Tinder profiilin teksti miehellä
Etsin kumppania tositarkoituksella. Jos sinun arkesi on aina liian raskasta, jos työsi liian kuormittavaa, etkä jaksa vapaalla kuin istua sohvalla, et ole minua varten. Jos sinulla sen sijaan on hymyhuulilla, et koe normaali elämää liian raskaana vaan osaat korjata omat jälkesi, pidät ruoanlaitosta, leipomisesta, liikunnasta ja osaat myös laiskotella, meillä saattaisi synkata. Itseltä luonnistuu kaikki nuo. Sinun tulee pitää myös mökkeilystä, luonnosta ja lapsista. Kaikesta huolimatta et ole turha nipottaja, vaikka pidätkin siitä että paikat on järjestyksessä ja asioilla on omat paikkansa. Parisuhteelta toivon että ymmärrät sen, että se on aina kahden kauppa. Kummankin on aina tehtävä oman osansa hyvän suhteen eteen. Valtaitaisteluun minusta ei kumppania saa.
Millaisia ajatuksia sinussa moinen profiili herättää?
Kommentit (96)
Vasemmalle ja seuraava. Liikaa kaikkea. Vaikuttaa aivan liian hankalalta ihmiseltä, en edes halua ajatella millainen olisi kumppanina. Mäkin haluan enää helppoa ja kivaa. Ei tuollaista jaksa.
Tuosta tulee vaikutelma, että on vaikea exä ja ero takana ja nyt haetaan sitten sen exän vastakohtaa. Ei ole vielä käsitelty eroa loppuun ja päästy siitä oikeasti tunnetasolla eteenpäin. Negatiivinen ja vaativa sävy, ei todellakaan houkuttele tutustumaan.
Todellakin match jos ulkonäkö miellyttäisi. Profiilihan kertoo mitä henkilö arvostaa ja etsii. Miksi lähteä tutustumaan henkilöön ja todeta vuoden parin jälkeen, että valittu on täysin erilainen kuin mitä itse arvostaa. Tämän vuoksihan suurin osa eroaa jossain vaiheessa. Saisi enemmänkin olla vaatimuksia profiilissa, jotta oikeanlaiset ihmiset kohtaisivat. Match match ja match.
Negatiivinen ja määräilevä sävy kirjoituksessa. Jotenkin tulisi olo, että vaikka alkaisimme suhteeseen, niin auta armias jos teen "väärään aikaan jotain väärää", niin sapuskaa tulee. Kuin isän puhe teinille.
Liikaa vaatimuksia tuossa? Profiilissa kerrotaan mistä pitää ja mistä ei. Joillekkin todellakin on liikaa vaadittu esim. omien jälkien korjaaminen ja asutaan kuin siat pellossa. On hyvä tuoda esille, että pitää mökkeilystä ja liikunnasta. En näe tuossa mitään vaatimuksia. Näen halua löytää samantyyppinen ihminen ja myös sen, että mies on kokenut ja tietää mitä haluaa. Hyvin huomioitu mm. työelämä. Kuka jaksaa jos joutuu tekemään yksin kotona kaiken jos toinen ei työpäivän jälkeen jaksa.
Vierailija kirjoitti:
Negatiivinen ja määräilevä sävy kirjoituksessa. Jotenkin tulisi olo, että vaikka alkaisimme suhteeseen, niin auta armias jos teen "väärään aikaan jotain väärää", niin sapuskaa tulee. Kuin isän puhe teinille.
Sapiskaa.
Yhdyssanavirheet niin iso turn-off, etten jaksanut lukea paria riviä pidemmälle.
Tämän tyypin kanssa ei saisi koskaan olla huonoa päivää. Huonot päivät silloin tällöin on inhimillisiä. Ei me mitään koneita olla. Joskus väsyttää, joskus kaikki menee pieleen, joskus ei vaan jaksaisi. Tälle tyypille sitä ei voisi koskaan sanoa, koska ymmärrystä ei tulisi. Tämän tyypin kanssa voisi jakaa vain hyvät ja helpot ja kivat asiat. Vaikka olenkin 360 päivää vuodesta aloittajan etsimän kaltainen, joo, on mulla huonoja päiviä joskus. Mä haluan suhteen, jossa mä saan jakaa myös ne. En siis olisi hänen etsimänsä ja vasemmalle pistäisin.
Vierailija kirjoitti:
Liikaa vaatimuksia tuossa? Profiilissa kerrotaan mistä pitää ja mistä ei. Joillekkin todellakin on liikaa vaadittu esim. omien jälkien korjaaminen ja asutaan kuin siat pellossa. On hyvä tuoda esille, että pitää mökkeilystä ja liikunnasta. En näe tuossa mitään vaatimuksia. Näen halua löytää samantyyppinen ihminen ja myös sen, että mies on kokenut ja tietää mitä haluaa. Hyvin huomioitu mm. työelämä. Kuka jaksaa jos joutuu tekemään yksin kotona kaiken jos toinen ei työpäivän jälkeen jaksa.
Lähinnä tässä häiritsee negatiivinen ja määräilevä sävy. Jää kuva, että mies on huumorintajuton ja pikkutarkka.
