Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko se 80cm sänky oikeasti niin turn off miehellä?

Vierailija
17.06.2020 |

Jodelissa ainakin tuollaisia naisten mielipiteitä saa lukea. Seksi jäänyt harrastamatta, yökyläilyt jäänyt välistä (vaikka löytyisi toinenkin nukkumispaikka). Onko nuo enemmän parikymppisten naisten mielipiteitä? Itse kun kerran vierailin nelikymppisen naisen luona, niin ei siinä kyllä seksi jäänyt välistä 80cm sängyn takia

Kommentit (212)

Vierailija
41/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikeasti ihana mies niin ei tuo mikään ylitsepääsemätön ongelma olisi. Toki vähäsen ihmettelisin että miksei ole isompaa ja painostaisin ehkä sellaisen hankkimaan.

Miksei ole isompaa? No esimerkiksi siksi, että on sinkku ja on ostanut sen lähinnä nukkumiseen eikä raahaa sänkyynsä hoitoja joka viikonloppu?

Itse muistan eron jälkeen, kun vähän nolotti ostaa 120 senttiä leveä sänky, kun lapset kuitenkin nukkuvat 80 senttiä leveissä sängyissä. On se vain jotenkin kiusallista marssia sinkkuna sänkyostoksille ja suunnitella siinä tulevaa seksielämää. 

Miten niin?

Viimeeksi kun ostin sänkyä oli kaupassa vähän vanhempi aika ok. Näköinen nainen mikä aloitti välittömästi silmäpelin ja tietynlaisen itsensä esittelyn, katseltiin sänkyjä ja koemakasin yhtä ja nainen kysyi miltä tuntuu katsellen haaroihin, vastasin että ihan ok mutta miten toimii panohommissa?

Nainen sanoi että ihan hyvin, osta pois niin kokeillaan ja illalla todellakin kokeiltiin.

Vierailija
42/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aikuinen mies kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah, ns. sänkyparadoksi, naisten ajattelua kuvaavista paradokseista suosikkini. Naiset sanovat etteivät halua villiä sinkkuelämää viettävää panoalfaa, jolla yhden yön juttuja riittää. Mutta sitten kuitenkin on ylitsepääsemätön turn off, jos miehellä on sänky joka viestii ”en tuo aamyöllä kännissä kännisiä naisia asunnolleni panemaan”

Minusta sana "alfa" ei sovi kuvaamaan henkilöä, joka harrastaa yhden yön suhteita.

Hä? Alfat just panee ympäriinsä.

Seksimaanikotkin panee ja kyllähän tuo säälittävää touhua on. Addikti mikä addikti. Mitä ihailemista sellaisessa on. Seura onnihan yhtä kajahtanutta.

Ei se että panee ympäriinsä vaadi paljon paskaakaan nykyään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti porukalle ihan itsestäänselvää, että sinkku harrastaa kotonaan irtoseksiä, vai miksi ihmeessä olisi lapsellista nukkua yhdelle ihmiselle tarkoitetussa sängyssä. 

Koska se on niin kapea! Lapset nukkuvat sellaisissa tai sitten joku minimalisti.

Minimalisti kyllä kuvaa minua aika hyvin. Turhaa krääsää ei ole, enkä sellaista halua. Taitaa sekin olla turn off naisille, mutta minkäs teet

- ap

Makuasioita kaiketi.

Vierailija
44/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllähän se tuntuu olevan. Sinkkumiehen pitäisi asua hyvin sisuistetussa kaksiossa parisänkyineen ja sohvineen. 

Aikuisella ihmisellä on aikuisen ihmisen asunto. 

Vierailija
45/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse miellän sängyn pitkäaikaiseksi hankinnaksi. Jos olisin sinkku ja ajatuksissa toive parisuhteesta lähivuosina, niin varmaankin ostaisin 120cm leveän sängyn. Jos taas olisin leski, joka aikoo olla loppuelämänsä yksin, silloin se 90cm leveä riittää hyvin. Ei sänkyä nyt kuitenkaan kovin usein osteta, max 5 vuoden välein jos niinkään usein. Kyllä ostaisin sillä mielellä, että mikä koko toimisi seuraavat 5 vuotta.

Vähän sama juttu kuin pesukoneen kanssa. Lähtökohtaisesti pesukone kestää 10 vuotta ja jos tuore aviopari ostaa pesukoneen, eikö se kannata miettiä että se on riittävän iso siinäkin kohtaa, kun lapsia siunaantuu ja pyykin määrä lisääntyy?

