Olen ihmisolento, joka on vyötärön yläpuolelta täysin nainen ja vyötärön alapuolelta täysin mies
Sukupuolet jakautuvat kehossani niin tarkkarajaisesti, että näytän ilman vaatteita kuin kentaurimaiselta taruolennolta, jossa on miehen alavartaloon yhdistetty naisen ylävartalo.
Minulla on siis miehen sukuelimet sekä jalat ja pakarat karvoineen, mutta vyötärön kohdalta ylöspäin vartaloni muuttuu hyvin feminiinisen naiselliseksi.
Nuorempana tämä erilaisuuteni ahdisti minua, aiheutti identiteettikriisin ja itsetuhoisuutta. Nykyään olen uniikkiudestani erittäin ylpeä ja tunnen itseni todella seksikkääksi. Olen tehnyt tästä erikoisuudestani itselleni ammatin.
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Oletko miesfeministi, liikaa soijaa ruokavaliossa?
Naamapalmua idiootille. Ei soijan pyhoteestrogeenit vaikuta ihmisen estrogeenitasoihin senkin typerä ylilautarölli.
Sukupuoli-identiteetti ei ole sukupuoli. Se on sosiaalinen konstruktio. Sukupuoli on fyysinen tila, jota henkilö edustaa. On se sitten sitä syntyjään tai sukupuoleltaan korjattuna. Väliin jäävät ihmiset on transsukupuolisia, mutta transsukupuolisuus ei ole sukupuoli vaan kuvaa prosessia joka on kesken. Intersukupuolinen on ihminen joka on syntynyt tähän transvaiheeseen ja he jos ketkä ovat oikeutettuja identifioimaan itsensä ihan miksi haluavat, siitä huolimatta mitä heidän genitaalit tai ulkonäkö edustaa sosiaalisesti.