Töykeä naapuri, lasten synttärit
Ihan pakko avautua naapurin toiminnasta. Meillä pojat joilla noin vuosi ikäeroa, leikkivät kohtalaisen usein yhdessä. Viime viikolla oli meidän pojan synttärit jonne luonnollisesti naapurin poikakin oli kutsuttu. No tänään sitten rannalta kun tulimme saimme huomata että naapurissa tän pojan kaverisynttärit täydessä vauhdissa eikä meidän poika kutsutuiden joukossa :( toki ei kaikki aina mahdu porukkaan mutta mielestäni olisi ihan asiallista ollut vinkata juhlista etukäteen ettei viaton pieni poika suotta pahottaisi mieltään. Mikähän voi olla syynä tämmöiseen käytökseen, täytyihän heidän nyt tajuta että näämme juhlat?
Kommentit (42)
Itselleni kävi lähes sama, muutama vuosi sitten. Naapuri oli kutsunut kaikki naapuruston lapset, lapsensa syntymäpäiväjuhlille paitsi minun.
Olin kuvitellut, että ollaan hyviäkin tuttuja, kun lapset olivat aina yhdessä ja toimin jopa ilmaisena lastenvahtina näille...mutta näin sitä todellisuus aukeaa. Luonnollisesti kaveruus loppui tuohon 🙁
Sitten kun oli omien lasteni juhlat, niin tein saman tälle naapurille. Akka nosti aivan järkyttävän paskamyrskyn. Marssi olohuoneeseeni (kesken juhlien) ja vaatii saada tietää, missä hänen Niko-Petterien kutsut ovat? Yritti vielä änkeä mukulansa juhliin, vaikka sanoin syyn, miksi en kutsunut heitä.
Kaikenlaista sitä onkin. Onnea vaan henkilön uusille naapureille 😁
Meillä lapsi saa itse päättää keitä haluaa kutsua synttäreille. Aina ei ole mennyt niin että hän olisi kutsunut jonkun jonka synttäreillä on itse ollut tai toisinpäin. Emme ole tehneet tästä ongelmaa.