Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huomaatteko sen, jos työkavereiden kesken on jotain peliä?

Vierailija
16.06.2020 |

Tunnustan, oon ihastunut työkaveriini. En tiiä onko tunne molemminpuoleinen, mutta jotain jännitystä välillämme on. Vähän semmoista kissa-hiirileikkiä, paljon juttelua, vittuilua puolin ja toisin, kepposia ja pitkiä katseita.

Kumpikin ollaan vapaita eli sen puolesta kaikki fine.. mutta en halua että työkaverit tietää mitä meillä on meneillään.. kuin helposti sen huomaa, jos jotain säpinää on? Muutama kysely on tullut, mutta olen kieltänyt kaiken.

Kommentit (57)

Vierailija
41/57 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä oli hauskaa, kun nähtiin kahden työkaverin lähtevän eri aikaan lounaalle ja tulevan takaisin myös eri aikaan. Se oli niin läpinäkyvää, ettei voinut muuta kuin nauraa, mutta ei siitä heille mitään sanottu. 

Vierailija
42/57 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä sen huomaa.

Mulla ja työkaverilla vähän jotain menossa. Olen hyvä kaveri yhden toisen työkaverin kanssa ja hän sanoi että mies on varmasti kiinnostunut minusta, sillä jos he ovat kahdestaan niin mies kääntää puheen aina minuun. Koittaa aina siis kysellä minusta, menoista ja tekemisistäni.

Hakeudumme töissä lähekkäin ja työpaikan juhlat olemme samassa seurueessa ja juttelemme paljon keskenämme. Kyllä sen huomaa jos tarkkailee.

Ei huomaa, jos pari tietoisesti pitää viileät välit töissä. Kaksin sitten onkin kuumaa.

Aliarvioit työkaverisi. Luulet tietäväsi ettei kukaan tiedä mitään, kun kukaan ei sano mitään. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/57 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

kaikkein rasittavimpia on ne keski-ikäiset ämmät jotka kuvittelee ties keiden kaikkien välille ties ketä. HYi ällöttää :/ Ihan pitäs olla pahalla päällä vaan ja vittuilla muille koko ajan ettei vaan luultas että on ihastusta ilmassa. NIin suomalaista. Ällöä. Suomessa ei saa vastakkaiselle sukupuolelle etenkään vahingossakaan hymyillä nätisti.

Vierailija
44/57 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

kaikkein rasittavimpia on ne keski-ikäiset ämmät jotka kuvittelee ties keiden kaikkien välille ties ketä. HYi ällöttää :/ Ihan pitäs olla pahalla päällä vaan ja vittuilla muille koko ajan ettei vaan luultas että on ihastusta ilmassa. NIin suomalaista. Ällöä. Suomessa ei saa vastakkaiselle sukupuolelle etenkään vahingossakaan hymyillä nätisti.

Nyt on kyse työpaikkaromansseista eikä mistää nätisti hymyilystä. Meillä ainakin ollaa ystävällisiä työkaveirelle, mutta romanssit ovat ihan eri asia. 

Vierailija
45/57 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun kohdalla huomattu mitään. Olimme vuosikaudet samassa työpaikassa. Ihastuttiin ja aloimme suhteen. Olimme 10 kk seurusteleva pari töissä. Kukaan ei tiennyt. Mies jäi sitten pois töistä ja myöhemmin kerroimme suhteesta.

Mies ihmetteli miten pystyn oleen niin viileä. Oli pakko, kun niin tunteet hyppeli ja pelkäsin, että tulee itku tai nauru. Mies kävi välillä suukottamassa tai kosketti kesken työpäivän.

Olitteko työpari vai miten tutustuitte, jos kukaan ei huomannut mitään? Me ollaan eripuolilla töissä ja nähdään vaan tauoilla ja töiden jälkeen jäädään monesti juttelemaan pihaan. Vapaa-ajalla ollaan nähty vaan kerran.

