Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulkomailla pitkät miehet suosivat lyhyitä naisia

Vierailija
17.06.2020 |

Vain Suomessa jotkut jurpot kuvittelevat että pitkä nainen olisi jotenkin seksikäs. Ettekö te tajua miten epänaisellista se on???

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jahas, joku huonoitsetuntoinen heräsi.

Vierailija
2/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Pienet ja sirot on suosiossa Suomessakin. Ja tosiaan, lyhyet ja hoikat. Lyhyt ja pullea ei ole suosiossa missään, mutta niitähän SUomessa on paljon. Eli koko maailmanlaajuinen preferenssilista:

1. lyhyt ja hoikka

2. pitkä ja hoikka

3. lyhyt ja pullea

4. pitkä ja pullea

Yllä olevan huomaa todeksi kuka tahansa nainen, joka edustaa ryhmiä 3 tai 4.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ryömi takaisin anukseen tappi

Vierailija
4/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vaan lyhyet naiset suosivat siellä pitkiä miehiä. Niinhän te täällä jaksatte jatkuvasti jankuttaa miesten pituudesta.

Vierailija
5/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan lyhyet naiset suosivat siellä pitkiä miehiä. Niinhän te täällä jaksatte jatkuvasti jankuttaa miesten pituudesta.

Ei vaan keskimittaiset miehet siellä suosivat keskituloisia naisia. Suomessa taas keskimittaiset miehet suosivat vantaalaisia naisia.

Vierailija
6/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta pitkä ja hoikka nainen on erittäin seksikäs. Ei haittaa laisinkaan vaikka olisi minua päätä pidempi.

Mies

Vierailija
7/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avaus on ehkä provo, mutta minulla on oikeasti tuttava jolla on tuonsuuntaisia ajatuksia. Hän on omasta mielestään (todisteita ei ole) aina ulkomailla miesten mieleen, ja se ettei sama toistu Suomessa johtuu hänen mielestään siitä etteivät suomalaiset miehet ymmärrä naiskauneutta eikä sitä mikä naisessa on oikeasti viehättävää.

Vierailija
8/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei vaan keskimittaiset miehet siellä suosivat keskituloisia naisia. Suomessa taas keskimittaiset miehet suosivat vantaalaisia naisia.

Ilmankos mulla on aina käynyt niin hyvä flaksi!

Vierailija
9/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailla mies sitoutuu puolisoonsa ja on myös pahoina päivinä. Ei niinkuin suomi_poika joka natisee kun akka nalkuttaa ja itse ei ole sitoutunut vaan huitelee missä sattuu sekä odottaa täysihoitoa kotonaan. Ei voi lomailla kun kato se maksaa rahaa. Pituudella ei oke merkitystä, sielulla on.

Vierailija
10/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs sitte. Gambiassa jäntevät ja hoikat nuoret miehet suosivat kuulemma valasmaisia skandinaavilehmiä.

Vierailija
11/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No eihän siellä ulkomailla muita olekaan kuin lyhyitä naisia :D Itse suosin pitkänä miehenä sellaisia pitkäsäärisiä 175 cm gaselleja. Näyttää upealta. Ei pikkusievältä.

Vierailija
12/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

177 cm miehet suosivat 166 cm naisia noin 56 kiloisia.

177,5 cm miehet taas suosivat 165cm naisia noin 57 kiloisia.

Löyhämoraalisuus (naisella) antaa liikkumavaraa paljon.

Mielellään läheltä, jotta saamamiehelle helpompaa.

Ystävällä hyvä konsti ikä+paino on sata pistettä eli 50v ja 50kg on hyvä, 20v ja 80kg 0n hyvä, 40v ja 60kg on hyvä ja 57v ja 43kg on hyvä.

Vierailija
13/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

177 cm miehet suosivat 166 cm naisia noin 56 kiloisia.

177,5 cm miehet taas suosivat 165cm naisia noin 57 kiloisia.

Löyhämoraalisuus (naisella) antaa liikkumavaraa paljon.

Mielellään läheltä, jotta saamamiehelle helpompaa.

Ystävällä hyvä konsti ikä+paino on sata pistettä eli 50v ja 50kg on hyvä, 20v ja 80kg 0n hyvä, 40v ja 60kg on hyvä ja 57v ja 43kg on hyvä.

Miksi et lisännyt miesten pituuksia tuohon?

Vierailija
14/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hahaa, me hoikat ja pitkäsääriset ( ja pitkät)naiset haetaankin miehet norjasta ja hollannista, kun siellä vasta pitkiä miehiä onkin. Niille me ollaan just sopivan kokoisia.

Vierailija
15/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ryömi takaisin anukseen tappi

"Tosiasioiden tunnustaminen on viisauden alku." Sanoi presidentti Paasikivi jo 50-luvulla.

Vierailija
16/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ulkomailla mies sitoutuu puolisoonsa ja on myös pahoina päivinä. Ei niinkuin suomi_poika joka natisee kun akka nalkuttaa ja itse ei ole sitoutunut vaan huitelee missä sattuu sekä odottaa täysihoitoa kotonaan. Ei voi lomailla kun kato se maksaa rahaa. Pituudella ei oke merkitystä, sielulla on.

Nalkuttavan naisen sielu on perkeleestä, pituuteen katsomatta.

Vierailija
17/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä luulen, että miehet suosivat suunnilleen päätä lyhyempää eli miehen oma pituus vaikuttaa. Itse olen lyhyt ja saan paljon huomiota miehiltä, mutta olen myös siro ja kaunis ja nuori, että ei se vain pituudesta johdu. Itse olen rakastunut kahdesti tasan 12 cm pidempään mieheen, pidempien kanssa ei ole kolahtanut seksuaalisesti niin täydellisesti... (Huom. lyhyempiä miehiä ei oikein edes ole). Niin kyllä likimain 10 cm (+/-10 cm) pituusero miehen eduksi on aika hyvä. Riippuu kuinka pitkältä kysyy.

Vierailija
18/18 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon varmaan sit joku poikkeus joka vahvistaa säännon. Mun pitkä 196cm, ulkomaalainen mieheni valitsi pitkän (178cm)  suomalaisen naisen.