Olen ihmisolento, joka on vyötärön yläpuolelta täysin nainen ja vyötärön alapuolelta täysin mies
Sukupuolet jakautuvat kehossani niin tarkkarajaisesti, että näytän ilman vaatteita kuin kentaurimaiselta taruolennolta, jossa on miehen alavartaloon yhdistetty naisen ylävartalo.
Minulla on siis miehen sukuelimet sekä jalat ja pakarat karvoineen, mutta vyötärön kohdalta ylöspäin vartaloni muuttuu hyvin feminiinisen naiselliseksi.
Nuorempana tämä erilaisuuteni ahdisti minua, aiheutti identiteettikriisin ja itsetuhoisuutta. Nykyään olen uniikkiudestani erittäin ylpeä ja tunnen itseni todella seksikkääksi. Olen tehnyt tästä erikoisuudestani itselleni ammatin.
Kommentit (22)
Onko sinulla siis ihan luonnostaan rinnat, vai miten ylävartalosi on feminiininen?
Onko sukupuolellesi olemassa joku nimi?
Sovit täydellisesti unisex-vessaan.
Vierailija kirjoitti:
Onko sinulla siis ihan luonnostaan rinnat, vai miten ylävartalosi on feminiininen?
luonnostaan kaikilla ihmislajin kuuluvilla on rinnat.
Siis oletko niin lihava, että rinnuksesi näyttää naiselliselta? Jos sinulla on normaali penis ja kivespussit, olet mies.
Mikä on sinun sukupuoli-identiteettisi?
Oletko miesfeministi, liikaa soijaa ruokavaliossa?
Vierailija kirjoitti:
Joo, soijaa pukkaa.
Jos näin on ja olet asian kanssa sinut, toivotan sinulle hyvää ja turvallista elämää! Teot kertovat ihmisyydestä, ei mikään muu. Jaksa olla hyvä ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Siis mulla on ihan normaalit naisen rinnat.
AP
Vierailija kirjoitti:
Siis oletko niin lihava, että rinnuksesi näyttää naiselliselta? Jos sinulla on normaali penis ja kivespussit, olet mies.
Olen täysin normaalipainoinen.
AP
Vierailija kirjoitti:
Olet töissä sirkuksessa?
Erotiikka-alalla.
AP
Vierailija kirjoitti:
Olen intersukupuolinen.
AP
Vierailija kirjoitti:
En ole.
AP
Tuollaisia tapauksia joskus näkee uimahallissakin. Kyllähän se kieltämättä silmään pistää, mutta ei sellaiselle mitään voi ja ihan turha hävetä. Pisti hieman miettimään olenko itsekin sellainen, vaikkakaan rintoja ei ole... en ole koskaan ollut kovin miesmäinen mies.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen intersukupuolinen.
AP
Intersukupuolisuus ei ole sosiaalinen tai psyykkinen sukupuoli-identiteetti vaan lääketieteellinen diagnoosi. Esimerkiksi intersukupuolinen tanssija Laura Allonen on sukupuoli-identiteetiltään nainen.
Typerä trolli.
Kummalla puolella käyt uimahallissa?
Tasa-arvoasiahenkilö?