Kuulostaa katkeroituneelta äijältä. Täytän itse kaikki nuo kriteerit, mutta pyyhkäisisin ehdottomasti vasemmalle, koska haluan olla kaikkea tuota vapaaehtoisesti. Paitsi, jos mies sattuisi olemaan ihan jumalattoman komea, niin voisin ehkä vähän joustaa.
No mutta laita profiili ja tule kertomaan tuloksista. Mielenkiintoista.
Ei ole todellista millaisia kommentteja. Naiset ovat aina vaatimassa sitä sun tätä ja jos joku asettaa heille vaatimuksia niin seotaan täysin. Minusta ei käynyt mitään ilmi millä perusteella voisi todeta henkilön olevan huumorintajuton ja jäykkä. Laiskottelu, ei nipottaminen ja pullan leivonta ei yleensä kuulu huumorintajuttomien harrastuksiin.
Etsin kumppania tositarkoituksella. Jos sinun arkesi on aina liian raskasta, jos työsi liian kuormittavaa, etkä jaksa vapaalla kuin istua sohvalla, et ole minua varten. Jos sinulla sen sijaan on hymyhuulilla, et koe normaali elämää liian raskaana vaan osaat korjata omat jälkesi, pidät ruoanlaitosta, leipomisesta, liikunnasta ja osaat myös laiskotella, meillä saattaisi synkata. Itseltä luonnistuu kaikki nuo. Sinun tulee pitää myös mökkeilystä, luonnosta ja lapsista. Kaikesta huolimatta et ole turha nipottaja, vaikka pidätkin siitä että paikat on järjestyksessä ja asioilla on omat paikkansa. Parisuhteelta toivon että ymmärrät sen, että se on aina kahden kauppa. Kummankin on aina tehtävä oman osansa hyvän suhteen eteen. Valtaitaisteluun minusta ei kumppania saa.
Negaation kautta ilmaiseminen on aina iso miinus:
- etkä jaksa.. et ole minua varten
- et koe normaalielämää (huom. yhdessana) liian raskaana
- et ole turha nipottaja
- ... minusta ei kumppania saa
Kaikki nuo pois tai niiden kääntäminen positiiviseksi.
Itse en vastaisi swaippaisi sinua myöskään sen takia, että vaikutat tylyltä ja vaativalta:
- osaat korjata omat jälkesi => puhutko nyt lapselle vai teini-ikäiselle?
- pidät ruoanlaitosta ja leipomisesta => jos nuo ovat sinulle harrastus ja mieluisa ajanvietto, se kannattaa
ilmaista eri tavalla, koska nyt kuulostaa siltä kuin haluaisit naisen laittavan ruokaa ja leipovan, koska se kuuluu naisen tehtäviin
- sinun tulee pitää myös mökkeilystä, luonnosta ja lapsista => tässä kohtaa kosahtaa pahasti karikolle. Vaikka olisin nainen, joka pitää em. asioista, en kiinnostuisi sinusta, koska käytät tuollaista ilmaisua.
Loppuosan kahden kauppa, valtataistelu ym olisi vihoviimeinen niitti, koska se kertoo minulle, että sinulla on (luultavasti aiempien kokemusten tuloksena) tiukkaan lyöty käsitys parisuhteesta järkisuhteena ja haluat toisen ajattelevan siitä samalla tavalla.
Naiset rakastuu renttuihin eikä pullanleipojiin. Sitten itketään että kun mies pettää eikä tee kotitöitä :D Kokemusta on kaveripiireissä.
t. N43
Vierailija kirjoitti:
Ei ole todellista millaisia kommentteja. Naiset ovat aina vaatimassa sitä sun tätä ja jos joku asettaa heille vaatimuksia niin seotaan täysin. Minusta ei käynyt mitään ilmi millä perusteella voisi todeta henkilön olevan huumorintajuton ja jäykkä. Laiskottelu, ei nipottaminen ja pullan leivonta ei yleensä kuulu huumorintajuttomien harrastuksiin.
Ihan pikkuisen liioittelet. En itse edes ole Tinderissä mutta kun kerran mielipidettä kysyttiin niin kerroin (14). Sitäkö ei nyt siis olisi saanutkaan tehdä, vaikka pyydettiin?
Vierailija kirjoitti:
Naiset rakastuu renttuihin eikä pullanleipojiin. Sitten itketään että kun mies pettää eikä tee kotitöitä :D Kokemusta on kaveripiireissä.
t. N43
Tuohan kertoo vain omasta kaveripiiristäsi ja sitä kautta itsestäsi.
Tinderin bioon kun ei edes saa noin pitkää esseetä, joten se hypoteettinen kysymys kosahtaa jo siihen.
Ei siihen ole tarkoitus kirjoittaa mitään v tun esseetä.
Vierailija kirjoitti:
Mitä nyt kaikki naiset ovat vaatimassa?
Lähinnä negatiivisia. Vaaditaan sitä tätä ja tuota, listataan mitä ei saa olla, sen sijaan että kerrottaisiin positiiviseen sävyyn mistä itse pitää, mitä arvostaa ja ehkä muutamalla sanalla mitä toivoo tulevalta kumppanilta.
Tuo teksti saisi itseltäni ruksia, vaikka tekstin perusteella olen juuri sitä mitä haet.