Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

En kestä enää tätä sotkua! Eroan sottapyttykumppanistani

Vierailija
17.06.2020 |

Muutin miehen luokse ennen koronaa ja koska mies täyspäiväisessä työssä ja minut lomautettiin sovittiin että minä teen siivouksen. Normaalisisti olettaisin, että kummatkin siivoa 50/50, mutta koska mulla on tällä hetkellä paljon enemmän vapaa-aikaa on tää mun mielestä ihan ok. Mutta (ja tämä on iso mutta!)en oikeasti enää jaksa tätä sotkua. Jos mies kokkaa ei viitsi siivota jälkiään ja koko keittiö on tahroja täynnä, perunankuoria ja kastiketta lennellyt lattialle, jääkaapissa tahraisia peittämättömiä astioita. Vaatteet heitetään lattialle eikä siihen pyykkikoriin joka on vieressä, lavuaari täynnä hammastahnaroiskeista, kusitahroja pöntönreunuksilla ja jopa lattialla. Astioita ei laiteta sinne tiskikoneeseen ja kaikki sotkut jätetään miten sattuu. Siis kuinka ei aikuinen mies osaa pitää kodista tuon vertaa huolta, mun mielestä todella epäkunnioittaavaa tuollainen asenne, että olettaa, että juoksisin kuin pikkulapsen perässä siivoaamassa kaiken hänen perässään. Ennen on siis mies asunut kämppisten kanssa ja nyt on ensimmäinen oma asunto, olen tuonut asian esille, mutta ei minkäänlaista yritystä tsempata ja mies vaan vetoaa siihen että hän on päivät töissä ja haluaa levätä iltaisin. Ihan aikuisia ihmisiä kuitenkin ollaan. Nyt on kyllä tullut mitta täyteen ja minä lähden.

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No hyi. Sinänsä on ihan reilua sopia, että hoidat toistaiseksi yleisen siivouksen, johon kuuluu imurointi, pölyjen pyyhkiminen, pyykin pesu yms., mutta mies saa kyllä siivota omat sotkunsa. Toi on kunnioituksen puutetta, että mies olettaa, että siivoat hänen sotkunsa koko ajan perässä.

Vierailija
22/22 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen seurustellut samanlaisen porsaan kanssa. Se ei edes haittaisi että siivous yksin olisi minun vastuullani, mutta tuo turhan sotkun aiheuttaminen tuolla pelleilyllä on se mihin kyllästyin. Siinä vaiheessa kun olisi saanut imurin esiin sen kaiken p a s k a n alta oli jo liian väsynyt siivoamaan. Keskustelu ei tällaisiin ihmisiin auta. Onneksi tajusit jättää miehen ap, voimia sinulle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla