Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kertokaa rukousvastauksia joita olette saaneet

Vierailija
15.06.2020 |

Olette pyytäneet ja on annettu.

Kommentit (70)

Vierailija
1/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole pyydetty vai eikö ole vastattu? Muakin kiinnostaisi.

Vierailija
2/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keväällä rukoilin, ettei vanha autoni laukea matkalla hakemaan toista tilalle - ei lauennut!

Vierailija
4/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus rukoilin perjantaina, että ehtisin Alkoon ajoissa. Tasoristeyksessä piti odottaa junaakin muutama minuutti vailla mutta Alkoon ehdin.

Herralle kiitos.

Vierailija
5/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne joille vastataan on yleensä suljettujen ovien takana.

Vierailija
6/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain vauvan.

Vierailija
7/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo, kirkossa oli eilen ihan kivasti väkeä, ainakin tällä paikkakunnalla.

ap

Vierailija
8/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joo, kirkossa oli eilen ihan kivasti väkeä, ainakin tällä paikkakunnalla.

ap

Ne kirkon ovet eivät olleet varmastikaan lukitut. Ne joiden rukouksiin vastataan ovat yleensä lukittujen ovien takana. Ihan vain täsmennykseksi, niitä kutsutaan harhoiksi.

Kyllä ne vastaukset ihan oikeassa elämässä tapahtuu.

ap

Vierailija
9/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin rukoilevat ihmiset kauheasti tänne kirjoittele.

No itsellä on kyllä useita tilanteita joissa selkeästi Jumala on vastannut.

Kerron yhden melko ihmeellisen.

Tuttuni lähti opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Annoin hänelle lähtölahjaksi erään kirjan jonka sisälle laitoin kirjekuoressa kortin. Olisin halunnut laittaa kuoreen rahaa mutta silloin ei ollut. Laitoin käteni kuoren päälle ja pyysin että Jumala siunaa ystävääni ja pitää myös taloudesta huolen.

Kerran sitten ystävällä oli olut tiukka tilanne ja hän tarvitsi tietyn summan johon oli rukoillut apua.

Hän oli ottanut silloin antamani kirjan ja löysi sieltä kuoren. Siellä oli juuri se summa minkä hän tarvitsi.

Tämä päivänä meillä ei ole selitystä mistä raha tuli.

Se on pieni ihme.

Vierailija
10/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuttuni lähti opiskelemaan toiselle paikkakunnalle. Annoin hänelle lähtölahjaksi erään kirjan jonka sisälle laitoin kirjekuoressa kortin. Olisin halunnut laittaa kuoreen rahaa mutta silloin ei ollut. Laitoin käteni kuoren päälle ja pyysin että Jumala siunaa ystävääni ja pitää myös taloudesta huolen.

Kerran sitten ystävällä oli olut tiukka tilanne ja hän tarvitsi tietyn summan johon oli rukoillut apua.

Hän oli ottanut silloin antamani kirjan ja löysi sieltä kuoren. Siellä oli juuri se summa minkä hän tarvitsi.

Se on pieni ihme.

Laitoin rahan kuoreen aikaisemmin ja unohdit, kun olit rahan puuttumista niin kovin miettinyt. Tietty summa selittyy sillä, että yleensä ihminen pyöristää rahasummat tietyiksi, joita sitten vaikka annetaan lahjaksi tai mietitään tarvitsemansa. Ihmisen aivot lukevat kaikessa merkityksiä ja kaavoja ja vahvistusharha hoitaa loput.

Vierailija
11/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli vaikea tilanne jossa piti saada asunto myytyä että muutto toiseen paikkaan ja työhön onnistuu. Käytännössä aikaa oli hyvin vähän ja asunto pienellä paikkakunnalla hyvin vaikea saada myytyä. Jos ei olisi onnistunut niin lähes kaikki olisi romahtanut kasaan.

Rukoiltin ja paljon.

Yhtäkkiä aivan ihmeellisen sattuman kautta löytyi ihminen ilman mitään välittäjiä joka oli toivonut asuntoa juuri tuosta rivitalosta.

Kaupat tuli ja kyllä kiitollisuus ja helpotus oli suuri.

Vierailija
12/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on pieni ihme.

