Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten laittaudutte lenkille?

Vierailija
16.06.2020 |

Meikkaatteko ja laitatteko hiukset? Haluan näyttää hyvältä lenkkeillessäni miehen kanssa.

Kommentit (60)

Vierailija
1/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huutista!

Vierailija
2/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kuka teitäkin katsoo. En koskaan kiinnitä mitään huomiota toisiin lenkkeilijöihin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoon lenkuttelijat.

Vierailija
4/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aurinkovoide, sävyttävä suojakertoimellinen päivävoide päälle. Ehkä ripsiväriä, ehkä ei. Riippuu onko aamu- vai iltalenkki. Näillä menen töihinkin yms. Aamulenkille ei ripsaria koska menen suihkuun lenkin jälkeen kuitenkin. Iltalenkillä se on jo valmiina. Tukka niin ettei tuu silmille pahasti. Säähän sopivat vaatteet ja lenkkarit.

Vierailija
5/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kuka teitäkin katsoo. En koskaan kiinnitä mitään huomiota toisiin lenkkeilijöihin. 

Kaikki vastaantulijat katsovat ja mekin kiinnitämme huomion muihin.

Vierailija
6/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitenkään, aurinkovoiteen laitan. Tukka on ponnarilla ja lippis päässä. Joku kerta menin töiden jälkeen lenkille niin, etten ollut pessyt meikkejä pois, lähinnä koin oloni vaivaantuneeksi. Sama homma kun vein lapset uimaan päiväkotipäivän jälkeen. Lähinnä hävetti.

Vierailija
7/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et voi olla tosissasi. Lenkkeiletkö oman miehesi kanssa?

Olen sinkku ja jos lähden lenkille, niin en kyllä mitään laittautumista sitä varten tee. Aamulla tietysti meikkaan.

Vierailija
8/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laittaudun samalla tavalla kuin olisin menossa esimerkiksi kauppaan. Meikkivoidetta ja puuteria laitan jos on huono iho-päivä. Kulmia korostan ja laitan silmämeikkiä + ripsaria. Minua ahdistaa todella paljon olla ihmisten ilmoilla muutenkin, mutta meikattuna tunnen oloni paljon itsevarmemmaksi. Ei haittaa jos jonkun mielestä on naurettavaa, että juoksen tai hölkkään meikit naamalla. Meikkaan itseni takia, ja myös sen takia, että meikkaaminen itsessään on kivaa! Ja muuten, ei meikit leviä mihinkään jos tuleekin hikeä pintaan. Olen myös uinut meikit naamalla ja siellä ne pysyykin, paitsi jos naamaa alkaa hieromaan, jolloin ne leviää.

Vierailija
9/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kireät pyöräishortsit ja ylipieni t-paita. Mustat arskat. Hikipanta.

m45

Vierailija
10/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheiluliivit ettei tissit hölsky.

Vierailija
11/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta eivät ajattele teitä sekuntiakaan katsomisen jälkeen. Eivät todennäköisesti muistaisi teistä mitään, jos poliisi kyselisi silminnäkijöitä. 

Vierailija
12/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Urheilurintsikat ja lenkkarit ainakin. Sitten säästä riippuen muut, näin lämmintä kun nyt on, niin noi riittää.

Vierailija
13/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen sinkku ja jos lähden lenkille, niin en kyllä mitään laittautumista sitä varten tee. Aamulla tietysti meikkaan.

MIten niin tietysti aamulla meikkaat? Minä en meikkaa koskaan, kun ei ole tarvetta. 

Vierailija
14/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tukka kiinni ja siinä se. Tämä pätee kaikkeen muuhunkin tekemiseen. Lähinnä suihkussa tulee pidettyä auki.

Vierailija
15/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla urheiluliivit, normi pikkarit ja niiden päälle juoksutrikoot. Ilman meikkiä ja tukka ponnarille. Jos on aurinkoista, niin aurinkolasit ja tietenkin juoksu kengät. Sitten ei muuta kuin menoksi.

Vierailija
16/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihanko oikeasti luulet, että joku ehtii kiinnittää huomiota sinun meikkeihin siinä ohimennessessä vaikka sinua katsookin. Tai ehkä kiinnittääkin huomiota, kun ajattelee miksi tuollaisella pakkelinaamalla lenkillä. 

Negatiivista huomiota siis. 

Vierailija
17/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MIten niin tietysti aamulla meikkaat? Minä en meikkaa koskaan, kun ei ole tarvetta. 

:D Varmaan oman mieheni mielestä ei olisikaan tarvetta, mutta tykkään laittautua. Meikkaan maltillisesti, mutta joka aamu, koska se kuuluu rutiineihini ja on joka-aamuinen ns. rentouttava hetkeni.

Vierailija
18/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naapurin pariskunta käy "lenkillä" kuin baariin olisivat menossa. Ovat vielä farkkutakkeilijoita. Ei kovin lenkkimäistä. Ennemmin lenkille lenkkivehkeet ja baarilaittautuminen erikseen.

Vierailija
19/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

:D Varmaan oman mieheni mielestä ei olisikaan tarvetta, mutta tykkään laittautua. Meikkaan maltillisesti, mutta joka aamu, koska se kuuluu rutiineihini ja on joka-aamuinen ns. rentouttava hetkeni.

Ja olen eri kuin ap kirjoittaja.

Vierailija
20/60 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä iho tykkää, kun aina on meikkiä naamalla? 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi