Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsissa töihin koronassa

Vierailija
16.06.2020 |

"Ruotsin korona-asiantuntijat: töihin voi mennä lievin oirein, vaikka olisi saanut positiivisen testituloksen"

https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/4cfed3b8-a4c1-4df2-bcda-cf3d881cb289

Whaaat?! Mitä tuolla Ruotsissa nyt sekoillaan?

Kommentit (24)

Vierailija
1/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset eivät yritä tukahduttaa koronaa.

Vierailija
2/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en kyllä niiden terveysviranomaisiin luottaisi pätkän vertaa. Itsellä meni 2kk että toivuin lievästä koronasta työkuntoon. Onneksi on oma firma, niin en saanut potkuja tms.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korona on jo niin last season. Nyt on kesä, terassille!

Vierailija
4/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsissa niin monella on korona, että yhteiskunta ei pyörisi, jos kaikki sairastuneet jäisivät kotiin.

Vierailija
5/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita viel pari avausta tästä.

Vierailija
6/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaiset ovat täysin sekaisin. Menetetty maa.

Vierailija
7/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ihme, että ruotsi on eristetty. Hyvää jatkoa vaan, A. Tegnell.

Vierailija
8/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita viel pari avausta tästä.

Älä nyt jaksa pillastua! En nähnyt tuota toista avausta. Ota ihan iisisti vain.

Ap

Vierailija
9/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja suomalaiset tuovat sen tänne nuuskareissuiltaan.

Vierailija
10/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä sairastin koronan vakavan version. Olin sairaalassa kolme viikkoa, siitä ajasta teholla neljä päivää. Kotiutuessani lääkäri sanoi, etten enää siinä vaiheessa tartuta. Taudin alusta oli tuossa vaiheessa kulunut hiukan alle kuukausi. Lääkärin mukaan lieväoireiset tartuttavat noin viikon oireiden.alusta ja vakavaoireiset parisen viikkoa.

Vaikea kuitenkin uskoa, koska siinä vaiheessa kun omista ensioireistani oli kulunut tuo kaksi viikkoa, olin teholla.

Vierailija
11/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menee mahdottomaksi tuo niiden asenne.

Vierailija
12/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ketkäs siellä sairastaa.. Niinpä, Miettikääpä sitä. Ruotsalaiset on kyllä melko härskejä.

Vierailija
13/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ruotsalaisia suututtaa kun suomalaiset ei tule pyörittämään niiden taloutta ja kiukuttelevat/uhittelevat lehdistössä. Tanskalaisille ja norjalaisille eivät uskalla samaan malliin vinkua.

Vierailija
14/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli esim kaupan/kahvilan myyjä saa ihan luvan kanssa ja huoletta tartuttaa asiakkaisiin koronaa vaikka ei ole mitään tietoa kenellä se on lievä ja kenelle tap pava?!

Vierailija
15/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä sairastin koronan vakavan version. Olin sairaalassa kolme viikkoa, siitä ajasta teholla neljä päivää. Kotiutuessani lääkäri sanoi, etten enää siinä vaiheessa tartuta. Taudin alusta oli tuossa vaiheessa kulunut hiukan alle kuukausi. Lääkärin mukaan lieväoireiset tartuttavat noin viikon oireiden.alusta ja vakavaoireiset parisen viikkoa.

Vaikea kuitenkin uskoa, koska siinä vaiheessa kun omista ensioireistani oli kulunut tuo kaksi viikkoa, olin teholla.

Kyllä ihminen tartuttaa niin kauan kuin on mitään oireita!

Tämän on korvalääkäri sanonut mulle jo muutama vuosi sitten.

Jatkuvaa vähättelyä koronasta.

Jos ei tiedetä, niin varmuuden vuoksi vähätellään. Pitäisi ennemmin olla toisin päin, että varmuuden vuoksi varotaan.

Vierailija
16/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mun kaiki kestää. Eihän tuo pääty siellä ikinä!

Vierailija
17/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei tiedetä, niin varmuuden vuoksi vähätellään. Pitäisi ennemmin olla toisin päin, että varmuuden vuoksi varotaan.

Korvalääkärisi onkin ollut melkoinen ennustaja, kun on tämän uuden korona viruksen tartuttavuudesta tiennyt jo ennenkuin koko viruksesta tiedettiin!

Vierailija
18/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anna mun kaiki kestää. Eihän tuo pääty siellä ikinä!

Päättyy viimeistään laumasuojaan jossain vaiheessa.

Vierailija
19/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Korvalääkärisi onkin ollut melkoinen ennustaja, kun on tämän uuden korona viruksen tartuttavuudesta tiennyt jo ennenkuin koko viruksesta tiedettiin!

Hän tarkoitti kaikkia hengitystietauteja.

Vierailija
20/24 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harmittaa, kun suomesta saa lähteä Ruotsiin. Mikään ei kiellä sitä.

Ja Ruotsista saa tulla Suomeen, jos on tärkeä syy.

Rajan pitäisi olla täysin kiinni.

Lakeja pitäisi muuttaa tartuntatautilaissa tarkoitetussa tilanteessa paljon määräävämmiksi ja tehokkaammiksi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi kaksi