Puoliso oli lähdössä kauppaan ja veti kilarit kun kysyin viattoman kysymyksen.
Kysyisin puolisolta ohi mennen "miksi pidät kättä taskussa?" Tästä seurasi reilun 30 min jankkaus siitä miksi kyseenalaistan häntä ja miksi kyselen tollaista.
kysyin vaan koska kyselen asioita enkä ajatellut kysymystä sen enempää. Yhtä hyvin olisin voinut kysyä miksi nojaat siihen seinään tms. Miten ihminen voi hermostua tuollaisesta? Kysymystä ei edeltänyt riitaa tai mitään, ei olla riidelty aikoihin.
Puoliso valitti että kyseenalaistan häntä ja jankutti että miksi ihmeessä kysyn tuollaista. Olin ihan pihalla koko 30 min että mikä sille tuli? Lopulta vaan nyökyttelin että sain hänet lähtemään sinne kauppaan.
Eli kysymys kuuluu mitä hemmettiä tässä tapahtui?
Kommentit (54)
Kannattaa myös tutkia auton kilometrimittaria - kuinka pitkä matka sinne kauppaan oikein on?
Vierailija kirjoitti:
Taidat olla Nina
Mitä mä nyt taas olen mennyt tekemään? ;)
Mies vai nainen kyseessä?
Jos nainen, arvaan että PMS.
Jos mies, niin varmaan pettäjä.
90% varmuudella osuu oikeaan näillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostaa tosi terveeltä suhteelta. Not. En tajua miksi kukaan kysyy puolisoltaan käden taskussapitoa, jos sitten ei epäile jostain (en todellakaan keksi mistä) enkä tajua miksi kukaan repii peliverkkareitaan tuollaisesta kysymyksestä, ellei sitten ole joko jäänyt jostain samalla kiinni, tai vaan kyllästynyt jatkuvaan tenttaamiseen. Vaikea sanoa tuntematta henkilöitä kummasta vaihtoehdosta on kyse.
Joo siis en epäile mistään. Olisiko sitten vaan tullut mitta täyteen kun kyselen ilmeisesti turhia asioita. Ap
Sinulle on tullut tässäkin jo monta kommenttia, että jatkuva utelu on toisista rasittavaa ja puolisollesi on tullut mitta täyteen, mutta sinä edelleen kysyt uudestaan ja uudestaan samaa asiaa.
Eihän ap tuossa kommentissa mitään kysy, vaan toteaa. Taidat itsekin olla kohtalaisen rasittava tyyppi ja huono ihmissuhteissa.
Miksi ihmeessä kysyt tuollaista? Sopimatonta kajota tuolla lailla toisen ulkoiseen olemukseen, eli kun analysoit tuohon sävyyn toisen ulkonäköä ja olemista ikäänkuin omistaisit toisen ihmisen kuin jonkun tavaran.
Vierailija kirjoitti:
Tuo vaikuttaa henkiseltä väkivallalta.
Kyllä, ap käyttää henkistä väkivaltaa mieheen. Ihmisille pitää antaa tilaa ja kunnioittaa heitä edes sen verran ettei kajota toisen ulkonäköön!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti tenttaat toiselta koko ajan jotain ajattelematta ja nyt hän sai tarpeekseen. Kyselyikä on rasittavaa aikaa vastaajalle.
No tämä tietysti voi olla näin. Minulla on tapana kysellä asioita enkä tarkoita sillä mitään. ap
No pidä se leipäläpesi sitten kiinni jos ei ole järkevää sanottavaa!
Oletko saanut nepsyvalmennusta? Ja onko autismin kirjo puolisollesi tuttu ylipäänsä? Siis muutoin kuin vain sinun kauttasi. Sinä kun et kirjosta mihinkään pääse, joten olisihan hänenkin varmaan hyvä tietää miksi olet sellainen kuin olet. Ja vaikka saattaisikin jollain konstilla lopettaa kysymysten esittämisen, sinä edelleenkin rekisteröisit ne kaikki hyödyttömätkin pikkuseikat. Se saattaa ärsyttää häntä myös, vaikket kyselisikään. Olisiko mitään mahdollisuutta käydä yhdessä esim neuropsykologin juttusilla, tai jos sinulla on hoitokontakti johonkin jo, niin siellä?
Selkeesti puristeli puolikovaa jormaa kun ootteli pääsyä Lissun luo
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuo vaikuttaa henkiseltä väkivallalta.
Kyllä, ap käyttää henkistä väkivaltaa mieheen. Ihmisille pitää antaa tilaa ja kunnioittaa heitä edes sen verran ettei kajota toisen ulkonäköön!
Oletko muistanut ottaa lääkkeet? Taitaa nyt hieman mennä yli tämä analysointi
Minä veikkaan, että se oli chattaillut jonkun puolialastoman instabeiben kanssa, sopinut panotreffit ja alkoi nakki nöpöttään housuissa ja käsi taskussa yritti sitä stoneria peitellä ettet vaab tajuais mitään.
Vierailija kirjoitti:
Jos puolisosi laittoi taskuunsa kuitin maksetusta illasta jonkun muun kanssa, ja puolustautui vetämällä kilarit, jottet tutkisi hänen taskujaan.
Nimim. ex paljastui kuiteista
Näinkö paljon te luotatte miehiinne? Kevyttä miesvihaa taas.
Olen varmaan outo, mutta en minä näe tuollaisessa kysymyksessä mitään pahaa. Pahempana koen sen, että toinen päättää jankuttaa asiasta puoli tuntia ja loukkaantua jostain noin puolivillaisesta kysymyksestä. Jos kyselyt ärsyttää, niin kannattaa ottaa puheeksi, ennenkuin kokee tarvetta rähjäämiselle.
Nyt mua jäi häiritsemään, miksi se käsi oli siellä taskussa 😁 epäilen, että minulla on jotain lievää aspergeria, en ole koskaan kokenut tarvetta mennä tutkimuksiin asian takia.
Jos puolisosi laittoi taskuunsa kuitin maksetusta illasta jonkun muun kanssa, ja puolustautui vetämällä kilarit, jottet tutkisi hänen taskujaan.
Nimim. ex paljastui kuiteista