Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Siskoni näki mieheni erektion

SadButTrue33
18.06.2020 |

Olimme viikonloppuna mökillä siskoni ja hänen miehensä kanssa, molemmilla lapset meidän vanhemmilla hoidossa. Aamulla herätessäni menin käymään ulkovessassa muiden nukkuessa. Sisälle palatessani huomasin, että siskoni keittää kahvia ja samalla huomasin, että meidän huoneen ovi oli puolittain auki ja mieheni nukkui selällään ilman peittoa ja täysi erektio päällä. Suljin oven nopeasti ja siskoni ei puhunut mitään asiasta. Illalla saunaan mennessäni, muutamat ottaneena siskoni otti puheeksi aamulla näkemänsä. Yllätyksekseen alko kauheasti ylistämään ja suoraan kehumaan mieheni varustusta. Hänellä on kyllä kookas penis, mutta minä meni aivan hämilleni tästä. Hän kyseli jopa seksiasennoistamme ym. Vaikka yritin kääntää puheenaihetta varovasti, niin hän palasi aiheeseen ja jopa morkkasi oman miehensä varustusta. Kertoi, kuinka olisi ihanaa, jos miehellään olisi samanlainen, miten ihanaa olisi herättää vastaavassa tilanteessa istumalla päälle. Minulle tuli todella omituinen olo, kun ajattelin, että hän tavallaan haaveili minun miehestä. Jostain syystä tulin mustasukkaiseksi miehestäni, vaikka ei hän tehnyt mitään väärin. Illalla hänen miehensä väsähti ja siskonikin meni nukkumaan, halusin näpäyttää häntä. Pyysin mieheni panemaan minua ja pidin tarpeettomankin kovaa ääntä ja kehuin hänen penistään ja kiljahtelin, kun meni liian syvään yms. Hirveä häpeä aamulla itsellä ja siskoni virnuili iloisesti minulle. En koskaan, KOSKAAN ole käyttäytynyt tällä tavoin. Se muutama olut varmasti mustasukkaisuuden kanssa tämän aiheutti. Ei kai minulla ole mitään syytä olla mustasukkainen, mutta minusta tuntuu koko ajan pahalta nyt. En tiedä mitä tällä viestillä täältä haen, mutta helpottavaa tämä oli purkaa edes tänne.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
18.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos siskolle. Ei tuo kalu nyt hirveän iso ollut. Pitkä, mutta ohut. Tökki ikävästi pohjaan ja ei tullut täyteläinen olo. Ei jatkoon. Oman miehen pikku kalu parempi, kun on seisokissa paksumpi. Kiitos ja anteeksi. Älä ole vihainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla