Kesähelteiden kuumin fantasiasi?
Nyt kun ilmat ovat suosineet, olen huomannut taas kehitteleväni uusia fantasioita, kuin varkain.
Itseäni kiihottaa eniten ajatus jostain kuumasta rantakalliosta, jossa harrastaisin kunnon rajua facefuckingia naiseni kanssa auringon lämmittäessä paljaita vartaloitamme. Naiseni hyväilisi pallejani ja pakaroitani hänen sormen liukuessa peppuuni. Fantasiaan kuuluu myös se, että joku meille tuntematon kuvaisi koko aktin ihan lähietäisyydeltä.
Mistä sinä haaveilet näin kesän kunniaksi?
Kommentit (42)
Vierailija kirjoitti:
Että pääsisi baariin ja iskisi jonkin about nelivitosen moottoripyöräjengiläisen joka panisi rajusti baarin vessassa.
Kaikkea se homous teettää.
Ei edes haave vaan joka kesän kohokohta: pääsee omalle hiekkarannalle panemaan.
Ei muuta kuin, että aloinpa taas haaveilemaan vanhasta ihastuksen kohteesta, yli nelikymppisestä, varatusta mieskollegasta.
N26
Sellainen, että saisin leikkiä lolitaa vanhemman miehen kanssa. Hän veisi minut automatkalle ympäri Suomen tai ihan mihin vaan. Yövyttäisiin motelleissa, mökeissä, uitaisiin järvissä jne.. Minulla olisi nättejä röyhelöpaitoja ja mekkoja, sekä sydämenmuotoiset aurinkolasit päässä. Suussa jäätelöä, tikkareita ja tiedätte kyllä mitä. Olisin miehen hyvä ja välillä tuhma tyttö💓
Parikymppinen nainen
Olisipa palju, jossa uiskentelisi jäitä ja yksi kuuma 40-kymppinen nainen niitä sulattamassa. Minulla on sellainen viisisenttinen, kun nousen avannosta, mutta kuuma nainen saa sen kasvamaan 3,5- kertaiseksi. Fantasioin siitä, miten hän tekee siitä ky..än, jota hän sitten hyväksikäyttää.
Ollessani mökillä tyttöystäväni kanssa hän puolivahingossa kertoi naineensa ex miehensä kanssa saunan kuistilla. Hän luuli että suutuin sutkauksesta, ja aluksi ehkä mustasukkaisuuden aalto lävistikin minut, mutta jo hetkeä myöhemmin aloin kiihottumaan asiasta ja kyselin lisää. Hän ei ole oikein halukas kertomaan, mutta jotain sain jo udeltua ja fantasialleni todenpohjaa. Esimerkiksi että miehellä oli tapana ottaa hänet kovaa kun halusi, yleensä takaapäin, ja tyttöystäväni piti siitä. Nyt kiihotun todella paljon kun ajattelen tätä. Olen runkannut usein miettien kuinka hän on nainut tyttöystävääni. Vähän sairasta? Mutta joka tapauksessa tämän kesän fantasiani.
En enää ole uskaltanut puhua asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Että pääsisi baariin ja iskisi jonkin about nelivitosen moottoripyöräjengiläisen joka panisi rajusti baarin vessassa.
Olen nainen. -_-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. -_-
Niin varmaan...buuuaahhhh, :))))
Mikä sun ongelma on? Ei ollut naiselle sovelias fantasia sun mielestä? Että mua risoo sun kaltaiset pellet.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen nainen. -_-
Niin varmaan...buuuaahhhh, :))))
Mikä sun ongelma on? Ei ollut naiselle sovelias fantasia sun mielestä? Että mua risoo sun kaltaiset pellet.
Teikäläisille on hyvä saitti olemassa: hankielama.net
🙄 Toivottavasti sait tästä edes hyvän mielen.
Nuori blondi lyhyessä kesämekossaa ilman pikkuhousuja. Hiipisin takseen ja nostaisin hameen ylös ja työntyisin häneen ilman mitään esileikkejä paksulla parrullani.
Fantasioin minä+vaimo+vaimon kaverinainen.
Haaveilen vaellusmatkasta Lappiin jonkun komean eräoppaan kanssa. Ei tarvitsisi olla edes kahdestaan. Olisi huikea kemia meidän välillä ja eräänä yönä se sitten livahtaisi mun telttaan naimaan multa melkein tajun kankaalle. Parta raapisi ihanasti, kun se näykkisi mun kaulaa. Päivät oltais kuin ei mitään ja öisin naitais. Reissun lopuksi junamatka himaan ihanien muistojen kera.
Ihana fantasia ja toteutuu joka kesä: pannaan mökin laiturilla keskellä yötä :)
Uimarannalla haluaisin kiusata jotain ujoa miestä kuiskailemalla, koskettelemalla ja lähentelemällä häntä pitkään ja hartaasti, ja sitten lopulta hoidella kädelläni hänen massiivisen seisokkinsa ja pitää toista kättä hänen suunsa päällä. Lastit nuolisin hänen vatsaltaan ja suutelisin sitten pitkään ja oikein hitaasti suulle.
Jos sitä pääsisi ulkomaanmatkalle ja lentokoneessa olisi todella kuuma lentoemäntä joka flirttailisi estoitta ja pääsisin kymppikerhoon. Ne univormut on jotakin niin seksikästä. Toivottavasti työmatkat jatkuu normaalisti syksyllä niin pääsee taas katselemaan. Syttyisipä oma vaimo roolileikeille ja suostuisi pukeutumaan niin...
Mies pakottaa mut palvelemaan häntä koko päivän. Konttaan alasti kotona ja saan kävellä vain luvan kanssa. Hän laittaa mulle hihnan ja käyttää takapihalla pissalla kuin koiraa. Naapurin mies näkee tilanteen ja ottaa minusta kuvan. Hän alkaa kiristää meitä kuvalla ja mies pakottaa mut runkkaamaan videolle jotta naapuri olisi tyytyväinen. Kiristys vaan jatkuu ja lopulta palvelen molempia miehiä...
Vierailija kirjoitti:
Mies pakottaa mut palvelemaan häntä koko päivän. Konttaan alasti kotona ja saan kävellä vain luvan kanssa. Hän laittaa mulle hihnan ja käyttää takapihalla pissalla kuin koiraa. Naapurin mies näkee tilanteen ja ottaa minusta kuvan. Hän alkaa kiristää meitä kuvalla ja mies pakottaa mut runkkaamaan videolle jotta naapuri olisi tyytyväinen. Kiristys vaan jatkuu ja lopulta palvelen molempia miehiä...
Mun fantasia jatkuu mm. niin, että naapurin mies haluaa minun kouluttavan hänen vaimostaan hyvän lemmikin. Vaimo on laitettu isoon koiranhäkkiin, mä ”vahdin” häntä koko päivän ja yritän kouluttaa häntä tottelevaisesti lemmikiksi. Apuvälineinäni on mm. sträppäri ja anaalitappi.
Fantasiaani kuuluu myös illanvietot joissa mies ja pari hänen ystäväänsä kokoontuvat viettämään iltaa ”lemmikkiensä” kanssa. Me vaimot konttaamme seksikkäät asut päällä hihnoissamme, tutustumme toisiimme ja toistemme miehiin nuuskimalla ja nuolemalla. Miehet näyttävät ylpeinä toisilleen millaisia temppuja kenenkin lemmikki on oppinut. Rangaistuksiakin tulee välillä: saatan joutua nurkkaan peppu pystyssä ja saada piiskaa. Tai minun on nuoltava jokaisen miehen peppua vuorotellen tai putsattava spermat toisen lemmikin pillusta...