Vierailija
46/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt nussitaan sänkyn leveydestä nousi jo poru Nyt nussitaan et kai eukko 80 sentistä toru

Vierailija
47/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena poikaystävällä oli 80cm levyinen sänky ja kun hän nukkui, en oikein mahtunut viereen.

Yritin nukkua jalkopäässä kyljittäin pääni hänen jalallaan. Juuri kun meinasin nukahtaa hän pieraisi korvaani äänekkäästi, itse heräämättä.

Jonkin ajan kuluttua tuosta mies kuoli, ei nukkuessa vaan onnettomuudessa.

Vierailija
48/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos on oikeasti ihana mies niin ei tuo mikään ylitsepääsemätön ongelma olisi. Toki vähäsen ihmettelisin että miksei ole isompaa ja painostaisin ehkä sellaisen hankkimaan.

Miksei ole isompaa? No esimerkiksi siksi, että on sinkku ja on ostanut sen lähinnä nukkumiseen eikä raahaa sänkyynsä hoitoja joka viikonloppu?

Itse muistan eron jälkeen, kun vähän nolotti ostaa 120 senttiä leveä sänky, kun lapset kuitenkin nukkuvat 80 senttiä leveissä sängyissä. On se vain jotenkin kiusallista marssia sinkkuna sänkyostoksille ja suunnitella siinä tulevaa seksielämää. 

Edelleenkään se kapea sänky ei ole ongelma baaripanojen vaan romanttisen parisuhteen kohdalla.

Kun exä muutti pois, hankin vanhan 140 cm sängyn tilalle 180 cm leveän. Se on ihana ihan yksinkin nukkuessa, vielä parempi nykyisen, myöhemmin kuvaan tulleen miesystäväni kanssa.

Miksi ihmeessä menisit sellaisen miehen kämpille, jolla on jo sillä hetkellä romanttinen parisuhde? 

Vierailija
49/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nussimaan pystyy ilman sänkyäkin, nukkumaan ei. Toki laadukkaaseen seksiin kuuluu läheisyys aktin jälkeen.

Vierailija
50/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi kuvitella tilannetta, jossa nukkuisin toisen henkilön kanssa samassa sängyssä, joten 80 sentin levyinen sänky sopii oikein hyvin. Seksin harrastaminen on eri asia kuin nukkuminen, joka puolestaan vaatii ainakin omalla kohdallani sen, että olen sängynb ainoa käyttäjä.

Vierailija
51/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse miellän sängyn pitkäaikaiseksi hankinnaksi. Jos olisin sinkku ja ajatuksissa toive parisuhteesta lähivuosina, niin varmaankin ostaisin 120cm leveän sängyn. Jos taas olisin leski, joka aikoo olla loppuelämänsä yksin, silloin se 90cm leveä riittää hyvin. Ei sänkyä nyt kuitenkaan kovin usein osteta, max 5 vuoden välein jos niinkään usein. Kyllä ostaisin sillä mielellä, että mikä koko toimisi seuraavat 5 vuotta.

Vähän sama juttu kuin pesukoneen kanssa. Lähtökohtaisesti pesukone kestää 10 vuotta ja jos tuore aviopari ostaa pesukoneen, eikö se kannata miettiä että se on riittävän iso siinäkin kohtaa, kun lapsia siunaantuu ja pyykin määrä lisääntyy?

Niin tai sitten voi esimerkiksi elää sellaista sinkkuelämää, että näkee mahdollisena myös muuttamisen toiselle paikkakunnalle tai toiseen asuntoon lähivuosina. Tai voi myös ajatella, että jos löytyy parisuhde, voidaan muuttaa yhteen ja hankkia sitten yhteiseen asuntoon se isompi sänky. Omituista on minun mielestäni närkästyä uudelle tuttavuudelle, että hän ei 5 vuotta sitten  sänkyä ostaessaan varautunut minun yökyläilyyni. 

Vierailija
52/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painottava sänky. Toinen voi olla pelattuna alla, välissä on ilmarako.

Noita on 80 ja 90 levyisiä.

https://www.google.com/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://www.ikea.c…

Vierailija
53/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nussimaan pystyy ilman sänkyäkin, nukkumaan ei. Toki laadukkaaseen seksiin kuuluu läheisyys aktin jälkeen.

Joo, olis kieltämättä vähän kämästä jos toinen jäis nukkumaan sänkyyn ja toinen joutus menee tyyliin sohvalle. Ainakin minä haluan nukkua vierekkäin ja siihen 80cm sänky ei sovi.

