Ajattelin ottaa äkkilähdön etelään jouluksi. Miten sinä aiot käyttää ylimääräisen 300 euron toimeentulotuen?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Minä elän palkallani
hyvä niin.
ap
Ajattelin vetää kunnon lärvit kaverien kanssa.
Ostan sillä rahalla moottorisahan, jolla saan omasta metsästä polttopuita omakotitalooni.
Uudet renkaat autoon niin pääsee polttamaan kumia ja tulee komeat jäljet abc:n pihalle
Onko se äkkilähtö, jos matka on tiedossa jo puoli vuotta etukäteen?
Menen lastenlasten luo. Muuten ei ole varaa lippuihin ja tuliaisiin.
Nuuskaan kaikki menee, hinnat nousseet ikävästi
Vierailija kirjoitti:
Onko se äkkilähtö, jos matka on tiedossa jo puoli vuotta etukäteen?
On koska lopullinen kohde ja hotelli selviää vasta ostohetkellä
Onnea vaan joulumatkailuun kolmella sadalla! :D Sillä et pääse edes Egyptiin telttaan. Jos meinaat johonkin oikeaan kohteeseen 4-5 tähden hotelliin, saat lisätä nollan budjettisi perään.
Säästäisin jos saisin tuon summan. Minulla on ihan mukavasti rahaa vaikka työtön olenkin, osaan elää maltillisesti. Joskus saan työtä joskus en joten sen takia pitää oppia elämään simppelisti.
Vierailija kirjoitti:
Onnea vaan joulumatkailuun kolmella sadalla! :D Sillä et pääse edes Egyptiin telttaan. Jos meinaat johonkin oikeaan kohteeseen 4-5 tähden hotelliin, saat lisätä nollan budjettisi perään.
Joskus olen päässyt 5 tähden hotelliin valitessani matkajokerin
Voisin ottaa kolmannen koiran... Katotaan riittääkö rahat.
Ostan koko rahalla nauloja joita voin tunkea työssäkäyvien veronmaksajien autojen renkaisiin hähääää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minkähän vuoden joulu tämä oli? Itse olen muutaman joulun ollut etelässä, ja ihan järkyttävän kallista on ollut. Halvinta on silti varata hyvin ajoissa.
Vierailija kirjoitti:
Minä elän palkallani
Niin eläisi moni muukin jos Juhan hallitus ei olis ollu 9€/pvä-pilipalitöiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja minkähän vuoden joulu tämä oli? Itse olen muutaman joulun ollut etelässä, ja ihan järkyttävän kallista on ollut. Halvinta on silti varata hyvin ajoissa.
No joo lähtö oli tuolloin muistaakseni tammikuun puolella
Onko muita tt-asiakkaita paikalla?