Meillä ei tosiaan ole mitään suhdetta ainakaan vielä, ihastumista kylläkin. En haluais, että siitä tiedetään, kun sen jälkeen alkaa armoton kyttääminen.. ap

Aika etäisiä oltiin töissä. Ei flirttailtu. Olin ollut pari vuotta ihastunut, mutta pysyttelin kaukana. Sitten tavattiin bileissä, joissa muitakin työkavereita. Sen jälkee oltiin puhelimitse yhteyksissä ja suhde alkoi pian. Ihan samoissa työ- ja taukotiloissa olimme. Teimme vuorotyötä, joten joka päivä ei samassa vuorossa oltu tai edes nähty.

Sen se oikeastaan vaatiikin että ollaan töissä etäisiä eikä jutella keskenään. Jos jutellaan, kyllä kaikki sen huomaa kun nainen haroo hiuksiaan ja hihittelee, mies toljottaa silmiin ja hymyilee kuin Hangon keksi.

Vierailija
46/57 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Työkaverit huomas ennen itseä. Miehen kanssa tehtiin töitä vahingossa aina tosi lähekkäin, vilkuiltiin toista kun luuli ettei kukaan huomaa ja ääni ja katsekin meni ihan erilaiseksi tyypin kanssa puhuessa. Itse olin viimeinen joka tiesi miehen ihastuksesta, oli kuulemma niin näkyvää.

Oikeasti niitä ei kiinnosta, kunhan ette ala riitoja selvittämään työpaikalla.

Mää oon kans uskotellut itselleni, ettei mies oo kiinnostunut musta. Mutta en mää tiiä voisko selvempiä merkkejä olla tai sit oon tosi huono tulkitsemaan miehiä.

Mietin itseänikin, miks oon ihastunut mieheen. Se ei oo yhtään mun tyyppinen, mua kohtaan vittuilu on välillä aika kovaa, ei vastaa ees ulkonäöllisesti miesihannettani, mutta jotain siinä miehessä on. En tiiä onko se jännitys mikä tilanteesta tulee vai mikä?

Oon huomannut itsestäni sen, että vahingossa puhun puhelimessakin erilailla just tolle miehelle.

Ärg, tulis äkkiä kesäloma niin jos koko juttu unohtuis. Ap

Ymmärrän kiusoittelun, hymyt, hauskat jutut ihastuksen kanssa, mutta että vittuilu?! Vittuilu on pilkkaa.

Vittuilu voi hyvinkin olla ja aika usein onkin flirttiä, jos molemmat osapuolet harrastavat samaa. Mulla on esimerkiksi kavereita, jotka vittuilee toisilleen ja se on niiden välistä rakkautta. Itse en ole laisinkaan vittuileva ihminen, mutta jotkut on. Siis joillakin on keskenään sellainen kemia että vitsillä heitetään kaikenlaista, joka toisessa tilanteessa, jollekin toiselle voitaisiin tulkita pilkaksi. Ap:n tilanteessa selvästikin flirttiä, jos ap lähtee siihen mukaan ja se ei kyllä jää työkavereilta huomaamatta....

Kahestaan kun ollaan puhutaan ihan erilailla, toki silloinkin välillä tulee aika karujakin kommenteja. Mutta tuo vittuilu on lähinnä silloin, kun on muita paikalla. Alkuun se oli vaan sitä, enkä edes tiedä missä vaiheessa tunteet tuli itsellä peliin. Se kävi niin etten edes ajatellut asiaa vaan ennemmin pidin miestä ärsyttävänä.

En tiiä miten tää voi edetä, lankeeko kumpikaan puhumaan tunteistaan? Ap

Vierailija
47/57 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helposti. Meilläkin eräs mies oli jatkuvasti paikassa jossa normaalisti ei viihtynyt erään naisen takia. Kun naisen työpiste siirtyi pois, niin tilanne normaalisoitui. Mies ei ollut pidetty millään muotoa.

Vierailija
48/57 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä nämä tiedetään. Asianosaiset itse kuvittelevat että kukaan ei arvaa mitään.

Vierailija
49/57 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helposti. Meilläkin eräs mies oli jatkuvasti paikassa jossa normaalisti ei viihtynyt erään naisen takia. Kun naisen työpiste siirtyi pois, niin tilanne normaalisoitui. Mies ei ollut pidetty millään muotoa.