Vierailija
54/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän nuo ole puberteetti-ikäisten juttuja, jos jossain jodelissa ollut. Sitä paitsi eihän sitä tarvitse miehen luokse mennä, vaan naisen, kun tällä kuitenkin se suurempi sänky löytyy.

Vierailija
55/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä siinä väkisin tulee mieleen lasten sänky. ajatus, että miksei tämä mies ole hommannut itselleen aikuisten sänkyä? Sitten ymmärrän jos asunto on tosi pieni yksiö. 

Mulla on jo nuorena opiskelijana ollut 120cm sänky, vaikka yksiöissä asuinkin. Kävi usein sisko tai kavereita yökylässä ja siinä mahduttiin molemmat nukkumaan. 

80cm sängyssä ei kyllä mahdu kaksi nukkumaan. 

Vierailija
56/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko oikeasti porukalle ihan itsestäänselvää, että sinkku harrastaa kotonaan irtoseksiä, vai miksi ihmeessä olisi lapsellista nukkua yhdelle ihmiselle tarkoitetussa sängyssä. 

Koska se on niin kapea! Lapset nukkuvat sellaisissa tai sitten joku minimalisti.

Minimalisti kyllä kuvaa minua aika hyvin. Turhaa krääsää ei ole, enkä sellaista halua. Taitaa sekin olla turn off naisille, mutta minkäs teet

- ap

Minimalismilla ei ole mitään tekemistä sen kanssa, onko sulla 80cm tai 120cm sänky. 

Vierailija
57/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aah, ns. sänkyparadoksi, naisten ajattelua kuvaavista paradokseista suosikkini. Naiset sanovat etteivät halua villiä sinkkuelämää viettävää panoalfaa, jolla yhden yön juttuja riittää. Mutta sitten kuitenkin on ylitsepääsemätön turn off, jos miehellä on sänky joka viestii ”en tuo aamyöllä kännissä kännisiä naisia asunnolleni panemaan”

Eikö pitäisi hälytyskellojen soida juuri silloin kun huomaa, että miehellä on parisänky kämpällään?

Erotessa eksälle jäi kaikki huonekalut, koska itse halusin ostaan kaikki uudet huonekalut uuteen asuntooni. 

Siellä se nukkuu 180 cm:n parisängyssä. Onpa hirveän hälyttävää. 

Vierailija
58/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka seksiä harrastava valitsisi 80 cm leveän sängyn?

Miesten kesken tuossa mahtuu.

Naiset on vaan tiellä kun miehet harrastaa seksiä.

Terveisin Naispelko27

Vierailija
59/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

80 cm pitkä lastensänky makkarissa  on kyllä haaste nuorelle miehelle jonka nainen on pokannut. Se tarkoittaa joko sitä että naisella on aviomies kanssa jka voi tulla kotiin milloin van, tai että voi joutua avaamaan lompakkoaan pidemmäksi aikaa.

Vierailija
60/212 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ja eikö 120cm sängynkin pitäisi olla turn off? Eihän siinäkään mahdu kaksi ihmistä nukkumaan mukavasti. Eli pitäisi olla 160cm sänky, mutta en näe syytä sellaista hankkia sinkkuna. Voin kyllä isomman sängyn ostaa sitten jos parisuhteeseen päädyn

Ihan näin henkilökohtaisena mielipiteenä sanoisin, että kyllähän 80 senttinen sänky ihan kumman tahansa sukupuolen (tahi sukupuolettoman) aikuiselle liian kaponen on täysin riippumatta siitä, harrastaako seksuaalista toimintaa muiden kuin itsensä kanssa. Itse näin parisuhteettomana ja vain masturbaatiota yksikseni harrastavana en ainakaan alle 120 senttistä sänkyä huolisi. Minulla on ollut aina kotoa poismuuton jälkeen 160 senttinen sänky ja se on itselleni juuri sopiva.

Joskus taannoin seurusteluaikoihin kumppanillani oli 120 senttinen sänky ja se oli silloin ihan ok. Kyllähän 120 senttinen vielä seurusteluaikaan menee, mutta eihän se mikään aviovuode tietenkään ole, sillä toisissaan kiinnihän siinäkin nukutaan.

Jos se 80 cm leveä sänky on kiinni seinässä, niin ei silloin ole mitään riskiä että putoaisi lattialle, jollei ole sitten poikkeuksellisen levoton nukkuja. Esimerkiksi jos asuu kaksiossa ja haluaa asunnon neliöt tehokkaaseen käyttöön, niin voihan siellä makuuhuoneessa olla muutakin kuin iso sänky keskellä huonetta kuten mm. kirjahyllyt ja vaatekaapit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi yksi