Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kunpa tappohelteet loppuisi

Vierailija
15.06.2020 |

+22 olis ihan riittävä lämpötila,
Pelottaa jos tappohelteet vain jatkuu ja jatkuu. :(

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä on puolensa, toisaalta lehtokotilot eivät tykkää, ja samanaikaisesti mun siemenet eivät idä. 

Vierailija
2/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paljon teillä sisälämpötila? Täällä pamahti just 28 rikki. Parvekkeella ei pysty edes olemaan kun aurinko paistaa

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä ihme tappohelle? Hyvä, jos lämpötila on juuri ja juuri yli hellerajan!

Vierailija
4/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mä taas niin nautin näistä ilmoista <3

Vierailija
5/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään oli jotain 23 täällä eli just sopivan lämmin. Ei mikään helle tai liian kuuma, mutta ihana kesäsää.

Vierailija
6/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan upeat ilmat on kyllä. Hienoimmat kelit eli lämpimät illat on vielä tulossa ja nyt ei harmita että ei päässyt Espanjan lämpöön.

Vierailija
7/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa jatkua hyvät kelit! Se on kesä!

Vierailija
8/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi loppua sellainen, joka ei ole alkanutkaan.

Vierailija
9/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itken jos tulee sama helle kuin 2018. :( Siitä se alamäki alkoi kun aloitin palstailunkin kun ei vaan jaksanut muuta.

Vierailija
10/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paljon teillä sisälämpötila? Täällä pamahti just 28 rikki. Parvekkeella ei pysty edes olemaan kun aurinko paistaa

30... Ikkunat kiinni verhot kiinni, aurinko paahtaa koko päivän aamua ja aivan iltamyöhää/yötä lukuunottamatta, mutta ei siinä ajassa ehdi viilentyä asunto kun seinät varaa lämpöä.

Vierailija
11/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua kyllä vähän huvittaa tuo sun "tappohelteesi". Nippa nappa hellettä tämä on. Et ole ilmeisesti kovinkaan paljon matkustellut minnekään Ruotsia ja Viroa kauemmas, jos tämä on sinusta "tappohelle".

Mutta tuo nyt on kyllä iltapäivälehtien markkinoima idi..ttitermi. Tappohelle, tappokeli, seksihelle mitä lie.

Toki tämäkin voi rasittaa vaikkapa syöpäsairaita ja sydänpotilaita ja satavuotiaita.

Mutta perusterve nuori aikuinen kitisemässä että kun vähän tulee hiki, niin ruikuti-ruikuti-ruikuti...

Vierailija
12/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

30... Ikkunat kiinni verhot kiinni, aurinko paahtaa koko päivän aamua ja aivan iltamyöhää/yötä lukuunottamatta, mutta ei siinä ajassa ehdi viilentyä asunto kun seinät varaa lämpöä.

Hankipa ilmastointilaite -problem solved.

Meillä nautitaan helteestä päivä ja nukutaan yö viileässä.

Vierailija
13/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä ihme tappohelle? Hyvä, jos lämpötila on juuri ja juuri yli hellerajan!

Liian kova helle, se tappaa ihmisiä.

Etkä muista pari kesää sitten olevia tappohelteitä jotka vain jatkui ja jatkui, satoja ihmisiä kuoli niihin Suomessa.

Vierailija
14/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua kyllä vähän huvittaa tuo sun "tappohelteesi". Nippa nappa hellettä tämä on. Et ole ilmeisesti kovinkaan paljon matkustellut minnekään Ruotsia ja Viroa kauemmas, jos tämä on sinusta "tappohelle".

Mutta tuo nyt on kyllä iltapäivälehtien markkinoima idi..ttitermi. Tappohelle, tappokeli, seksihelle mitä lie.

Toki tämäkin voi rasittaa vaikkapa syöpäsairaita ja sydänpotilaita ja satavuotiaita.

Mutta perusterve nuori aikuinen kitisemässä että kun vähän tulee hiki, niin ruikuti-ruikuti-ruikuti...

Kyllä täällä päin Suomea on ainakin tappohelle parasta-aikaa, ihan sama mihin maihin vertaat, tai missä sinä asut.  ihmisiä kuolee tämmöisessä helteessa, varsinkin juuri pohjoisen asukkaita, joita ei ole helteisiin luotu. Jatka vain irvaiuasi pönttö. Moni vanhus ja sydänvikainen ym sairas kuolee jos tämä jatkuu.

Vierailija
15/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellehullut taas sekoilemassa.

Hellehullu = hellettä omien sanojensa mukaan inhoava mutta siitä alati höpöttävä

Vierailija
16/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt on hauska ajaa avoautolla ruuhkabussin vieressä ja sivusilmällä vilkuilla kun porukka tekee kuolemaa siellä pätsissä.

Itse nautin oman auton mukavuudesta ja rokki soi!

Vierailija
17/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla masentavaa pitää verhoja kiinni ja luuhata pimeässä asunnossa. Mulla on kaikki luukut ja ikkunat auki. Minä nautin. Valoa, lämpöä ja aurinkoa, se on elämän edellytys.

Vierailija
18/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellehullut taas sekoilemassa.

Hellehullu = hellettä omien sanojensa mukaan inhoava mutta siitä alati höpöttävä

Opettele sinäkin termit, hellehullu on ihan käytetty sana ja tarkottaa ihmistä joka rakastaa hellettä.

Vierailija
19/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mahtaa olla masentavaa pitää verhoja kiinni ja luuhata pimeässä asunnossa. Mulla on kaikki luukut ja ikkunat auki. Minä nautin. Valoa, lämpöä ja aurinkoa, se on elämän edellytys.

Onneksi kohta on syksy. :)

Vierailija
20/34 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tappohelle alkaa silloin, kun voi jättää takin kotiin...? Voi luoja näitä suomalaisia. Kuuma voi auringossa olla, mutta ei näitä kelejä voi missään päin maailmaa kyllä tappohelteiksi kutsua. Hanki tuuletin ja laihduta...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kolme