Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

IL: pyllybikinit parhaat taviskropalla, mutta ei yhtään kuvaa miltä ne näyttää taviksella

Vierailija
18.06.2020 |

Ei ihan vakuuta tuo juttu, kun yhtään kuvaa ei voi laittaa miltä ne näyttää takaa päin. Voin kertoa että irvokkaalta.

https://www.iltalehti.fi/muoti/a/a4f3d342-dda4-4f00-9b45-9b346da47a8d

Kommentit (105)

Vierailija
1/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Persebikinit näyttävät karmeilta, vaikka kroppa olisi kuin kreikkalaisella marmoripatsaalla. Sitten kun otetaan huomioon, ettei kellään ole sellaista kroppaa ja ihossakin on virheitä, näky on irvokas ja kiusaannuttava, ei voimauttava.

Vierailija
2/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan tuossa kuvia takaapäin taviksista. Ja ei muuten näytä yhtään irvokkailta. +++koon naisilla voi näyttää vähemmän imartelevilta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kääks! Näyttää epämukavilta nuo jotka painuu persposkien väliin ja kaameilta nuo joiden reuna menee vyötäröllä asti: jos on laiha niin lantioluut ei näytä imartelevilta, jos on läski niin, no.

Vierailija
4/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi rumaa näytellä pers.ttään.

Vierailija
5/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää unohtako peppu voidetta

Vierailija
6/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minustakin artikkeli oli aika luokaton - syy: esitellyt kuvat on viimeisen päälle stailattuja mainoskuvia, eikä esim. vähän tutkivampaa journalismia, jossa olisi vaikka puettu ko. biksut ei-mallien päälle Hietsun rannalle ja kokeiltu onko oikeasti mukavan tuntuiset ja käytännölliset.

Olen muuten huomannut että tuo toimittaja kirjoittaa aina vaan samoista merkeistä. Olisi mukava että promoaisi joskus jotain uutta.

Vierailija
7/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Seksuaalikasvatusta tapahtuu kokoajan, ja esimerkiksi jokainen nainen antaa mallia lapsille naisena olemisesta."

Itse haluan antaa mallia siitä, ettei kaikkea tarvitse paljastaa ja voi olla kaunis ja seksikäs olematta puolialasti.

Vierailija
8/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ne hyvältä näytä kenenkään päällä. Ihan vapaasti niitä saa mun puolesta käyttää, mutta ei se kyllä hyvältä näytä, oli sitten tavis tai malli.

Vierailija
9/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just näin yhdet pyllybikinit puistossa. Siis puistossa, ei rannalla. 

Epäsopivaa mielestäni. Rumat ne ovat aina ja kaikilla, mutta rannalle saa kukin mielestäni pukeutua kuinka mielii. Yleisillä paikoilla pitäisi pitää joku roti.

Vierailija
10/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, jep. Plussakoon mallit, joilla ostotäytteet just sopivissa paikoissa antavat täysin virheellisen kuvan noista bikineistä. Taviksella pöksyt menee väliin ja muuten hyllyy pehmeämpää osiota joka puolella.

Vierailija
11/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää, kun olen itse kokoa 36 ja näistä artikkelin kuvista saa aina olla aika fakiiri, että keksii, miltä bikinit oikeasti näyttäisi päällä.

Vierailija
12/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän tällaisia rusketusrajojen takia. Olen ihan tavis äiti, BMI 19. Ei ole tullut mitään ikäviä kommentteja.

Vierailija
13/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tekstistä:

Mustat bikinit sinulta ehkä jo löytyvätkin - mitäpä jos päivität pöksyt paljastavampaan Persei-malliin? 28,80 e (48 e), Netaporter.com

😂

Vierailija
14/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tekstistä:

Mustat bikinit sinulta ehkä jo löytyvätkin - mitäpä jos päivität pöksyt paljastavampaan Persei-malliin? 28,80 e (48 e), Netaporter.com

😂

Apua😅

Vierailija
15/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo yksikin kyllä hiukan lihottanut itseään malliksi jos muutoin hiukan tavanomainen?

Vierailija
16/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millaiset on sitten tavalliset bikinit teistä? Mulla on aina jäänyt osa peppua uikkarin ulkopuolelle sen muodon takia, ja aina on rusketusraja ollut pepun keskiosassa eikä muualla. Millaisia pussihousuja sitten tulisi käyttää? En ymmärrä. T.12

Vierailija
17/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millaiset on sitten tavalliset bikinit teistä? Mulla on aina jäänyt osa peppua uikkarin ulkopuolelle sen muodon takia, ja aina on rusketusraja ollut pepun keskiosassa eikä muualla. Millaisia pussihousuja sitten tulisi käyttää? En ymmärrä. T.12

Mä käytän uimashortseja ja toppimallista yläosaa, ne on mulle normaalit bikinit. Alusvaatteiden mallisissa kaiken paljastavissa uima-asuissa tulee kiusallinen olo.

Vierailija
18/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 luvulla monet naiset ottivat aurinkoa ilman yläosia, niin minäkin. Monilla myös string bikinialaosa. Enemmän pintaa sillon näky. Mitäs siveyden sipuleita nykyään ollaan jos kannikoiden näkeminen puistattaa? Minkä ikäsiä olette? Itse olen jo 50 v eikä ole mikään ongelma muistaa nuoruuteni rantamuotia.

Vierailija
19/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä käytän uimashortseja ja toppimallista yläosaa, ne on mulle normaalit bikinit. Alusvaatteiden mallisissa kaiken paljastavissa uima-asuissa tulee kiusallinen olo.

Okei, makunsa toki kullakin. Mun toisessa kotimaassa on ihan perusbikinit nuo ”pyllybikinit” ja sellaiset alhaalta leveät on ehkä eniten vanhempien tätien juttu. On myös ihan 50/50 yläosattomia ja yläosallisia, nuoria ja vanhempia. Näin siis Espanjassa. En tiennyt että Suomessa järkyttää jos jollain näkyy ihoa uimarannalla, heh.

Vierailija
20/105 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei, makunsa toki kullakin. Mun toisessa kotimaassa on ihan perusbikinit nuo ”pyllybikinit” ja sellaiset alhaalta leveät on ehkä eniten vanhempien tätien juttu. On myös ihan 50/50 yläosattomia ja yläosallisia, nuoria ja vanhempia. Näin siis Espanjassa. En tiennyt että Suomessa järkyttää jos jollain näkyy ihoa uimarannalla, heh.

Heh.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi kahdeksan