Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tinder ja kirjoitustaito - miten korkeasti koulutetut ihmiset kirjottavat niin huonosti?

Vierailija
16.06.2020 |

Olen ollut hämmentynyt. Olen kirjoitellut tinderissä monien akateemisten miesten kanssa. Kuitenkin kiinnostukseni on hiipunut, koska heidän kirjallinen ulosantinsa on ollut niin surkea.

Ihmettelen, miten tällaisille miehille, jotka eivät osaa kirjoittaa, on aikoinaan myönnetty opiskelupaikka. Siksikö, että he ovat sattuneet syntymään ki**eli haarojen välissä?

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos itse olisin tinderissä tms, niin feidaisin välittömästi tyypin, joka ei yhtään katso mitä lähettää eteenpäin. Kertoo mielenkiinnon ja kunnioituksen puutteesta, jos ei yhtään panosta.

Vierailija
22/28 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se sisältö ole tärkeämpää kuin pilkulleen oikein kirjoittaminen? Jos on muuten hyvä ja sopiva tyyppi niin mitä väliä on minkälainen hänen kirjoitustaitonsa on? Korkeakoulutettu nyt tietenkin osaa kirjoittaa ainakin auttavaa suomea ja ei ehkä vain jaksa vapaamuotoisessa viestittelyssä panostaa? Ehdottamasti ottaisin korkeakoulutetun, mutta vähän sinnepäin kirjoittavan kuin työttömän, joka kirjoittaa kuin Shakespeare ja runoilee kuin Runeberg.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En huomannut tuollaista. Ainakin ne korkeasti koulutetut miehet, jotka minun kohdalleni osuivat, kirjoittivat pääsääntöisesti todella hyvin. Myöskään useimpien matalasti koulutettujen kirjallisessa ulosannissa ei ollut suurta huomautettavaa.

Vierailija
24/28 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Chattaillessä yms. minulla tulee paljon kirjoitusvirheitä ja saatan jopa kirjoittaa "meijjän/meijän" vaikka hyvin tiedän, että se on "meidän". En edes pyri siihen, että tekstini olisi täysin virheetöntä.

Vierailija
25/28 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on tää nykyajan somesukupolvi...täysin noobeja kirjoittamisessa. Mutta kivoja tyyppejä muuten...ja tekstarikunkkuja ja -kuningattaria. Osaavat tiivistää olennaisen.

Vierailija
26/28 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjottaminen ei ole helppoa! Kirjoittaminen on.

Vierailija
27/28 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fiksuutta on myös se, että ymmärtää ihmisillä olevan erilaisia vahvuuksia. 

Jos mies tai nainen on käynyt yliopiston loppuun kuten aloituksessa sanotaan, se on jo ihan hyvä osoitus älykkyydestä ja kirjoitustaidoista. Sen jälkeen voi ehkä ottaa rennommin?

Joka tapauksessa se, että joku kirjoittaa vähän huolettomammin ei enää voi mitenkään kumota sitä saavutusta, mikä tuossa on jo tullut ilmi. Sinun ei ole pakko tykätä kirjoitustyylistä, mutta et voi epätoivoisesti yrittää vääntää asioita niin, että henkilö on nyt tyhmä, koska sinä et pidä hänestä tai hänen kirjoitustyylistään. 

Voi myös olla ettei häntä kiinnosta panostaa sinuun. 

Vierailija
28/28 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykyään 50% korkeakoulutetaan ja se ei mitenkään voi olla vain se normaalijakauman älykkäin puolikas.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kolme