Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se 80cm sänky oikeasti niin turn off miehellä?

Vierailija
17.06.2020 |

Jodelissa ainakin tuollaisia naisten mielipiteitä saa lukea. Seksi jäänyt harrastamatta, yökyläilyt jäänyt välistä (vaikka löytyisi toinenkin nukkumispaikka). Onko nuo enemmän parikymppisten naisten mielipiteitä? Itse kun kerran vierailin nelikymppisen naisen luona, niin ei siinä kyllä seksi jäänyt välistä 80cm sängyn takia

Kommentit (212)

Vierailija
61/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah, ns. sänkyparadoksi, naisten ajattelua kuvaavista paradokseista suosikkini. Naiset sanovat etteivät halua villiä sinkkuelämää viettävää panoalfaa, jolla yhden yön juttuja riittää. Mutta sitten kuitenkin on ylitsepääsemätön turn off, jos miehellä on sänky joka viestii ”en tuo aamyöllä kännissä kännisiä naisia asunnolleni panemaan”

Ennemminhän se kapea sänky kertoo, ettei miehellä ole parisuhde suunnitelmissa. Baarihoitoahan panee vaikka sohvalla, parisuhdeseksi usein toistuvine yhdessänukkumisineen ja halailuineen vaatii enemmän tilaa.

No voi nyt v itun hel vettia 😃 että ei ole parisuhde mielessä jos ei ole VALMIINA leveää sänkyä??

Vierailija
62/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah, ns. sänkyparadoksi, naisten ajattelua kuvaavista paradokseista suosikkini. Naiset sanovat etteivät halua villiä sinkkuelämää viettävää panoalfaa, jolla yhden yön juttuja riittää. Mutta sitten kuitenkin on ylitsepääsemätön turn off, jos miehellä on sänky joka viestii ”en tuo aamyöllä kännissä kännisiä naisia asunnolleni panemaan”

Ennemminhän se kapea sänky kertoo, ettei miehellä ole parisuhde suunnitelmissa. Baarihoitoahan panee vaikka sohvalla, parisuhdeseksi usein toistuvine yhdessänukkumisineen ja halailuineen vaatii enemmän tilaa.

No voi nyt v itun hel vettia 😃 että ei ole parisuhde mielessä jos ei ole VALMIINA leveää sänkyä??

Niin. Eikä se varmaan perhettäkään halua, jos ei ole lastenhuone sisustettuna. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli lapsena 80cm sänky. Kyllä se aikuisella yksinelävällä pitää olla vähintään 120cm sänky ja sekin vain mikäli asuu yksiössä.

Vierailija
64/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yhden yön pano ainoa tapa aloittaa parisuhde?

Vierailija
65/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siinä väkisin tulee mieleen lasten sänky. ajatus, että miksei tämä mies ole hommannut itselleen aikuisten sänkyä? Sitten ymmärrän jos asunto on tosi pieni yksiö. 

Mulla on jo nuorena opiskelijana ollut 120cm sänky, vaikka yksiöissä asuinkin. Kävi usein sisko tai kavereita yökylässä ja siinä mahduttiin molemmat nukkumaan. 

80cm sängyssä ei kyllä mahdu kaksi nukkumaan. 

Miten niin lasten sänky? Nukkuuko sinun mielestäsi esimerkiksi hotelleissa, asuntoloissa, armeijassa ja sairaaloissa pelkästään lapsia? 

Vierailija
66/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle 80 cm sänky olisi turn off, minusta se ei vain ole aikuisen nukkumaväline vaan tulee mieleen joku opiskelijaboksi. Parikymppisenä on mutta yli 30 v ei.

Vierailija
68/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulle 80 cm sänky olisi turn off, minusta se ei vain ole aikuisen nukkumaväline vaan tulee mieleen joku opiskelijaboksi. Parikymppisenä on mutta yli 30 v ei.

Miksiyksin asuvan sinkkuihmisen asunto pitäisi olla mitään muuta kuin opiskelijaboksi? 

Vierailija
69/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kutsun sinut treffeille luokseni illalliselle. Ai niin sori, minulla on vain yksi tuoli ja yksi lautanen. Olen SINKKU. Mutta eiköhän me jotenkin selvitä? Ai mikset haluakaan jäädä??

Vierailija
70/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko yhden yön pano ainoa tapa aloittaa parisuhde?

Mitä ihmettä tämä lause tarkoittaa? Eihän se missään vaiheessa ole mikään yhden yön pano, jos siitä alkaa parisuhde. 

Vierailija
71/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksiyksin asuvan sinkkuihmisen asunto pitäisi olla mitään muuta kuin opiskelijaboksi? 

Olen sinkku, mutta en kyllä halua asua enää missään opiskelijaboksissa. Ihana asua nyt tilavassa 60 m2:n kaksiossa, jonne mahtuu kunnon sänkykin. En voisi nukkua noin kapeassa sängyssä vaan kyllä tilaa pitää olla riittävästi nukkumiseen. 

