Mitä rippilahjaksi kummilapselle jolla on jo kaikki?
Mitä ihmettä voisi kortin lisäksi ostaa kummilapselle rippilahjaksi, jolla on jo kaikkea? Ajattelin elämysmatkaa Lontooseen myöhemmin, 2021 kesällä. Mitä teillä on mielessä? Rahan antaminen on ok ellette ole todella läheisiä. Itse en ole niin läheinen että käteinen kuittaisi kaiken. Haluan tarjota kokemuksen.
Kommentit (49)
Sain isoäidiltäni rippilahjaksi kultaisen käytösoppaan. Siellä kerrottiin hyvin yksityiskohtaisesti kuinka nuori nainen ei sano koskaan vastaan ja muistaa aina ottaa hansikkaan pois kädestä tervehtiessä vanhaa naista.
Joo, en tultu aina hirveen hyvin toimeen äidinäidin kanssa. Hän halusi jälleen näpäyttää. Elinikäisen harmin mä sille järjestin sitten, kun en lukioon mennyt. Ei antanut koskaan anteeksi, vaikka olen pärjännyt työelämässä hyvin. Myös kotiäityys vuoteni aiheutti hänelle ylimääräistä harmia.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäisyvälineitä naimaluvan juuri saaneelle.
Niin, no tuo naimalupahan tarkoittaa, että voi 18-vuotiaana mennä naimisiin ja perustaa perheen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, no tuo naimalupahan tarkoittaa, että voi 18-vuotiaana mennä naimisiin ja perustaa perheen.
Voi mennä aiemminkin, jos saa presidentiltä luvan. Perheen perustamiseen ei rippikoulua tarvita.
Vierailija kirjoitti:
Elämysmatka kummilta on aika ylellistä. Harvalla on siihen varaa tai mahdollisuuksia.
Mitä väliä sillä on mihin muilla on varaa?
Jos ap:lla on tuohon mahdollisuus niin ideahan on hieno!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi mennä aiemminkin, jos saa presidentiltä luvan. Perheen perustamiseen ei rippikoulua tarvita.
Ei voi enää, lainsäädäntö muuttui viime vuonna. Avioliiton ikäraja on 18 v.
Riippuu teinistä, jollekin superlahjakortti/raha mieluisin
Itse olisin ilahrunut jos kummi olisi lahjana maksanut mopokortin
Jos sillä ihan varmasti on jo kaikki, niin maksa sille lääkäri ja antibioottikuuri!
Vierailija kirjoitti:
Herran siunausta. Kerro myös muistavasi rukouksissa.
Siis ei mitään.
Ihan päivittäiskäytössä ovat. En omista mitään "juhla-astiastoa" erikseen. On noissa vähän jälkiä, mutta minua se ei haittaa.