Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ilta-Sanomien mukaan Atrian Wilhelm Carolina Reaper on paras grillimakkara

Vierailija
17.06.2020 |

No ei varmasti ole aitoa Carolina Reaperia maistelleet ja pitäneet siitä eniten. Reaperissa on 2 miljoonaa scovillea kuumuutta. Tietäen millaista porukkaa Iltiksessä työskentelee eivät taatusti kestä noin kovia chilejä.

Heidän mielestään on myös hyvä että grillissä on paljon eri makkaralajeja tarjolla. No tottakai niin kuluttaja tulee ostaneeksi monella kymmenellä eurolla erilaisia makkaroita.

Aikamoista kusettamista ja lobbaamista taas kerran.

Kommentit (88)

Vierailija
21/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miks kaikki hyvät lihatuotteet pitää pilata jollakin chilillä? Eihän se makkara sitten maistu enää yhtään miltään kun suu ja peräreikä on liekeissä.

Wilhelmiä on kyllä ilmankin chiliä.

Vierailija
22/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina yhden kauden hitteinä kun lähinnä chilipäät syö ja muille turha tulisuus vain pilaa maun kun maalla sitten valkosipuli ja sinihomejuusto maistuu paremmin navettatöiden jälkeen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mut hei mä oon true travellaaja joka oon ollu Khao San roadilla ja Arambol biitsillä enkä missään turistikohteisss ja kyl kestän jopa caroline reaperia.

Vierailija
24/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi monet chiliä syövät ovat naurettavia ja noloja uhoajia?

Vierailija
25/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miks kaikki hyvät lihatuotteet pitää pilata jollakin chilillä? Eihän se makkara sitten maistu enää yhtään miltään kun suu ja peräreikä on liekeissä.

On joo mut miksi valitaan voittajaksi jokin chilillä pilattu tuote, jota 99% suomalaisista ei todellakaan kestä syödä. Caroline reaperissa on 2 miljoonaa scovillea tulisuutta, ihan pieni pala laittaa suuhun kiehuvan veden kaltaisen poltteen. Ei varmasti sitä kestä "nykysuomalainen" tai joku Iltasanomien suvakkiraati.

Vierailija
26/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä lehtien testaajat on vain toimittelijan kavereita, joille lehti kustantaa sapuskat ja välillä päihteet. Kuka näitä uskoo ja miksi. Jos ei luota omaan makuunsa, voi kysyä vaikka vastaantulijalta makkaraosastolla.

Vierailija
27/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain todellinen yli-ihminen voi syödä Karoliinista Niittomiestä.

Nämä poikkeusyksilö ansaitsevat normojen täydellisen ihailun.

Vierailija
28/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On joo mut miksi valitaan voittajaksi jokin chilillä pilattu tuote, jota 99% suomalaisista ei todellakaan kestä syödä. Caroline reaperissa on 2 miljoonaa scovillea tulisuutta, ihan pieni pala laittaa suuhun kiehuvan veden kaltaisen poltteen. Ei varmasti sitä kestä "nykysuomalainen" tai joku Iltasanomien suvakkiraati.

Rotupuhtaat arjalaiset ja viiknikit o syöny riipperiä tuhansia vuosia.

Vierailija
29/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä nyt Kekkonenkin mainittiin, niin minä vetoan Vennamoon "kyllä kansa tietää" eli tässä tapauksessa Iltiksen toimittajat. Karoliinan niittomies on parasta mitä grillistä saa!

Vierailija
30/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä oli Helsingin makkaratehtaan raaka kaksikko? Siinä voittajat.

Vierailija
31/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pieni määrä chiliä korostaa makkaran makua.

Vierailija
32/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koittakaapa huvikseen Tuska-grillimakkaraa. Jäi itseltä kesken, oli tulinen.

Vierailija
33/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muinaiset astronautit toivat ötökän silin eli riipperiä mukanaan plejadien tähtikuviosta. Vain heidän geenejään kantavat voivat nauttia tästä jumalallisesta ruuvasta ilman että on perse kipee.

Vierailija
34/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paras vertailuissa mukana olleista grillimakkaroista testiryhmän antamien yhteispisteiden mukaan. Ei paras grillimakkara.

