IL: pyllybikinit parhaat taviskropalla, mutta ei yhtään kuvaa miltä ne näyttää taviksella
Ei ihan vakuuta tuo juttu, kun yhtään kuvaa ei voi laittaa miltä ne näyttää takaa päin. Voin kertoa että irvokkaalta.
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/a4f3d342-dda4-4f00-9b45-9b346da47a8d
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
En tiennyt että Suomessa järkyttää jos jollain näkyy ihoa uimarannalla, heh.
Ei kukaan muu kuin sinä sanonut että IHON näkyminen järkyttää. Sen sijaan kanssarantailijoiden/puistoilijoiden pyllyposkien paistamisen osa kokee vaivaannuttavaksi jne. Sekä usea kokee pyllybiksut epämukaviksi.
Miksi pitää väännellä ja käännellä keskustelusta jotain ihan omiaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset on sitten tavalliset bikinit teistä? Mulla on aina jäänyt osa peppua uikkarin ulkopuolelle sen muodon takia, ja aina on rusketusraja ollut pepun keskiosassa eikä muualla. Millaisia pussihousuja sitten tulisi käyttää? En ymmärrä. T.12
Mä käytän uimashortseja ja toppimallista yläosaa, ne on mulle normaalit bikinit. Alusvaatteiden mallisissa kaiken paljastavissa uima-asuissa tulee kiusallinen olo.
Okei, makunsa toki kullakin. Mun toisessa kotimaassa on ihan perusbikinit nuo ”pyllybikinit” ja sellaiset alhaalta leveät on ehkä eniten vanhempien tätien juttu. On myös ihan 50/50 yläosattomia ja yläosallisia, nuoria ja vanhempia. Näin siis Espanjassa. En tiennyt että Suomessa järkyttää jos jollain näkyy ihoa uimarannalla, heh.
Heh.
No mutta onhan se nyt oikeasti outoa, että jopa uimarannalla täytyy peittää ihan kaikki, ettei vähänkään peppua vahingossa näy. Rannalla. Mistä lähtien Suomessa ollaan näin konservatiiveja oltu?
Vierailija kirjoitti:
"Seksuaalikasvatusta tapahtuu kokoajan, ja esimerkiksi jokainen nainen antaa mallia lapsille naisena olemisesta."
Itse haluan antaa mallia siitä, ettei kaikkea tarvitse paljastaa ja voi olla kaunis ja seksikäs olematta puolialasti.
Samoin haluan tehdä myös itse.
Toisessa kuvassa, missä on monivärinen uimapuku, antaa vaikutelman kuin naisella olisi penis.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kukaan muu kuin sinä sanonut että IHON näkyminen järkyttää. Sen sijaan kanssarantailijoiden/puistoilijoiden pyllyposkien paistamisen osa kokee vaivaannuttavaksi jne. Sekä usea kokee pyllybiksut epämukaviksi.
Itseäni kuvottaa lihavat ja niiden selluliitti. Voisko ne piilottaa ne, koska mua häiritsee ja ruokahalu menee?
Vierailija kirjoitti:
No mutta onhan se nyt oikeasti outoa, että jopa uimarannalla täytyy peittää ihan kaikki, ettei vähänkään peppua vahingossa näy. Rannalla. Mistä lähtien Suomessa ollaan näin konservatiiveja oltu?
Onko sulla tylsää kun provoilet? Kukaan ei ole sanonut että KAIKKI pitäisi peittää. Eikun yksi sanoi - sinä.
Mun kropassa nuo pyllybikinit näyttävät ihan järkyttävän katseilta. Lisäksi ne ovat niin epämukavat, etten ymmärrä, miten niitä voisi kukaan haluta käyttää. Haluan sellaiset, jotka peittävät takamuksen kunnolla, missään ei vain myydä niiyä. Ostin bokserimallisia pari ja ne taas kuroutuvat etupyllyyn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itseäni kuvottaa lihavat ja niiden selluliitti. Voisko ne piilottaa ne, koska mua häiritsee ja ruokahalu menee?
Ei rannalle mennä syömään vaan tuijottamaan naisten pulleita perseitä.
