IL: pyllybikinit parhaat taviskropalla, mutta ei yhtään kuvaa miltä ne näyttää taviksella
Ei ihan vakuuta tuo juttu, kun yhtään kuvaa ei voi laittaa miltä ne näyttää takaa päin. Voin kertoa että irvokkaalta.
https://www.iltalehti.fi/muoti/a/a4f3d342-dda4-4f00-9b45-9b346da47a8d
Kommentit (105)
Vierailija kirjoitti:
Millaiset on sitten tavalliset bikinit teistä? Mulla on aina jäänyt osa peppua uikkarin ulkopuolelle sen muodon takia, ja aina on rusketusraja ollut pepun keskiosassa eikä muualla. Millaisia pussihousuja sitten tulisi käyttää? En ymmärrä. T.12
Se kai noissa on erona, että ns. menevät perseeseen, vaikkeivat ihan stringit olekaan. Jotkut ihan perus tai-malliset on siinä pakaroiden päällä, mutta eivät kuitenkaan peitä koko takamusta niinkuin maxit.
Mikä ihme tämä juttu on, että aivan kaikkea pitää nykyisin arvostella? Tulee aina surullinen olo näistä ketjuista. Eikö jokaisen voi antaa pukeutua niin kuin haluaa, ettekö osaa keskittyä siellä rannalla omaan kesänviettoonne muiden kyyläämisen sijaan?
Näin muuten eilen vaatekaupassa nuoren naisen, jolla oli yläosana pelkkä bikinien yläosa. Hui kauhistus! Ei kyllä haitannut itseäni yhtään vaan ajattelin vain, että ihanaa kun on kesä ja voi pukeutua niukasti ja tuokin nuori nainen nautti selvästi olostaan.
Se on muotia, että kangaskaistale livahtaa peppuposkien väliin.
Vaatekauppaan ei todellakaan mennä bikinien yläosassa.
Itse olen 20v nainen ja hävettää nykyajan itsensäpaljastelu-kulttuuri. Minä olen aina vaatteita ostaessani tarkka siitä ettei ole liian paljastavaa, mielestäni isot kaula-aukot, pyllybikinit ja vesirajahameet ovat todella mauttomia. Ei tulisi mieleenkään lähteä rannalle persposket vilkkuen, saatika ottaa stringibikineissä aurinkoa haarat levällään, näitäkin tapauksia on tullut rannoilla nähtyä. Kuvottavaa, miksei ihmisillä ole mitään itsekunnioitusta nykypäivänä?
Mielestäni lapsille oikean esimerkin näyttämistä on se, että kaikkea ei tarvitse paljastaa, kuten joku jo sanoikin. Itse odotan ensimmäistä lastani enkä ole samaa mieltä tuon "seksuaaliterapeutin" kanssa.
Itselläni kesäisin polvipituisia kauniita kukkamekkoja, sellaisia vintagehenkisiä. Uimarannalle uimapuku jossa selässä yksityiskohtia, paljon kauniimpaa kuin ne palaneet kannikat.
Mitä järkeä on persposkien näyttämisessä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millaiset on sitten tavalliset bikinit teistä? Mulla on aina jäänyt osa peppua uikkarin ulkopuolelle sen muodon takia, ja aina on rusketusraja ollut pepun keskiosassa eikä muualla. Millaisia pussihousuja sitten tulisi käyttää? En ymmärrä. T.12
Mä käytän uimashortseja ja toppimallista yläosaa, ne on mulle normaalit bikinit. Alusvaatteiden mallisissa kaiken paljastavissa uima-asuissa tulee kiusallinen olo.
Kuulostaa aika estoiselta. Käytätkö ainoastaan beigejä mummoalusvaatteita? Harrastatko seksiä ainoastaan peiton alla pimeässä?
Omalle kumppanille mielelläni esittelen paikkojani vaikka en sitä julkisesti halua tehdä :)
Vierailija kirjoitti:
Se on muotia, että kangaskaistale livahtaa peppuposkien väliin.
Kiva tietää, kun menee autoon kuskin paikalle ja repii alkkarit ennen ajamista persvaosta, että on kuitenkin muodikas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä käytän uimashortseja ja toppimallista yläosaa, ne on mulle normaalit bikinit. Alusvaatteiden mallisissa kaiken paljastavissa uima-asuissa tulee kiusallinen olo.
Kuulostaa aika estoiselta. Käytätkö ainoastaan beigejä mummoalusvaatteita? Harrastatko seksiä ainoastaan peiton alla pimeässä?
Miehet tuntuu sitten olevan tosi estoisia kun kaikilla on riemunkirjavat polveen asti ulottuvat lökäpöksyt rannalla. Naisten uikkarit on yleensä edes vartalonmyötäisiä.
