IL: pyllybikinit parhaat taviskropalla, mutta ei yhtään kuvaa miltä ne näyttää taviksella
Ei ihan vakuuta tuo juttu, kun yhtään kuvaa ei voi laittaa miltä ne näyttää takaa päin. Voin kertoa että irvokkaalta.
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/a4f3d342-dda4-4f00-9b45-9b346da47a8d
Kommentit (105)
Toi ig-video ei ollut kyllä yhtään voimaannuttava vaan suorastaan häiritsevä ja outo. Miksi pitää esitellä intiimiosiaan netissä? En vaan tajua. Voiko joku kertoa?
Kuvitelkaa av-mammojen hehtaariperät selluineen tuollaisissa pöksyissä. 🤣🤣
Vierailija kirjoitti:
Kuvitelkaa av-mammojen hehtaariperät selluineen tuollaisissa pöksyissä. 🤣🤣
Näin jo viime kesänä ihan omin silmin miltä se näyttää. Ilmeeni oli tällainen 😱
Aijaa onko nää olevinaan jotain oikeita muotivinkkejä. Pidin näitä aina miehille suunnattuina artikkeleina kun iltatytötkin on jo ajat sitten poistettu hyvän tavan vastaisena.
Vierailija kirjoitti:
Itse olen 20v nainen ja hävettää nykyajan itsensäpaljastelu-kulttuuri. Minä olen aina vaatteita ostaessani tarkka siitä ettei ole liian paljastavaa, mielestäni isot kaula-aukot, pyllybikinit ja vesirajahameet ovat todella mauttomia. Ei tulisi mieleenkään lähteä rannalle persposket vilkkuen, saatika ottaa stringibikineissä aurinkoa haarat levällään, näitäkin tapauksia on tullut rannoilla nähtyä. Kuvottavaa, miksei ihmisillä ole mitään itsekunnioitusta nykypäivänä?
Mielestäni lapsille oikean esimerkin näyttämistä on se, että kaikkea ei tarvitse paljastaa, kuten joku jo sanoikin. Itse odotan ensimmäistä lastani enkä ole samaa mieltä tuon "seksuaaliterapeutin" kanssa.
Itselläni kesäisin polvipituisia kauniita kukkamekkoja, sellaisia vintagehenkisiä. Uimarannalle uimapuku jossa selässä yksityiskohtia, paljon kauniimpaa kuin ne palaneet kannikat.
Jos olet oikeasti 20-v, niin WAU!💚
Kivahan näitä on rannalla tiirailla. Sais olla kaikilla naisilla tällaiset biksut.
M48
luontainen tavis-kroppa on hoikka aina. Nuo jutun tyypit luonnottoman kovia syömään ja kroppa sen mukainen.
Mun takapuolelle sopisi parhaiten stringi-alaosa mutta en ikinä kehtaisi käyttää sellaista julkisesti :D
Toi eka kuva mielestäni näyttää iha keskiverto suomalaiselta, olkoonkin huippumalli.
Mulle on ihan sama mitä kukakin pitää päällään, ulkomailla rannoilla näkyy jokaista kiloluokkaa/ikäluokkaa ja ihan kaikenlaisissa bikneissä. Kiva jos jostain tuntuu voimaantuneelta, varsinkin se kalpea punakka laihaläski lasten altaassa joka perse pystyssä autteli sitä pikkuista. Kaunista se ei ole, vaikka mitenpäin ajattelisi. ( ja itse pukeudun uv-suojavaatteisiin ja mua luullaan usein henkikökunnaksi ja tullaan kysymään jos jotakin :D , yksi melanoona takana niin suojaudun )
Itseä häiritsi että kovasti puhuttiin naisten voimaantumisesta ja siitä että jokainen saa pukeutua niin kuin tahtoo, ja näyttää lapsilleen naisen mallia. Sitten mainostetaan uikkaria SUPERSEKSIKKÄÄNÄ. Miksi uikkarin pitäisi olla superseksikäs?!
Pyytäkää jotakin ottamaan kuva itsestänne takaa päin nuo päälle ja sen jälkeen päättäkää haluatteko ihan oikeasti mennä voimaantumaan sen näköisenä. Luulen että moni ei tajua miltä nuo oikeasti näyttää. Peilistä katsoessa sitä ottaa ihan vaistomaisesti sellaisen asennon että näyttää paremmalta.
