Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten suhtaudut sukulaiseen joka silminähden jännittää keskustelua ja ihmisten tapaamista??

Vierailija
30.04.2023 |

Mietin kun olen itse tälläinen ujo jännittäjä, mitä sukulaiset musta ajatteleepi. En kuitenkaan ole mikään nuorikaan enää, vaan yli 35v. Jotenkin tuntuu että tässä iässä pitäisi olla sanavalmis mutta ei musta koskaan sellainen tullut.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhtaudun hyvin ymmärtäväisesti koska olen itse samanlainen. Nykyään olenkin sanonut kaikille suoraan että minulle on helpompi tavata toisia kahdenkesken kuin isommassa porukassa. Enkä itse koe että missään iässä pitäisi pystyä johonkin jos se on vastoin omaa persoonallisuutta.

N45v

Vierailija
2/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötämielisesti, joskin mielessäni mietin miten olen häntä loukannut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pelottelen, säikyttelen ja nauran makeasti päälle.

Vierailija
4/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä sure, meidän ei tarvitse olla samanlaisia eikä muuttua muiksi.

Vierailija
5/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Normaalisti.

Vierailija
6/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itse ujo. Monet pitävät ujoista enemmän kuin päsmäreistä jotka ovat suuna päänä. Ujot ovat hyviä kuuntelijoita. Suurin osa ihmisistä kaipaa kuuntelua. Olen varma että sukulaisesi arvostavat sinua ja olet pidetty.

Vierailija
7/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juttelen ja ehkä yritän olla normaalia puheliaampi, jos huomaan, että hän mieluummin kuuntelee.

Vierailija
8/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse jännitän kun näen edessäni itse pirun

Vierailija
9/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen itse ujo. Monet pitävät ujoista enemmän kuin päsmäreistä jotka ovat suuna päänä. Ujot ovat hyviä kuuntelijoita. Suurin osa ihmisistä kaipaa kuuntelua. Olen varma että sukulaisesi arvostavat sinua ja olet pidetty.

Ei ujous automaattisesti tee hyvää kuuntelijaa, ja monet eivät tykkää ujoista.

Vierailija
10/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos antaisit toisen vaan olla oma itsensä.

Vierailija
11/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sukulaisesi ovat tottuneet siihen, että olet tuollainen. Järkyttyisivät, jos olisit yhtäkkiä jotain muuta.

Vierailija
12/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otan huomioon tasavertaisena henkilönä, en tee hänen oloaan vaikeammaksi.

Ymmärtäen, ymmärtäen täysin.

Ap, hyvä just sellasena ku oot, ei kantsi miettii et pitäisi olla jonkunmuunlainen kuin on, sä oot sä.

Aivan yks ja sama sukulaisille ja muillekkin mitä puhut, miten puhut, milloin puhut ja vaikket puhu.

Vierailija
13/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin ujo.

Jos huomaan, että joku muukin jännittää, yritän vain tehdä tilanteesta mukavamman. En tuijota häntä, mieluummin puuhailen asioita ihmísten kanssa kun istun pöydän ääressä ja juttelen tuntikausia.

Vihaan sitä, kun vaan jaaritellaan omia ja muiden asioita. Tulen siitä vaan entistä ahdistuneemmaksi. Haluan mieluummin luoda uusia muistoja läheisten kanssa.

Vierailija
14/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ok, että kaikki ovat erilaisia. Juttelen jotain, mutten tungettele.

Vierailija
15/15 |
30.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ujous automaattisesti tee hyvää kuuntelijaa, ja monet eivät tykkää ujoista.

Jep, itse kun on ujo niin vituttaa vaan lukea jotain ylistyksiä ujoista, en ole sen kummempi ihminen kuin rohkeat ja puheliaatkaan. En ole edes erityisen hyvä kuuntelija ja on myös selvää että monet eivät tykkää musta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi