Mistä 50+ nainen voi löytää miehen?
Olen eronnut jo 15 v sitten. Kymmeneen vuoteen ei ole ollut miestä. Seksikin hoidettu soolona. Olen puoli vuotta etsinyt miestä Tinderistä, mutta törmännyt vain ghostaajiin ja monta vuotta baarista, mutta ei ole tärpännyt. Olen monen mielestä kauniskin, joskin jonkin verran ylipainoinen, fiksu nainen. Voitteko antaa hyviä vinkkejä mulle?!
Kommentit (22)
Paikallisesta räkälästä tai sen terassilta.
Karista ylipaino niin johan alkaa miehiä löytymään.
Baarit on kyllä hyviä kun vaan jaksaa sitä nurjaakin puolta. Siellä kuitenkin näet sen kaverin heti ja voit huoletta jutella ja hioa keskustelutaitoa.
Mitä sinä miehellä? Harvalle ne iloa tuottavat.
Tuon ikäisillä miehillä on myös hieman ylipainoa, joten älä anna sen vaikuttaa. Vielä vaan baariin, terasseille ja nettideittaamaan.
Itse 50v. Ei tulisi enää mieleenikään etsiä miestä tässä iässä. Parasta ennen päiväys on jo mennyt aikaa sitten. Onnea kuitenkin yrityksellesi.
Minä löysin baarista, joten sitä suosittelen sinullekin. Meni siinä tietty muutama vuosi, ennenkuin löytyi, joten kärsivällisyyttä vaan.
Mistä löytyisi tuon ikäluokan urheilullisia sinkkumiehiä?
Etelä-Euroopasta, siellä naisella on arvo myös vanhempanakin.
Kunhan vain on naisellinen.
Suomessa hedelmällisen iän ohittaneita naisia ei arvosteta kuten ei naiseutta ja feminiinisyyttä muutenkaan.
Siis jos vain keppiä haluat niin varmaan mistä vain. Jos haluat jotain vakavaa, satsaa paljon paukkuja asioihin jotka oikeasti kiinnostaa. Niiden parissa on ne miehet joiden kanssa sinulla on jotain kunnolla yhteistä. Unohda baarit ja tinder. Ne on ihmissuhteiden tv-shop käytännössä.
Livenä baarista, nyt kun terassit aukenivat. Myös muista vastaavista julkisista paikoista, esim kuntosalilta. Netti ei toimi yhtään.
Kannattaa myös opetella tekemään itse aloitteita ja panostaa ulkonäköön ja flirttailutaitoihin.
et sä miehellä tee enää mitään, alkaa vain ärsyttää kun me tehdään kaikki väärin.
Vierailija kirjoitti:
Itse 50v. Ei tulisi enää mieleenikään etsiä miestä tässä iässä. Parasta ennen päiväys on jo mennyt aikaa sitten. Onnea kuitenkin yrityksellesi.
Mikä se semmoinen parasta ennen--päiväys muka on.
Vierailija kirjoitti:
Sieltä niitä löytyy, mistä kaikki muutkin. Mutta ne urheilulliset viisikymppiset yrittää nuorempia naisia. Lähinnä kolme- ja nelikymppisiä. Jotkut saa. Jotkut on mieluummin ilman.
Ihan samalla tavalla se menee kuin naisillakin aikuisella iällä. Ne, jotka pystyy, valikoi. Ne, jotka ei pysty, on mieluummin ilman.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sieltä niitä löytyy, mistä kaikki muutkin. Mutta ne urheilulliset viisikymppiset yrittää nuorempia naisia. Lähinnä kolme- ja nelikymppisiä. Jotkut saa. Jotkut on mieluummin ilman.
Ihan samalla tavalla se menee kuin naisillakin aikuisella iällä. Ne, jotka pystyy, valikoi. Ne, jotka ei pysty, on mieluummin ilman.
Yrittävät tietenkin, mutta koska harva saa nuorta, niin päätyvät yhteen samanikäisten kanssa. Miehet eivät usein pysty olemaan ilman naista.
En tajua, miksi niin moni vastaa että baarista. Olen nuori, hyvännäköinen sinkkunainen ja useasti menen baariin yksin opiskelemaan/tekemään töitä tms – NIMENOMAAN siksi että siellä ei kukaan tule koskaan puhumaan, ainakaan Suomessa. Ulkomailla on toinen juttu, olen asunut muissakin maissa ja niissä kun menet naisena yksin/kaveriporukalla baariin niin johan on vientiä. Mutta ajatuskin siitä että Suomessa menisi terassille ja siellä "epätoivoisesti" vilkuilisi ympärilleen ja yrittäisi flirttailla, on kummallinen, sillä Suomessa ihmiset tulevat baariin viettääkseen aikaa kavereiden kanssa taikka ovat jo treffeillä. Ja vaikka jotain miestä kiinnostaisikin, niin osa on liian ujoja, osa taas liian arrogantteja, lähestyäkseen. Omat vinkkini siis: a) ulkomailta, b) netistä, mutta syvällisemmiltä sivuilta kuin tinder (esim. OkCupid on hyvä, ja vastaa siellä mahd moneen kysymykseen), c) yhteisten tuttujen kautta (voit jopa pyytää että joku kaveri järjestää sokkotreffit, tai sitten ihan vaan illanistujaisissa tms), d) tapahtumista (maailma on täynnä kaikenlaisia kerhoja, festareita, musiikki-iltoja yms yms.). Asenne ratkaisee: mene rohkeasti puhumaan jne. Tämä maa on täynnä yksinäisiä ikäisiäsi miehiä, jotka miettivät samoja asioita kuin sinäkin, joten luulisi joku löytyvän. Kärsivällisyyttä! :)
Miksi haluat miehen pilaamaan elämäsi? Ei kannata.
Tyttökavereiden kanssa harrastuksiin, terassille ja ylipäätään ihmisten ilmoille. Deittisovellukset toimii myös, kunhan on kärsivällinen.
Kotoa ei kukaan tule hakemaan. :)