Parempi vinkki. Kumartukaa eteenpäin ja pyytäkää sitten ottamaan valokuva. Voi näkyä jotain, mitä et todellakaan halua näkyvän. Eikä kukaan muukaan halua.
Mä taidan lähteä tästä kaupungille persposket vilkkuen minishortseissa. Nännien päälle ehkä laitan jotkut tarrat. Olisi kiva nähdä ihmisten pöyristyneet ilmeet.
t. täti 54v.
Ps. Eikö teillä oikeasti ole muuta ajateltavaa kuin mitä ihmisillä on päällä ja miltä näyttävät? Itselle ihan paskan hailea vaikka kaikki astelisivat nakuna, varsinkin nyt kun näin kuuma. Menkää itseenne ja nauttikaa nyt kesästä kun se on viimeinkin täällä saatana sentään.
Eine vaatteet susta seksikästä tee! :D
Seonse kroppa mikä sen tekee...
Juupa juu, ja sitten ne Vähän Paremmat Naiset täällä hehkuttavat omaa konservatiivisempaa tyyliään, kun sillä nyt saakin sitten MIEHILTÄ kehuja, ollaan baarin kauneimpia jne. Hohhoijaa, sekö se taas oli naisen elämän tarkoitus: tavalla tai toisella miellyttää miehen silmää?
Vierailija kirjoitti:
Juupa juu, ja sitten ne Vähän Paremmat Naiset täällä hehkuttavat omaa konservatiivisempaa tyyliään, kun sillä nyt saakin sitten MIEHILTÄ kehuja, ollaan baarin kauneimpia jne. Hohhoijaa, sekö se taas oli naisen elämän tarkoitus: tavalla tai toisella miellyttää miehen silmää?
Näyttää olevan.. "Olen siveä ja pukeudun peittävästi, koska miehet tykkää". Puistattavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä taidan lähteä tästä kaupungille persposket vilkkuen minishortseissa. Nännien päälle ehkä laitan jotkut tarrat. Olisi kiva nähdä ihmisten pöyristyneet ilmeet.
t. täti 54v.
Ps. Eikö teillä oikeasti ole muuta ajateltavaa kuin mitä ihmisillä on päällä ja miltä näyttävät? Itselle ihan paskan hailea vaikka kaikki astelisivat nakuna, varsinkin nyt kun näin kuuma. Menkää itseenne ja nauttikaa nyt kesästä kun se on viimeinkin täällä saatana sentään.
Psssst. Laastarinvaihtoaika.
Vierailija kirjoitti:
Aivan yhtä ääliömäistä. Ei tässä ollut kyse siitä kuka on hyveellinen tai paheellinen, vaan siitä että nuo ei oikeasti näytä hyvältä. Ei näytä myöskään se mummon verhoilta näyttävä kukkamekko.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Seksuaalikasvatusta tapahtuu kokoajan, ja esimerkiksi jokainen nainen antaa mallia lapsille naisena olemisesta."
Itse haluan antaa mallia siitä, ettei kaikkea tarvitse paljastaa ja voi olla kaunis ja seksikäs olematta puolialasti.
Tämä!! Niin tärkeää! Itse annan mallia nimenomaan näin ja mahdollisuuksien salliessa "opetan" tytöille, että kaikkiin muotivillityksiin ei todellakaan tarvitse lähteä mukaan (mm.liian lyhyet shortsit, topit). Näistä hirveistä bikineistä puhumattakaan...
Kerran yökerhon edustalla, kun oltiin jo kotiin lähdössä, yksi mies tuli sanomaan mulle, että olin ravintolan kaunein nainen ja, että hän ilahtui miten peittävät vaatteetkin mulla oli! Jotkut miehetkin siis jo kyllästyneet paljasteleviin naisiin!
Niin olit lähdössä kotiin?! Etkö nyt pöljä tajua että se mies oli yrittänyt koko illan niitä paljastelijoita, mutta kun ei onnistu niin hädissään sitten lopuksi tulee yrittämään sinuakin. Viimeisenä sinua! Tähän ketjuun tuli niin idiootteja vastauksia, että ostan sittenkin pyllybikinit ja menen esittelemään persvakoani. En halua tulla leimatuksi miksikään nutturapääksi.
Ap
En ota kantaa mihinkään moraalikysymyksiin. Nuo vaan on ihan hirveän näköisiä.