Vierailija kirjoitti:
Ei jotenkin ihan vakuuta, että on niin voimaannuttavaa olla persposket paljaana, kun kaikilla on ihan siloiset peput noissa kuvissa. Itselläni ainakin näkyisi selluliitit ja karvat tursuilisi edessä, jos on noin kapea haaraosa. Että sellainen feministinen kannanotto, karvaton, sileä ja nuori nainen on hyväksyttävä näky. Pitäisin edistyksellisenä vasta sitä, että naisvartaloa saisi esitellä luonnollisena. Nuo ovat edelleen seksistisiä mainoskuvia, jota on nähty jo aiemminkin.
Paljonko noitakin käsitellään tuohon päälle kun lähes kaikilla hoikillakin on selluliittia?
Vierailija kirjoitti:
"Seksuaalikasvatusta tapahtuu kokoajan, ja esimerkiksi jokainen nainen antaa mallia lapsille naisena olemisesta."
Itse haluan antaa mallia siitä, ettei kaikkea tarvitse paljastaa ja voi olla kaunis ja seksikäs olematta puolialasti.
Tämä!! Niin tärkeää! Itse annan mallia nimenomaan näin ja mahdollisuuksien salliessa "opetan" tytöille, että kaikkiin muotivillityksiin ei todellakaan tarvitse lähteä mukaan (mm.liian lyhyet shortsit, topit). Näistä hirveistä bikineistä puhumattakaan...
Kerran yökerhon edustalla, kun oltiin jo kotiin lähdössä, yksi mies tuli sanomaan mulle, että olin ravintolan kaunein nainen ja, että hän ilahtui miten peittävät vaatteetkin mulla oli! Jotkut miehetkin siis jo kyllästyneet paljasteleviin naisiin!
Kai sitä vois kohta lähteä lenkille pelkissä urheilurintsikoissa pikkusortsit päällä. Kaikki haluaa nähdä mun jenkkakahvat ja selluperseen vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Mikä ihme tämä juttu on, että aivan kaikkea pitää nykyisin arvostella? Tulee aina surullinen olo näistä ketjuista. Eikö jokaisen voi antaa pukeutua niin kuin haluaa, ettekö osaa keskittyä siellä rannalla omaan kesänviettoonne muiden kyyläämisen sijaan?
Näin muuten eilen vaatekaupassa nuoren naisen, jolla oli yläosana pelkkä bikinien yläosa. Hui kauhistus! Ei kyllä haitannut itseäni yhtään vaan ajattelin vain, että ihanaa kun on kesä ja voi pukeutua niukasti ja tuokin nuori nainen nautti selvästi olostaan.
Mä voisin mennä nauttimaan olostani nudistina vaikka ravintolaan, tuskin se ketään haittaa ja jos haittaakin niin hyvä oppia avarakatseisemmaksi tiukkapipojen. Ehkäpä voisin käydä nauttimassa olostani myös kaverin häissä.
Outoa miten moni täällä olis pukemassa länsimaista naista melkeinpä johonkin burkhaan! Vapauttavaa on se, että jokaisella on oikeus pukeutua just niinkun haluaa, seksikkäästi tai mummomaisesti. Jos et kestä katsella paljasta pintaa niin katso muualle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko siellä Espanjassa myös miehillä pyllyuikkarit?
Vierailija kirjoitti:
Outoa miten moni täällä olis pukemassa länsimaista naista melkeinpä johonkin burkhaan! Vapauttavaa on se, että jokaisella on oikeus pukeutua just niinkun haluaa, seksikkäästi tai mummomaisesti. Jos et kestä katsella paljasta pintaa niin katso muualle!
Toivottavasti tämä koskee myös miehiä yhtä lailla. Kun naapurin setä hengaa terassisi vieressä stringeissä katsot vaan muualle.
nykyaika ja tasa-arvo jne mutta miten tuo yksi näyttää siltä että sillä olisi melkoinen "makkara"
Vierailija kirjoitti:
Minä arvostelen tätä itsepetosta, että mikä vaan on kaunista. Ei ole. Nuo näyttää aivan karseilta monilla.
Vierailija kirjoitti:
Jotkut miehetkin siis jo kyllästyneet paljasteleviin naisiin!
Voin vahvistaa tämän. Positiivisen huomion kerää paljon paremmin pukeutumalla polvimittaiseen tai täyspitkään hameeseen tai mekkoon, tai pitkiin housuihin ja toppiin tai paitaan, kuin roiskeläppiin tai perseshortseihin ja rintsikoihin. Erottuu todella selvästi edukseen noin.
M
:D
Juu, eipä tietenkään, ei...