Laitoin rahan kuoreen aikaisemmin ja unohdit, kun olit rahan puuttumista niin kovin miettinyt. Tietty summa selittyy sillä, että yleensä ihminen pyöristää rahasummat tietyiksi, joita sitten vaikka annetaan lahjaksi tai mietitään tarvitsemansa. Ihmisen aivot lukevat kaikessa merkityksiä ja kaavoja ja vahvistusharha hoitaa loput.

Siitä olen täysin varma etten laittanut rahaa.

Vierailija
13/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ammattiin valmistumiseni oli kiinni eräästä tentistä jonka olin reputtanut jo pari kertaa. Viimeinen mahdollisuus tenttiä tuntui sekin menevän niin huonosti että olin varma ettei mene läpi.

Olin shokissa kun oli jo työ ja kaikki mutta elen valmistu niin......

Rukoilin ja rukoilin.. Hädissäni.

Jonkun yön päästä näin unen jossa menin oppilaitoksen ilmoitustaululle missä tulokset. Tentti oli mennyt läpi tietyllä arvosanalla.

Kun heräsin minulla oli täysi rauha että jollain kumman tavalla se läpi menee vaikka järki sanoi toisin.

Kun tulokset tuli niin arvosana oli sama kuin unessa.

Vierailija
14/70 |
15.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli paha alkoholiongelma. Olin yrittänyt jo jonkin aikaa lopettaa juomista, mutta epäonnistuin aina. Krapulassa tärisin ja hikoilin ja pahimmillaan oli lieviä harhoja ym., olin ihan alkoholisti. Istuin sängylläni ja itkin ja rukoilin Jumalalta, että auta mua, mä en halua tätä enää mutta en vaan pysty lopettamaan. Jumala auttoi. Mun ei tehnyt enää mieli juoda, eikä se tullut enää takaisin. Mun oli hyvä ja helppo olla ilman alkoholia. Siitä on jo yli vuosi aikaa, eikä Jumala vieläkään oo jättänyt mua yksin tässä asiassa. Oon siitä hetkestä lähtien ollut absolutisti. :)

Vierailija
15/70 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
16/70 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ammattiin valmistumiseni oli kiinni eräästä tentistä jonka olin reputtanut jo pari kertaa. Viimeinen mahdollisuus tenttiä tuntui sekin menevän niin huonosti että olin varma ettei mene läpi.

Olin shokissa kun oli jo työ ja kaikki mutta elen valmistu niin......

Rukoilin ja rukoilin.. Hädissäni.

Jonkun yön päästä näin unen jossa menin oppilaitoksen ilmoitustaululle missä tulokset. Tentti oli mennyt läpi tietyllä arvosanalla.

Kun heräsin minulla oli täysi rauha että jollain kumman tavalla se läpi menee vaikka järki sanoi toisin.

Kun tulokset tuli niin arvosana oli sama kuin unessa.

Jos olisit opiskellut, olisit varmaan läpäissyt tentin jo ensimmäisellä yrityksellä.

Vierailija
17/70 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se on pieni ihme.

Siitä olen täysin varma etten laittanut rahaa.

Kumma kaveri tuo Jumala kun viitsii piilotella pieniä rahamääriä kirjekuoriin muttei esim. koskaan paranna ihmisiä joilta on raaja amputoitu, vaikka kuinka rukoilisivat.

Vierailija
18/70 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tullut raskaaksi ja olin jo 41-vuotias. Silloin muistin miten Raamatussa kehotetaan rukoilemaan. Menin huoneeseeni, suljin oven ja rukoilin Herraa, joka on salassa. 

»Kun rukoilette, älkää tehkö sitä tekopyhien tavoin. He asettuvat mielellään synagogiin ja kadunkulmiin rukoilemaan, jotta olisivat ihmisten näkyvissä. Totisesti: he ovat jo palkkansa saaneet.  Kun sinä rukoilet, mene sisälle huoneeseesi, sulje ovi ja rukoile sitten Isääsi, joka on salassa. Isäsi, joka näkee myös sen, mikä on salassa, palkitsee sinut."

Seuraavasta oviksesta raskauduin, ja ainoa poikamme syntyi, kun olin 41-vuotias.

Vierailija
19/70 |
16.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
20/70 |
20.06.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kahdeksan seitsemän