Vierailija
35/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo eli tossa kävin vähä syömässä pitsaa yhdes karvakäsimestassa. Se on mun lempparimesta, kun siellä saa tuoda omat chilit ruokaa ja ne laittaa ne pitsaan. Eli menin tosiaan mestoille ja mulla oli mukana Naga Morichia ja Phrik Khi Nun -chilejä (lempparit ebin!) ja tietty pari pulloo Blairsin 2am-kastiketta. No tilasin sitten tulisimman pitsan ja heitin chilit pöydälle ja sanoin et paa kaikki pitsaan vaan! Heti viereisessä pöydässä pari muijaa katteli, et "harmonikka mikä äijjä, hulluna omia tsilejä!". Katoin vaan silleen coolisti sinne muijiin ja otin aika näkyvästi mun Chilipää-pipon pois päästä et ne varmasti näki sen tekstin. Pitsanvääntäjä heitti mulle jotain "hei, sina hullu chilimies taas!" ja mä vaan heitin coolisti et "perussettii vaan..." ja menin pöytään.

No, pitsa tuli ja selkeesti mä huomasin, et muilla paikallaolijoilla alko polttaan silmiä siitä hajusta jo. Nauroin siinä ääneen, ku viereisessä pöydässä jotkut isot miehet yski jalapeenosta pitsassa (joku harmonikan suomalainen viipaloitu jalapeno on ihan pellee, ei kunnon chilipäiden kamaa)... Ne katto mun pitsaa joka oli chilistä ihan punainen. Selkeesti näki kunnioituksen niitten silmissä kun ne tajus et mä oon aito chilipää. Otin ekan slaissin pitsaa ja se kyllä poltti jumalaisesti. Oikeestaan mulla meni heti makuaisti, niin heitin päälle sit Blairssii ja sanoin ääneen, et "tarvii lisää poltetta!" Ne isot äijjät katto mua ihan huuli pyöreenä ja ne selkeesti pelkäs mua, kun heitin sitä Blairssii pitsaan. Niiden pöydässä oli Tabasco-pullo, jolle nauroin kyllä kovaan ääneen.

Vedin sit toisen pitsanpalan siinä ja ne muijat oli ihan kuumina muhun jo (tuliset ruoat, tulista seksiä -totuus, oli joskus Cosmossa jota luin vahingossa äitiltä)... En tuntenu enää mitään suussani, mutta rinnassa pullisti mieletön ylpeys siitä, miten ihmiset mua kunnioitti. Mun pää kopsahti pöytään kun mä pyörryin siitä poltteesta ja vika asia jonka muistan, oli se kun laavaripulit valu mun punttiin. Heräsin kahden päivän jälkeen sairaalasta vatsalaukku ja ohutsuoli tuhoutuneina. Lääkärikin vaan totes, et "ihan hullu mies!" Sain kyllä diagnoosinkin tähän mielettömään chilipäisyyteeni, olen CHILImensa!

Vierailija
36/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko toi ihan oikeasti makkaran nimi?? Wilhelm Carolina R.aiskaaja?

Vierailija
37/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai soitit äiskälle ja Iltalehteen tästä vääryydestä? Vai soitanko mä? Kyllähän sä jotain korvauksia tästä tarvit?!

Vierailija
38/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lienee kallista. Lidlissä on sen sijaan tavallista Wilhelmiä tarjouksessa 2 pakettia / 3€ juhannuksen kunniaksi. Hyvä makkara ja lihapitoisuus korkea, napsahtaa kunnolla kun sen makkaran taivuttaa poikki.

T. Lidl-mies.

Vierailija
39/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä makkarassa ei ole 2 miljoonaa scovillea.

Etkö ymmärrä laimentamisen ideaa? Jos laitat 1 dl 80 % etanolia litran pulloon ja täytät sen vedellä, onko liuoksen alkoholipitoisuus edelleen 80 %?

Vierailija
40/88 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toi ihan oikeasti makkaran nimi?? Wilhelm Carolina R.aiskaaja?

Reaper ja rapist ovat eri asioita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi kolme seitsemän