Ylen Teiniäidit
Tietääkö kukaan mitään Ylen Teiniäidit-sarjassa olleista? Mitäköhän mahtaa kuulua? Eniten kiinnostaisi ehkä, että onko Sarita saanut elämänsä kuntoon ja mitä Roosalle kuuluu. Tietysti muutkin tiedot kaikista otetaan vastaan mielenkiinnolla.
Kommentit (231)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi Sanna sanoo instassaan jotain teiniä lapsekseen? Onko hänellä koko ajan ollutkin tämä isompikin lapsi, mutta ei vain telkkarissa näytetty? Vai onko puolison lapsi?
Eikö se Emran jo ala teini ollakin? Niin vanha sarja
Nyt kyseessä varmaankin exän teini-ikäinen tytär. Kai kysyjä sen ymmärsi ettei Emppu oo enää 2-3v 😁😅
Sanna ja Sarita ovat facessa monessa samassa ryhmässä. Sannasta jäi tosi positiivinen kuva jo sarjasta lähtien ja se on pysynyt. Sarita antoi sarjassa aika ei-niin-hyvän kuvan itsestään, mutta noissa ryhmissä puhuu kyllä fiksusti :) toki ihminen kasvaa ja muuttuu
Mä löysin tiktokista ihan Demin kaksoisolennon. Onkohan se se?😅 @millamanias nimimerkillä
Tietääkö kukaan osallistujien faceja ja instoja?
Nyt on Sannalla joku hätä kun ottaa somesta taukoa ja itkee stoorista 🤯
Erosi joosen kanssa! Ei tietoa miksi. Harmi kyllä, olivat onnellisen ja rakastuneen näköinen pari.
Vierailija kirjoitti:
Erosi joosen kanssa! Ei tietoa miksi. Harmi kyllä, olivat onnellisen ja rakastuneen näköinen pari.
Eipä ne värikynin koristellut rakkauspäivitykset kerro mitään oikeesta arjesta.
Ja nyt oli tullut tieto et muuttavat erilleen, Sannan sanojen mukaan "asumusero"
Ei me olla erottu, eikä onnesta oo ollut puutetta tai värikynää. Joosella ei ole omia lapsia. Mun elämässä on neljä lasta, Emran on pian 12v ja tyttö 16v on entisen aviomieheni lapsi, joka on ollut osa mun elämää kuluneen 11 vuotta ja edelleen sitä on ja ihan yhtenä lapsistani häntä kohtelen ❤️
Hämmentää tää asumusero kun kokoajan kuitenkin ovat yhdessä 🤨
Vierailija kirjoitti:
Hämmentää tää asumusero kun kokoajan kuitenkin ovat yhdessä 🤨
Enää ei tarvii olla hämmentynyt, erosivat oikeesti.
On siinä Emranilla riittänyt isä-ehdokkaita vuosien mitään. Mikään ei kestä.
Vierailija kirjoitti:
On siinä Emranilla riittänyt isä-ehdokkaita vuosien mitään. Mikään ei kestä.
Oon varmaan hirviö mut mietin ihan samaa. Ehkä hän sit seuraavaksi on viisaampi ja vuoden jälkeen istuta lastensa suuhun isä-sanaa vaikka itse olisi miten varma et tämä(kin) on se loppuelämän prinssi.
Vierailija kirjoitti:
Sannalla oli poika sen ulko maalaisen näköisen kanssa. Heille tuli ero.
Turkkilainen?😁
Mitä iltapäivälehden maksumuurin takana olevassa jutussa kerrotaan näistä äideistä?
Vierailija kirjoitti:
Mä tiedän jotain stalkkailun tuloksena......
Sinulla on ihanan tärkeät asiat elämäsi keskuksessa, huomaan sen! Miten hienoa kun Teiniäideistä tietää ja osaa siitä kertoa muille yhtä älykkäille ja samalla tavalla kulttuurista kiinnostuneille! Ja miten tärkeää!
Mutta kotikielesi on kyllä ihan hukassa, valitettavasti. Et varmaan tiennyt, että stalkkaaminen-sana tulee englannista? Se tarkoittaa rikollista toisen ihmisen jahtaamista, uhkailua, häiritsemistä, maineen mustamaalaamista, tunkeutumista yksityisasioihin ja voi ilmetä esimerkiksi sillä että avaat toisen ihmisen postin, soitat hänen työpaikkaansa kertoaksesi valheita, murtaudut hänen kotiinsa, uhkaat häntä ja hänen perhettään tapolla, otat kuvia heistä ja postaat ne nettiin, j.n.e.
Sinut pitäisi siis pidättää ja viedä oikeuden eteen vastaamaan stalkkauksestasi. Vähintään ehdonalaista!
Oletko VIELÄ sitä mieltä että käytät oikeaa sanaa?? Miten olisi vain SEURATA?
Vierailija kirjoitti:
Mitä iltapäivälehden maksumuurin takana olevassa jutussa kerrotaan näistä äideistä?
Varmaan somesta taas kaivettu "kuulumiset" Eli ei mitään uutta.
Onko muut kiinnittänyt huomiota miten hänellä on aikajanat usein melko pielessä? Esim. Entisen aviomiehen lapsi ollut elämässä 11 vuotta mutta he ovat kuitenkin vasta 10v sitten alkaneet seurustelemaan, viimeisen elämäni miehen kanssa joskus sanoi et "kolmas vuosi yhdessä" mut olivat hädin tuskin kahta vuotta edes tunteneet 😅😁
Olen huomannut että aikajanat on pielessä ja liioittelee niitä. Ei kyllä ollut ex-aviomiehensä kanssa yhdessä mitään kymmentä vuotta.
Eka kausi on esitetty -12 syksyllä ja poika oli kai silloin jotain 2-3?