-mies
Miksi vain naiset? Mun mielestä myös miehet voisivat kulkea niukoissa spiidoissa vähän joka paikassa.
Oppisivat pojatkin arvostamaan erilaisia miesvartaloita.
Miksi aina naiset?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Seksuaalikasvatusta tapahtuu kokoajan, ja esimerkiksi jokainen nainen antaa mallia lapsille naisena olemisesta."
Itse haluan antaa mallia siitä, ettei kaikkea tarvitse paljastaa ja voi olla kaunis ja seksikäs olematta puolialasti.
Samoin haluan tehdä myös itse.
Ja tähän on taas sotkettu joku seksuaaliterapeutin mielipide.
Itsellä poikia ja mietin, että mitenkä kasvattaisin tytön? En kyllä haluaisi, että kulkisi paljastavissa vaatteissa? Esim pakarat paljaana. Mietin sitä, että joku pervo kuolaisi tytön perään ja tyttö ei tajua tätä ikänsä puolesta.
Lapsena näin varmaan kymmenen itsensäpaljastelijaa ja käteenvetäjää. On jäänyt traumat.
Olisipa ollut kiva jos olisi ollut kuvia tavallisista selluliittipyllyistä. Niihin olisi niin paljon helpompaa samaistua. Noissa kuvissa ei oo tavisnaista nähtykään.
Tuo Iltalehden juttu edustaa vain toimittaj(elij)an omaa mielipidettä.
Ihan tavallisiltahan noi näyttää. Mutta ilmeisesti olisi pitänyt olla ylilihavia ja rumia, että täyttäisi tavallisen määritelmän.
Olisi ihanaa kun miehetkin vapauttaisivat seksuaalisuuttaan vastaavissa perseuikkareissa! Borat oli aikaansa edellä!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset on sitten tavalliset bikinit teistä? Mulla on aina jäänyt osa peppua uikkarin ulkopuolelle sen muodon takia, ja aina on rusketusraja ollut pepun keskiosassa eikä muualla. Millaisia pussihousuja sitten tulisi käyttää? En ymmärrä. T.12
Mä käytän uimashortseja ja toppimallista yläosaa, ne on mulle normaalit bikinit. Alusvaatteiden mallisissa kaiken paljastavissa uima-asuissa tulee kiusallinen olo.
Kuulostaa aika estoiselta. Käytätkö ainoastaan beigejä mummoalusvaatteita? Harrastatko seksiä ainoastaan peiton alla pimeässä?
Nuo oli jo silloin kun viimeksi olivat muotia ihan yhtä rumia. Rumia ja epämukavia. Minun silmissäni eivät näytä hyvältä edes noiden mallien päällä... Mutta kiva jos toimittaja tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Ihan tavallisiltahan noi näyttää. Mutta ilmeisesti olisi pitänyt olla ylilihavia ja rumia, että täyttäisi tavallisen määritelmän.
Kellä tavallisella ihmisellä olet nähnyt kimmeltävän silkki-ihon luonnossa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa aika estoiselta. Käytätkö ainoastaan beigejä mummoalusvaatteita? Harrastatko seksiä ainoastaan peiton alla pimeässä?
En ole tuo jota lainasit mutta kiva jos sinulle ei tuota vaikeuksia esiintyä satunnaiselle väkijoukolle alusvaatteita vastaavissa vermeissä.
Se että ei tykkää esitellä paljasta pintaa julkisesti ei silti tarkoita että ei pitäisi kauniista asioista ja olisi elämän kaikilla osa-alueilla estoinen.
Jos ei halua rusketusraitoja, niin eikö kannattaisi saman tien mennä nudistirannalle?
Ei jotenkin ihan vakuuta, että on niin voimaannuttavaa olla persposket paljaana, kun kaikilla on ihan siloiset peput noissa kuvissa. Itselläni ainakin näkyisi selluliitit ja karvat tursuilisi edessä, jos on noin kapea haaraosa. Että sellainen feministinen kannanotto, karvaton, sileä ja nuori nainen on hyväksyttävä näky. Pitäisin edistyksellisenä vasta sitä, että naisvartaloa saisi esitellä luonnollisena. Nuo ovat edelleen seksistisiä mainoskuvia, jota on nähty jo aiemminkin.