Mies ja sen veli
Ollaan oltu miehen kanssa noin 6 vuotta yhdessä. Miehellä on kaksoisveli ja yht äkkiä mies alkanut tehä kaikki suunnitelmat veljen mukaan. Mies pyytämässä veljeä joka viikonloppu mökille ja vaikka minulla oli synttärit niin mies kokkaili ja huuteli veljeä syömään. Ei minua vaikka olin synttärisankari. Onko normaalia että mies paapoo veljeään ja kokkaa tälle ruuat ja pyytelee mukaamme joka paikkaan? Itsestäni olisi kiva olla joskus kahdestaankin eikä veli aina mukana. Ei mies ennen ole ollut noin veljen perään niin ihmettelen miksi yht äkkiä näin.
Kommentit (25)
Kaksosten välinen side on usein todella vahva, joten en pidä mitenkään kummallisena sitä, että mies haluaa viettää paljon aikaa veljensä kanssa. Itse olen kaksonen ja puoliso ei ikinä voisi olla niin tärkeä kuin kaksossiskoni minulle, ei lähellekään.
Vierailija kirjoitti:
6 vuotta yhdessä ja mies tajunnut, että elämässä on muutakin kuin sinä. Että ei ole pakko leikkiä kotia, tehdä suunnitelmia sinun mukaasi. Ihan normaali itsenäistymisvaihe, joka tulee viimeistään suhteen 7. vuotena. Joko hyväksyt symbioosin päättyneen tai saat itkupotkuraivarin.
Itselläkin vähän tällainen olo ja haen itsekin selvästi omia juttuja ja aikaa. Ehkä tuo sitten miehen tapa irtautua symbioosista. Ap
Vierailija kirjoitti:
Kaksosten välinen side on usein todella vahva, joten en pidä mitenkään kummallisena sitä, että mies haluaa viettää paljon aikaa veljensä kanssa. Itse olen kaksonen ja puoliso ei ikinä voisi olla niin tärkeä kuin kaksossiskoni minulle, ei lähellekään.
Olen itsekin kaksonen, joten tiedän. Itse en kuitenkaan silti roiku sisaruksessani noin kuin mies tekee vaikka läheisiä ollaan. Ap
Eroahan se enteilee, kun se yhteinen aika ei enää kiinnosta.
Hmm no ihan mahdollista. Mutta veli on kyllä sen sorttinen, että ei varmasti avaudu ongelmistaan. Mieheni taas on miellyttäjä luonne ja haluaa aina olla mieliksi kaikille itsensä kustannuksella . Pidemmän päälle aika raskasta olla sellaisen ihmisen kanssa. Ap