Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko tämä sairaalloista mustasukkaisuutta?

Vierailija
16.06.2020 |

Olenko sairaalloisen mustasukkainen ja syypää suhteen ongelmiin, kuten mies väittää?

Suhteen alussa sain kuulla ainakin kymmenen eri naisen nimeä toistuvasti - esimerkiksi: Maija tykkää tuosta bändistä, töissä yksi sellainen Leena, exä nro 1 teki sitä, exä nro 2 teki tätä, Kaija sanoi näin. Ihan siis jonkinlaista pakonomaista jauhamista nimenomaan tietyistä naispuolisista kavereista/työkavereista/existä/kavereiden existä. Tämä kyllä lopulta väheni tai loppui, kun ärsyynnyin asiasta.

On jäänyt kiinni useasti siitä, että lähettelee viestejä naisille, joita on itse nimittänyt jakorasian eri synonyymeillä. Halunnut nähdä. Tämän selittää sillä, että en kai minä hullu akka nyt voi määrätä ketä hän saa tavata, kavereita ne vaan ovat, voivathan naiset olla ihan pelkästään kavereita, vaikka joidenkin kanssa on joskus kauan sitten jotain sutinaa ollutkin ja sänkyynkin päädytty.

On ihan sallittua pyydellä vanhoja naiskavereita saunomaan ja juomaan, jostain syystä tämä tapahtuu silloin, kun minä en ole paikalla. Silläkään ei ole mitään merkitystä, että nämä sattuvat olemaan aina sinkkuja/juuri eronneita, kun kavereitahan tässä vaan ollaan. Eikä kai silläkään, että nämä viestittelyt ja tapaamiset tapahtuvat selän takana ja tulevat sitten muuta kautta ilmi, jos tulevat.

Ihan uteliaisuudesta; kuinka monelle tällainen on ok?

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole normaalia. Jätä se, sinä et hänelle riitä. Todennäköisesti mies on jo pettänyt fyysisestikin, mutta katsoo, kuinka pitkälle voi mennä ennen kuin sinä sinisilmäisenä tajuat kupletin juonen.

Et kai halua elää elämääsi tuolla tavalla?

Vierailija
2/10 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Kuinka monelle tämä on ok" = "Mitä tekisitte tässä tilanteessa".

Mistä tunnistaa jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas teillä kiva suhde. 

Vierailija
4/10 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ollenkaan ok.  Ja jos mies kerran katsoo olevan normaallia pyöriä muiden naisten seurassa, niin toteaisin hänelle  ettei häntä varmastikaan haittaa kun minä teen saman miestuttavieni ja exien kanssa. Kannattaisi ehdottaa ja seurata, miten reagoi. 

Mustasukkaisuutta ei ole se, että odottaa toisen käyttäytyvän kunnioittavasti ja arvostavasti sinua kohtaan.

Voitko harkita  jättäväsi hänet?

Vierailija
5/10 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin täysin okei.

Kuten sekin että sinä tuota miespuolisia kavereitasi ja ex-hoitojasi teille illanviettoon, saunaan ja yökylään. Tai käyt miesten luona. Muista myös jatkuvasti puhua miespuolisista työkavereistasi ja muista miehistä sekä ihailla julkkismiehiä ja seurata komeita miehiä somessa. Varmaan miehestäsikin täysin okei...

Vierailija
6/10 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En olisi tuollaisen kanssa....En ainakaan se ’seurustelukumppani’.

Ihan paskahomma.

Ei tuo tyyppi ole vielä seurusteluun valmis.

Anna kasvaa. Päästä irti.

Ei kannata nähdä vaivaa.

Vierailija
7/10 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eniten tuossa häiritsee naisten kutsuminen "jakorasioiksi". En haluaisi olla missään tekemisissä tuollaisen miehen kanssa. 

Vierailija
8/10 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan jo pelkästään tuo yksityiskohta, että mies nimittelee naisia jakorasian synonyymeilla, kertoo aika paljon. Hän ei ole hyvä tyyppi. Itse siirrän saman tien evvk-osastoon miehet, jotka puhuvat naisista alatyylisesti ja epäkunnioittavasti, koska sydämen kyllyydestä suu puhuu.

Vierailija
9/10 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei ole ollenkaan ok.  Ja jos mies kerran katsoo olevan normaallia pyöriä muiden naisten seurassa, niin toteaisin hänelle  ettei häntä varmastikaan haittaa kun minä teen saman miestuttavieni ja exien kanssa. Kannattaisi ehdottaa ja seurata, miten reagoi. 

Mustasukkaisuutta ei ole se, että odottaa toisen käyttäytyvän kunnioittavasti ja arvostavasti sinua kohtaan.

Voitko harkita  jättäväsi hänet?

Olen kysynyt, olisiko vastaava toiminta minun tekemänäni ihan ok ja pyytänyt kääntämään nämä toisinpäin. Kuulemma olisi ok, jos mitään ei tapahdu ja ollaan vain kaverimielessä. No, minulla kun ei vaan satu olemaan samanlaista mielenkiintoa hankkia vartavasten vastakkaista sukupuolta olevia kavereita saati sitten pyydellä niitä saunaan tms.

Hän kokee, että suhteen ongelma on se, kun en pysty luottamaan ja olen liian mustasukkainen. Minä koen, etten pysty luottamaan, koska on jäänyt valheista kiinni useammin kuin jaksan laskea ja tekee asioita, jotka ei mielestäni kuulu (hyvään) parisuhteeseen. Ei ainakaan sellaiseen, jossa itse haluaisin olla. Hänen lähipiirinsä on toki myös sitä mieltä, että olen sairas :-)

Vierailija
10/10 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuota noin, sinä olet aivan aiheesta närkästynyt. Miehesi ei selvästi elä yksiavioisessa suhteessa kanssasi vaan pettää usean kanssa ja monella eri tavalla. Kaiken lisäksi hän valehtelee sinulla. :( Olen todella pahoillani.

Minut juuri jätti mies, jolla oli liuta naiskavereita ja nettipanoja. En aluksi edes tiennyt näistä muista naisista, mutta mies oli sentään se verran "rehellinen", että asian paljastuttua halusi itse lopettaa meidän suhteen. Nyt mun itsetunto on aivan nollissa ja ahdistaa, että olin niin vähäpätöinen "rakastamani" miehen silmissä. Petetyksi ja jätetyksi tuleminen on kuitenkin todella yleinen tarina, eikä vika ole petetyssä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi yhdeksän