Onkohan sama. Mies oli varattu?

Vierailija
50/57 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan sama. Mies oli varattu?

Taitaa olla. En ole ihan varma. Keski-ikäinen mies.

Vierailija
51/57 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi hitto.. onkohan meilläkin työkaverit sitten huomanneet mun ja yhden vanhemman mieskollegan välillä jännitteitä :/ Mies on naimisissa, joten mitään konkreettista ei ole tapahtunut kuitenkaan. Silmäilyä, vitsailua, juttelua jne..

Vierailija
52/57 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei minun kohdalla huomattu mitään. Olimme vuosikaudet samassa työpaikassa. Ihastuttiin ja aloimme suhteen. Olimme 10 kk seurusteleva pari töissä. Kukaan ei tiennyt. Mies jäi sitten pois töistä ja myöhemmin kerroimme suhteesta.

Mies ihmetteli miten pystyn oleen niin viileä. Oli pakko, kun niin tunteet hyppeli ja pelkäsin, että tulee itku tai nauru. Mies kävi välillä suukottamassa tai kosketti kesken työpäivän.

Mistä sä päättelet ettei kukaan tiennyt?

Reaktioista ja siitä hämmennyksestä mitä asia herätti niin oli varmaa ettei töissä tiedetty. Kerrottiin pikkuhiljaa töissä lähimmille työkavereille. Sitten lopulta ryöpsähti, kun työyhteisön ulkopuolelta tuli myös tieto suhteestamme ja sitten juttu levisi. Oli huvittavaa, kun tämä ulkopuolelta tullut tieto levisi niin moni tuli minulta kysymään, että pitääkö paikkaansa.

No kuka kehtaa sanoa, että kyllä me tiedettiin tämä jo alusta asti. Porukat ovat vain diskreettejä ja antavat teidän luulla suhteen tulevan yllätyksenä. Olet vähän naiivi. 

No en ole naiivi, kun näin tapahtui. Luottotyökaverit, joille ensin suhteesta kerrottiin niin tulivat kyllä kertomaan miten asia oli otettu puheeksi ja miten tieto levisi. Työkaverit tulivat myös ihan suoraan kysymään miten olimme päätyneet yhteen ja milloin.

No ihan sama tietty mitä muut ajattelee. Kyllä ihmiset pystyy tunteensa ja käyttäytymisensä peittämään halutessaan.

Vierailija
53/57 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

No tuollaiset ap.n mainitsemat jutut huomataan välittömästi.

Ei työpaikoilla flirtit ja romanssit salassa pysy koskaan.

Vierailija
54/57 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä sen huomaa ainakin sellainen, joka on toisesta osapuolesta kiinnostunut. Muistan kun aikanaan olin ihastunut työkaveriin ja odotin tämän saapuvan töihin. Toinen työkaveri vilkuili huolestuneena minua ja suuntaan, josta työkaveri saapuisi. En tiedä, moniko muu oli huomannut hänen lisäksi. Ei ihmiset sokeita ole.

Vierailija
55/57 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi hitto.. onkohan meilläkin työkaverit sitten huomanneet mun ja yhden vanhemman mieskollegan välillä jännitteitä :/ Mies on naimisissa, joten mitään konkreettista ei ole tapahtunut kuitenkaan. Silmäilyä, vitsailua, juttelua jne..

No ei välttämättä ole. Ketju on taas vain täynnä näitä tietäjiä, jotka tietää sellaisetkin romanssit joita ei edes ole.

Vierailija
56/57 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teillä on loma tulossa, niin eikö kannattaisi pyytää miestä lomanaloittajaiskaljoille? Ja siis vain häntä, älä sotke muita työkavereita mukaan olevinaan esiliinoiksi. Jos mies kieltäytyy, niin sitten vaan toivottelet hyvät kesälomat.

Vierailija
57/57 |
17.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joissakin työpaikoissa on melkein sääntö että työkaverit paneskelee keskenään. Firman ulkopuolisille firman paneskelukulttuuri voi olla jopa suuri järkytys.