.2006 |

Mies ilmoitti melkein kuukausi sitten haluavansa erota, mutta ei ole kuitenkaan tehnyt mitään asian hyväksi. Erohakemuksen on hakenut, mutta ei ole vielä täyttänyt sitä.

Ei kuulemma enää rakasta minua, ei ole rakastanut muutamaan vuoteen. On ollut kanssani vain lasten vuoksi. Katuu sitä, että rakennettiin talo hiljattain.

Tekee töitä kuin puolihullu (on aina tehnyt), vapaa-aikana tulee ja menee miten lystää. Kaverit ovat tärkeitä, istuskelee heidän kanssaan huoltoasemalla ja kapakoissa.

Kun kyselen, mitä on päättänyt tehdä asioiden suhteen, ei vastaa. Jos vastaa, on vastaukset tyyliä, en tiedä, aktsotaan tai yhy. Ärähtää, jos tivaan. Lapsille puhuu jatkuvasti vihaisella äänellä.

Ei tunnu itsekään tietävän, mitä haluaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän ettet haluaisi erota ja toivoisit että asiat on niinkuin ennen, muttakoska miehesi on muuttunut ja varsinkin kun purkaan turhautumistaan lapsiin, niin miksi ihmeessä roikut tuollaisessa ns. suhteessa?

Vierailija
2/6 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu yhdessä melkein 12 vuotta, kai sitä vaan on jollain lailla niin hitsaantunut mieheen kiinni, ettei haluaisi erota.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta erota ei ainakaan vielä oo halunnu.

ei ole edes maininnut mitään sinne päin.

välillä on hirveen väsy.

kait jotain masennustakin tai joku miesten kriisi.

kyllä asiat voivat muuttua vielä paremmin.

jos hän oikeesti haluais erota, olis jo eropaperit täyttänyt. usko pois :)

Vierailija
4/6 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei lähde. Yritin, mutta ei kiinnostanut. Kävin siis yksin.

ap

Vierailija
5/6 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinäpä se. En vaan jaksa enää roikkua tässä ja ihmetellä, mitä tapahtuu vai tapahtuuko mitään.

Pyysin tänään, että mies muuttaa pois, ennen kuin olen itse täysin riekaleina.

ap

Vierailija
6/6 |
08.07.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaa juuri riidoissa ja mies sanoi että jättää mut, mä taas oon iloinen... pääsen vapauteen. Tunnen yhä räät mun naamalla kun se sylkäs mua päin ja tunnen sen kun hän läppäs mua poskelle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yksi