Ilta-Sanomien mukaan Atrian Wilhelm Carolina Reaper on paras grillimakkara
No ei varmasti ole aitoa Carolina Reaperia maistelleet ja pitäneet siitä eniten. Reaperissa on 2 miljoonaa scovillea kuumuutta. Tietäen millaista porukkaa Iltiksessä työskentelee eivät taatusti kestä noin kovia chilejä.
Heidän mielestään on myös hyvä että grillissä on paljon eri makkaralajeja tarjolla. No tottakai niin kuluttaja tulee ostaneeksi monella kymmenellä eurolla erilaisia makkaroita.
Aikamoista kusettamista ja lobbaamista taas kerran.
Kommentit (88)
Huiluntuhti on parempaa. Eikä sinne makkaran sisään kannata chilejä työntää. Dippaa sitten syödessä sitä lerssiä kunnon reapersoosiin.
Tuo makkara on kyllä ihan sairaan pahaa. Ek maistu makkara, ei maistu chili, maistuu vaan sellainen epämääräinen polte suussa.
Olen itse maistanut Carolina reaper makkaraa ja suosittelen. Mutta jos on heikko tuliselle niin kannattaa ostaa vain sitä Wilhelmina perinteistä. Itse olen tällähetkellä 11-vuotias ja kestän hyvin, myös sen kun olen laittanut reilusti bring the pain chili kastiketta päälle.
Älkää räystäsperseet syökö noita.
Voisiko AP vielä tarkentaa, vastustaako hän makkaran olemassa oloa, vaiko sen voittoa?
Eihän tossa ole yhtään tulisuutta. Käyttivät ehkä 0,1% reapperia? Vai onko tulinen suomalaisille maitopojille.
Vierailija kirjoitti:
Eihän tossa ole yhtään tulisuutta. Käyttivät ehkä 0,1% reapperia? Vai onko tulinen suomalaisille maitopojille.
Juu tää on tehty perus Mikoille ja Jaanoille
Kokeile.