Vierailija
72/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kapea sängy tarkoittaa sitä, että pannaan niin paljon, ettei ehditä edes nukkumaan!

Vierailija
73/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun olin kakskymppinen opiskelija, niin kävin kerran kylässä kahvilla erään minua pari vuotta vanhemman sairaanhoitajan luona. Panin merkille että hänellä oli täysleveä parivuode. Se oli turn-off koska pelkäsin että hänellä on avomies.

Vierailija
74/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset etsii heikkouksia ja tekee nopeita johtopäätöksiä. 80cm sänky ei tarkoita mitään mutta se voidaan tulkita noin.

Minä panin vakkariani lattialla olevalla 80cm patjalla. Hän tuli käymään seksin takia, ei nukkumaan hyvässä sängyssä.

Vierailija
75/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsun sinut treffeille luokseni illalliselle. Ai niin sori, minulla on vain yksi tuoli ja yksi lautanen. Olen SINKKU. Mutta eiköhän me jotenkin selvitä? Ai mikset haluakaan jäädä??

Onpas typerä vertaus. Onko sinulla yhtä monta nukkumapaikkaa kuin astioita? Minulla ei. Mistähän johtuisi? 

Vierailija
76/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon sinkkunainen, mutta en harrasta yhdenillan juttuja.

Kun muutin parikymppisenä omilleni, ostin 160cm sängyn. Se on mahtunut ihan hyvin niihin yksiöihin, joissa olen asunut.

En haluaisi kapeampaa sänkyä.

80cm tai 90cm sänky aikuisella on vähän ööööh? 120cm menee vielä, mutta en tajua miksi kellään olisi kapeampaa.

Vierailija
77/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku, mutta en kyllä halua asua enää missään opiskelijaboksissa. Ihana asua nyt tilavassa 60 m2:n kaksiossa, jonne mahtuu kunnon sänkykin. En voisi nukkua noin kapeassa sängyssä vaan kyllä tilaa pitää olla riittävästi nukkumiseen. 

Ehkä meillä on hieman eri käsitykset opiskelijaboksista. Minulle se tarkoittaa ihan normaalia yksiötä, jossa voisin kyllä sinkkunakin asua ihan helposti. 

Jos et pysty nukkumaan 80 sentin sängyssä, eikö se tarkoita myös sitä, että et voi nukkua kenenkään kanssa siinä 160 senttisessä sängyssä ainakaan pysyvästi? Jos yksinään tarvitset parisängyn, miten suuren sängyn tarvitsisit, jos joku muu nukkuisi kanssasi? 

Vierailija
78/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onpas typerä vertaus. Onko sinulla yhtä monta nukkumapaikkaa kuin astioita? Minulla ei. Mistähän johtuisi? 

Hienoa, nyt ymmärrät, kuinka typerältä minusta kuulostaa tuo sinkkuuteen vetoaminen tässä asiassa. Kyse on toisen huomioimisesta. Jos elää vain itselleen, voi pärjätä yhdellä tuolilla ja yhden henkilön levyisellä sängyllä. Jos haluat "kestitä" toista ihmistä, varaudut siihen, että hänelle on tilaa elämässäsi ja elinpiirissäsi.

Ihminen, joka etsii parisuhdetta tai on edes teoreettisesti avoin parisuhteelle, hankkii min 120 cm sängyn. Se on miehelle itselleenkin paljon mukavampi. Itse 80 cm sänky ei ole turn off visuaalisesti, vaan kertoo miehen olevan uusavuton ja itsekäs törppö.

Se on sitten voi voi ja toinen keskustelu, jos sellaiseen sänkyyn ei ole varaa tai asuu 10 neliön kopissa.

Vierailija
79/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä oon sinkkunainen, mutta en harrasta yhdenillan juttuja.

Kun muutin parikymppisenä omilleni, ostin 160cm sängyn. Se on mahtunut ihan hyvin niihin yksiöihin, joissa olen asunut.

En haluaisi kapeampaa sänkyä.

80cm tai 90cm sänky aikuisella on vähän ööööh? 120cm menee vielä, mutta en tajua miksi kellään olisi kapeampaa.

Siis miten niin öööh? Oletko koskaan ollut esimerkiksi sairaalassa tai hotellissa yhden hengen sängyssä? Sanotko sielläkin, öööööh? 

Minulla on 120 senttinen sänky, mutta se on tasan sen takia, että olen varautunut yövieraisiin. Pärjäisin kyllä mainiosti kapeammassakin sängyssä, jos esimerkiksi asunto on pieni. Oletteko niin lihavia vai miksette muka mahdu 80 senttiseen sänkyyn? 

Vierailija
80/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saahan sitä asua vaikka koirankopissa jos haluaa, mutta siinä tapauksessa halunnee elämältä aika eri asioita kuin minä. Minulle asumismukavuus ja väljyys ovat tärkeitä asioita. Toivon, että ne ovat sitä myös henkilölle jonka kanssa olen ryhtymässä parisuhteeseen ja aikanaan muuttamassa yhteen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kaksi neljä